Guru marketingu w mediach społecznościowych powraca na BEZPŁATNE warsztaty
HARRY’EGO CLARKE’A | SPONSOROWANE
NIEZWYKLE popularne warsztaty zapewniające właścicielom małych firm fachowe wskazówki dotyczące wykorzystania siły mediów społecznościowych powrócą w przyszłym miesiącu do Western Downs dzięki programowi Shell QGC Business Navigator i Radzie Regionalnej Western Downs.
Bezpłatne warsztaty, prowadzone przez znaną trenerkę ds. marketingu, mediów społecznościowych i małych firm, Tracy Sheen, odbędą się w Chinchilla i Dalby od 13 do 16 marca i są otwarte dla właścicieli małych firm na wszystkich poziomach doświadczenia w mediach społecznościowych.
Sesje „Stepping Up Your Social Media” z Tracy powracają na żądanie.
Tracy, wielokrotnie nagradzana autorka, która ma 30 lat doświadczenia jako trenerka ds. cyfryzacji małych firm, zorganizowała w październiku w całym regionie Western Downs warsztaty, które spotkały się z powszechnym uznaniem uczestników.
KLIKNIJ TUTAJ, ABY UZYSKAĆ INFORMACJE DOTYCZĄCE REZERWACJI
Tracy powiedziała, że nadchodząca runda warsztatów będzie zawierała jeszcze bogatszą ofertę wskazówek i strategii, które pomogą właścicielom firm i przedsiębiorcom w jak najlepszym wykorzystaniu szeregu narzędzi biznesowych w mediach społecznościowych.
„Wiele z tego, co robię, to pomoc w podnoszeniu umiejętności podstawowych użytkowników – ludzi, którzy w ogóle nie są zaznajomieni z mediami społecznościowymi” – powiedziała.
„Jedne z bardziej popularnych warsztatów, które będziemy przeprowadzać, dotyczą tych podstaw, a następnie zrobimy nieco bardziej zaawansowane, które obejmą płatne reklamy, promowanie postów i tym podobne.
„Dodajemy również kilka innych warsztatów – jeden o Canva, który jest narzędziem do projektowania dla właścicieli firm, a drugi będzie poświęcony strategii w mediach społecznościowych”.
KLIKNIJ TUTAJ, ABY UZYSKAĆ INFORMACJE DOTYCZĄCE REZERWACJI
„Warsztaty strategiczne dotyczą tak naprawdę budowania społeczności, budowania strategii marketingowej, pytania „co próbujesz osiągnąć, publikując posty i korzystając z mediów społecznościowych?” oraz „jaka jest różnica między zasięgiem organicznym a płatnym w mediach społecznościowych?” Chodzi o to, jak opracować wezwanie do działania – tego typu rzeczy” – powiedziała Tracy.
„Na warsztatach Canva będą tworzyć kafelki do wykorzystania w mediach społecznościowych, a na warsztatach z płatnej reklamy dowiedzą się, co się obecnie sprawdza pod względem kampanii ulepszonych i płatnych oraz którym właścicielom firm lepiej poświęcić swój czas, energię i pieniądze.
„Canva ma tak zwany model „Freemium”, który zaczyna się bezpłatnie i przechodzi do płatnych wersji, w zależności od tego, jak bardzo chcesz wejść do króliczej nory Canva.
„Pozwala naprawdę uzyskać spójność marki we wszystkich działaniach marketingowych. Mają wstępnie zaprojektowane szablony na Facebook, Instagram, LinkedIn, broszury, ulotki – co tylko chcesz. Możesz po prostu wejść i dodać własną markę, kolory, czcionki i obrazy oraz stworzyć ciągłość przesyłania wiadomości na swoich platformach”.
Warsztaty z SZYNSZYLI – RSL
Warsztaty w DALBY – Bunya Vista
KLIKNIJ TUTAJ, ABY UZYSKAĆ INFORMACJE DOTYCZĄCE REZERWACJI
Tracy Sheen rozpoczęła swoją karierę w technologii biznesowej ponad 30 lat temu i jako poprzednia pracownica firm Telstra i Optus oraz współpracowniczka projektu Davida Kocha Biznes budowlany program, brał udział w australijskim uruchomieniu rewolucyjnych technologii, takich jak wiadomości tekstowe SMS i iPhone.
