Marketing

Guru marketingu w mediach społecznościowych powraca na BEZPŁATNE warsztaty

  • 22 lutego, 2023
  • 7 min read
Guru marketingu w mediach społecznościowych powraca na BEZPŁATNE warsztaty


HARRY’EGO CLARKE’A | SPONSOROWANE

NIEZWYKLE popularne warsztaty zapewniające właścicielom małych firm fachowe wskazówki dotyczące wykorzystania siły mediów społecznościowych powrócą w przyszłym miesiącu do Western Downs dzięki programowi Shell QGC Business Navigator i Radzie Regionalnej Western Downs.

Bezpłatne warsztaty, prowadzone przez znaną trenerkę ds. marketingu, mediów społecznościowych i małych firm, Tracy Sheen, odbędą się w Chinchilla i Dalby od 13 do 16 marca i są otwarte dla właścicieli małych firm na wszystkich poziomach doświadczenia w mediach społecznościowych.

Sesje „Stepping Up Your Social Media” z Tracy powracają na żądanie.

Tracy, wielokrotnie nagradzana autorka, która ma 30 lat doświadczenia jako trenerka ds. cyfryzacji małych firm, zorganizowała w październiku w całym regionie Western Downs warsztaty, które spotkały się z powszechnym uznaniem uczestników.

Tracy Sheen, znana trenerka ds. marketingu, mediów społecznościowych i małych firm, prowadziła warsztaty w Western Down w październiku ubiegłego roku. ZDJĘCIE: dostarczone

KLIKNIJ TUTAJ, ABY UZYSKAĆ ​​INFORMACJE DOTYCZĄCE REZERWACJI

Tracy powiedziała, że ​​nadchodząca runda warsztatów będzie zawierała jeszcze bogatszą ofertę wskazówek i strategii, które pomogą właścicielom firm i przedsiębiorcom w jak najlepszym wykorzystaniu szeregu narzędzi biznesowych w mediach społecznościowych.

„Wiele z tego, co robię, to pomoc w podnoszeniu umiejętności podstawowych użytkowników – ludzi, którzy w ogóle nie są zaznajomieni z mediami społecznościowymi” – powiedziała.

„Jedne z bardziej popularnych warsztatów, które będziemy przeprowadzać, dotyczą tych podstaw, a następnie zrobimy nieco bardziej zaawansowane, które obejmą płatne reklamy, promowanie postów i tym podobne.

„Dodajemy również kilka innych warsztatów – jeden o Canva, który jest narzędziem do projektowania dla właścicieli firm, a drugi będzie poświęcony strategii w mediach społecznościowych”.

KLIKNIJ TUTAJ, ABY UZYSKAĆ ​​INFORMACJE DOTYCZĄCE REZERWACJI

„Warsztaty strategiczne dotyczą tak naprawdę budowania społeczności, budowania strategii marketingowej, pytania „co próbujesz osiągnąć, publikując posty i korzystając z mediów społecznościowych?” oraz „jaka jest różnica między zasięgiem organicznym a płatnym w mediach społecznościowych?” Chodzi o to, jak opracować wezwanie do działania – tego typu rzeczy” – powiedziała Tracy.

Warto przeczytać!  Przyszłość optymalizacji marketingu mix już nadeszła

„Na warsztatach Canva będą tworzyć kafelki do wykorzystania w mediach społecznościowych, a na warsztatach z płatnej reklamy dowiedzą się, co się obecnie sprawdza pod względem kampanii ulepszonych i płatnych oraz którym właścicielom firm lepiej poświęcić swój czas, energię i pieniądze.

„Canva ma tak zwany model „Freemium”, który zaczyna się bezpłatnie i przechodzi do płatnych wersji, w zależności od tego, jak bardzo chcesz wejść do króliczej nory Canva.

„Pozwala naprawdę uzyskać spójność marki we wszystkich działaniach marketingowych. Mają wstępnie zaprojektowane szablony na Facebook, Instagram, LinkedIn, broszury, ulotki – co tylko chcesz. Możesz po prostu wejść i dodać własną markę, kolory, czcionki i obrazy oraz stworzyć ciągłość przesyłania wiadomości na swoich platformach”.

Warsztaty z SZYNSZYLI – RSL

Warsztaty w DALBY – Bunya Vista

KLIKNIJ TUTAJ, ABY UZYSKAĆ ​​INFORMACJE DOTYCZĄCE REZERWACJI

Tracy Sheen rozpoczęła swoją karierę w technologii biznesowej ponad 30 lat temu i jako poprzednia pracownica firm Telstra i Optus oraz współpracowniczka projektu Davida Kocha Biznes budowlany program, brał udział w australijskim uruchomieniu rewolucyjnych technologii, takich jak wiadomości tekstowe SMS i iPhone.

