Technologia

Gracze i młodzież będą motorem wzrostu firmy Dell w tym roku fiskalnym, mówi szef działu konsumenckiego w firmie ET Retail

  • 9 kwietnia, 2024
  • 2 min read
Gracze i młodzież będą motorem wzrostu firmy Dell w tym roku fiskalnym, mówi szef działu konsumenckiego w firmie ET Retail


New Delhi: Globalna firma Dell Technologies, firma Dell Technologies, stawia na graczy, młodzież szkolną i licealną, aby w tym roku napędzać swoją działalność, twierdzi starszy urzędnik firmy. Wprowadzając na rynek nowe modele laptopów z portfolio XPS, Alienware i Inspiron, wiceprezes Dell Technologies i dyrektor zarządzający ds. klientów indywidualnych i małych firm Raj Kumar Rishi powiedział, że firma będzie trzymać się swojej strategii polegającej na dostarczaniu najnowszych technologii w różnych przedziałach cenowych i skupieniu się na finansowaniu laptopów, aby uczynić urządzenia przystępnymi cenowo dla konsumentów. „Wzrósł udział gier w segmencie komputerów PC. Uważamy, że gry oraz młodzież szkolna i licealna będą w dalszym ciągu napędzać nasz rozwój” – powiedział Rishi.

Firma zaprezentowała nowe laptopy XPS z procesorem Intel Core Ultra 9 i kartą graficzną Nvidia GeForce RTX 4060 do obsługi aplikacji sztucznej inteligencji.

Firma wyceniła dwa modele XPS z 16-calowymi i 14-calowymi wyświetlaczami odpowiednio na 2,99 lakh rupii i 1,99 lakh rupii za sztukę.

Firma po raz pierwszy wprowadziła na rynek komputer do gier Alienware m16 R2 po cenie wywoławczej 1,49 lakh rupii, co stanowi najniższą jak dotąd cenę w tym portfolio.

Warto przeczytać!  Oto technologia zastosowana w OnePlus 11, aby zapewnić szybkie i płynne działanie

Firma Dell zaprezentowała także model laptopa Inspiron w cenie 1 05 999 rupii za sztukę.

Nowe urządzenia XPS trafią do sprzedaży w Indiach od 25 kwietnia, a sprzedaż komputerów Alienware m16 R2 i Inspiron 14 Plus już się rozpoczęła.

Rishi powiedział, że sprzedaż komputerów konsumenckich w Indiach osiągnęła najwyższy poziom 7,2 miliona sztuk i jak dotąd nie spadła znacząco.

„Przed pandemią sprzedaż oscylowała w granicach 4,5 mln. Po pandemii utrzymuje się na poziomie 6 mln. To jest dobre dla branży. W dalszym ciągu będziemy skupiać się na doświadczeniach klientów i wprowadzaniu najnowszych technologii, aby zapewnić opcje dla konsumentów we wszystkich segmentach cenowych” – powiedział Rishi.

  • Opublikowano 9 kwietnia 2024 o 09:06 czasu wschodniego

Dołącz do społeczności ponad 2M profesjonalistów z branży

Zapisz się do naszego newslettera, aby otrzymywać najnowsze spostrzeżenia i analizy.

Pobierz aplikację ERTetail

  • Otrzymuj aktualizacje w czasie rzeczywistym
  • Zapisz swoje ulubione artykuły


Źródło