Jako trener mediów społecznościowych i marketingu przeprowadziła około 2000 warsztatów i seminariów internetowych w całym kraju i jest autorką Koniec technofobiiktóra zdobyła nagrody Australian Business Book of the Year i Best Technology Book w konkursie Australian Business Book Awards 2021.
Powiedziała, że pomimo tego, że Internet jest częścią codziennego życia od ponad dwóch dekad, większość właścicieli firm należy do grupy demograficznej, która nie była „cyfrowymi tubylcami” dorastającymi w Internecie.
„Około 63 procent rejestrów ABN ma ponad 45 lat, więc nie dorastaliśmy z technologią, technologia nam się przydarzyła” — powiedział Tracy.
„Wiele firm, z którymi współpracuję w regionach, może być zaangażowanych w rolnictwo lub branże, w których wcześniej nie uważali, że muszą korzystać z mediów społecznościowych.
„W biznesie mogło być wiele ustnych przekazów, ale dopiero teraz mówią „chwileczkę – muszę zdywersyfikować, dokąd przychodzą moi klienci” lub „muszę zrozumieć, gdzie marketing idzie’.
„Wielu z nich może mieć własną stronę na Facebooku, ale tak naprawdę nie używali jej w sensie biznesowym, więc nie rozumieją, jaka jest różnica między stroną osobistą a stroną biznesową, jak wygląda anatomia posta tak jak. Nadal jest wiele osób, które nie rozumieją hasztagowania lub oznaczania innych osób w postach.
„Warsztaty Social Media for Beginners to chyba nadal najpopularniejsze warsztaty, które prowadzę w całym kraju”.
KLIKNIJ TUTAJ, ABY UZYSKAĆ INFORMACJE DOTYCZĄCE REZERWACJI
Tracy powiedziała, że nie może się doczekać powrotu w przyszłym miesiącu do Western Downs, gdzie jej poprzednie warsztaty odzwierciedlały współpracę i entuzjastyczną społeczność lokalnych właścicieli małych firm i przedsiębiorców.
„Warsztaty są bardzo praktyczne. Muszą przyjść spodziewając się pracy” – powiedziała.
„Jestem głęboko przekonany, że powinieneś uczyć się, kiedy tam jesteś, i nie ma głupich pytań.
„Świetnie się bawimy, to bardzo wciągające. Lubię dokładnie wiedzieć, kto jest w pokoju i jaki rodzaj działalności prowadzi, aby w miarę postępów w warsztacie móc podać praktyczne przykłady i naprawdę „gorących” ludzi, aby naprawdę zrozumieli, o co nam chodzi. robią i dla kogo są w stanie tworzyć te treści, kiedy tam są.
„Jedyną rzeczą, którą kochałem w Western Downs, było poczucie wspólnoty. Kiedy weszliśmy do pokoju, było naprawdę wspaniale zobaczyć, jak wszyscy byli gotowi do pomocy i wzajemnej pomocy.
„Nawet w niektórych warsztatach, w których ludzie zaczynali od naprawdę niskiego poziomu, mieliśmy bardziej doświadczonych ludzi, którzy wstali, aby im pomóc. Pod koniec niektórych sesji wszyscy obserwowali się nawzajem i zaczynali wymieniać i oznaczać inne firmy w swoich postach”.
Informacje zwrotne od gości z poprzedniej rundy warsztatów Tracy Sheen w Western Downs:
KLIKNIJ TUTAJ, ABY UZYSKAĆ INFORMACJE DOTYCZĄCE REZERWACJI
Business Navigator Western Downs jest wspierany przez firmę Shell QGC i dostarczany przez Toowoomba i Surat Basin Enterprise. Program inwestycji społecznych, wspierany przez partnerów joint venture firmy Shell, Tokyo Gas i CNOOC, przyczynia się do silnej i zróżnicowanej gospodarki regionu Western Downs.
Program został opracowany w porozumieniu ze społecznościami biznesowymi Western Downs, które wskazały, że ważna jest dla nich silna, zróżnicowana gospodarka; Business Navigators został zaprojektowany, aby wspierać i umożliwiać lokalnym małym firmom zrównoważony rozwój.
Business Navigator przyjmuje teraz nowych uczestników programu na rok 2022. Więcej informacji można znaleźć na stronie internetowej Western Downs Business Navigator.