Jako trener mediów społecznościowych i marketingu przeprowadziła około 2000 warsztatów i seminariów internetowych w całym kraju i jest autorką Koniec technofobiiktóra zdobyła nagrody Australian Business Book of the Year i Best Technology Book w konkursie Australian Business Book Awards 2021.

Warto przeczytać!  Econsultancy publikuje nowy plan nauki

Powiedziała, że ​​pomimo tego, że Internet jest częścią codziennego życia od ponad dwóch dekad, większość właścicieli firm należy do grupy demograficznej, która nie była „cyfrowymi tubylcami” dorastającymi w Internecie.

„Około 63 procent rejestrów ABN ma ponad 45 lat, więc nie dorastaliśmy z technologią, technologia nam się przydarzyła” — powiedział Tracy.

„Wiele firm, z którymi współpracuję w regionach, może być zaangażowanych w rolnictwo lub branże, w których wcześniej nie uważali, że muszą korzystać z mediów społecznościowych.

Tracy Sheen, która ma 30 lat doświadczenia w coachingu marketingu cyfrowego dla małych firm. ZDJĘCIE: dostarczone

„W biznesie mogło być wiele ustnych przekazów, ale dopiero teraz mówią „chwileczkę – muszę zdywersyfikować, dokąd przychodzą moi klienci” lub „muszę zrozumieć, gdzie marketing idzie’.

„Wielu z nich może mieć własną stronę na Facebooku, ale tak naprawdę nie używali jej w sensie biznesowym, więc nie rozumieją, jaka jest różnica między stroną osobistą a stroną biznesową, jak wygląda anatomia posta tak jak. Nadal jest wiele osób, które nie rozumieją hasztagowania lub oznaczania innych osób w postach.

„Warsztaty Social Media for Beginners to chyba nadal najpopularniejsze warsztaty, które prowadzę w całym kraju”.

KLIKNIJ TUTAJ, ABY UZYSKAĆ ​​INFORMACJE DOTYCZĄCE REZERWACJI

Tracy powiedziała, że ​​nie może się doczekać powrotu w przyszłym miesiącu do Western Downs, gdzie jej poprzednie warsztaty odzwierciedlały współpracę i entuzjastyczną społeczność lokalnych właścicieli małych firm i przedsiębiorców.

„Warsztaty są bardzo praktyczne. Muszą przyjść spodziewając się pracy” – powiedziała.

„Jestem głęboko przekonany, że powinieneś uczyć się, kiedy tam jesteś, i nie ma głupich pytań.

Warto przeczytać!  Druk 3D na rynku budowlanym Przyszła analiza wielkości i wzrostu 2023-2030

„Świetnie się bawimy, to bardzo wciągające. Lubię dokładnie wiedzieć, kto jest w pokoju i jaki rodzaj działalności prowadzi, aby w miarę postępów w warsztacie móc podać praktyczne przykłady i naprawdę „gorących” ludzi, aby naprawdę zrozumieli, o co nam chodzi. robią i dla kogo są w stanie tworzyć te treści, kiedy tam są.

„Jedyną rzeczą, którą kochałem w Western Downs, było poczucie wspólnoty. Kiedy weszliśmy do pokoju, było naprawdę wspaniale zobaczyć, jak wszyscy byli gotowi do pomocy i wzajemnej pomocy.

„Nawet w niektórych warsztatach, w których ludzie zaczynali od naprawdę niskiego poziomu, mieliśmy bardziej doświadczonych ludzi, którzy wstali, aby im pomóc. Pod koniec niektórych sesji wszyscy obserwowali się nawzajem i zaczynali wymieniać i oznaczać inne firmy w swoich postach”.

Informacje zwrotne od gości z poprzedniej rundy warsztatów Tracy Sheen w Western Downs:

KLIKNIJ TUTAJ, ABY UZYSKAĆ ​​INFORMACJE DOTYCZĄCE REZERWACJI

Business Navigator Western Downs jest wspierany przez firmę Shell QGC i dostarczany przez Toowoomba i Surat Basin Enterprise. Program inwestycji społecznych, wspierany przez partnerów joint venture firmy Shell, Tokyo Gas i CNOOC, przyczynia się do silnej i zróżnicowanej gospodarki regionu Western Downs.

Program został opracowany w porozumieniu ze społecznościami biznesowymi Western Downs, które wskazały, że ważna jest dla nich silna, zróżnicowana gospodarka; Business Navigators został zaprojektowany, aby wspierać i umożliwiać lokalnym małym firmom zrównoważony rozwój.

Business Navigator przyjmuje teraz nowych uczestników programu na rok 2022. Więcej informacji można znaleźć na stronie internetowej Western Downs Business Navigator.


Źródło