Hailey i Justin Bieber świętują premierę Rhode w Kanadzie przyjęciem w Toronto
![Hailey i Justin Bieber świętują premierę Rhode w Kanadzie przyjęciem w Toronto](https://oen.pl/wp-content/uploads/2023/04/69375685-0-image-a-23_1680385706941.jpg)
Hailey i Justin Bieber świętowali w tym tygodniu premierę jej marki Rhode w Kanadzie.
Gołąbki były ubrane, by zaimponować na przyjęciu w Toronto w czwartek, aby ogłosić, że jej linia produktów do pielęgnacji skóry jest oficjalnie dostępna w Kanadzie.
Przedsiębiorca zajmujący się pielęgnacją skóry – który niedawno podziękował Selenie Gomez za „mówienie otwarcie” po ich rzekomym sporze – w sobotę udostępnił na swoim koncie Rhode Instagram kilka zdjęć z wydarzenia.
29-letni piosenkarz Peaches miał na sobie czarną skórzaną kurtkę, biało-brązową koszulę z kołnierzykiem, czarno-szare spodnie i czapkę z daszkiem.
26-letnia córka aktora Stephena Baldwina błysnęła ciałem w skąpym, błękitnym zestawie składającym się z krótkiej asymetrycznej spódnicy, malutkiego topu typu bandeau i długiego boskowego płaszcza.
Brunetne włosy Hailey były ułożone prosto i opadały poniżej brody.
Zdecydowała się na efektowną paletę do makijażu ze smoky eyes, rumieńcem i błyszczącymi ustami, a także dodała złote kolczyki w kształcie kółek.
Hailey wypuściła swoją linię produktów do pielęgnacji skóry Rhode (nazwaną na cześć jej drugiego imienia) w czerwcu 2022 r., kiedy na liście oczekujących było już ponad 100 000 osób.
Od tego czasu biznes kwitnie, a CEO Melanie Bender, która dołączyła do firmy w październiku 2022 r., powiedziała Vogue Business w zeszłym tygodniu o astronomicznej sprzedaży marki.
„Przekroczyliśmy ósemkę [sales] próg w ciągu zaledwie 11 dni sprzedaży. To przewyższyło wszystko, co kiedykolwiek widziałem” – powiedział Bender.
Dodała, że Bieber jest również mocno zaangażowany we wszystkie aspekty działalności, stwierdzając: „Jako założycielka i dyrektor kreatywna odgrywa ważną rolę w rozwoju produktów i ogólnym kierownictwie kreatywnym marki”.
„Rozmawiamy z nią więcej niż raz dziennie, aby budować nasze formuły i priorytety wokół tego, co ona określa jako potrzebę na rynku” – dodała.
Nie minął nawet rok, a Bieber już planuje globalną ekspansję, która obejmie inne kraje przez resztę tego roku.
Po uruchomieniu linii w Kanadzie nastąpi ekspansja w Wielkiej Brytanii jeszcze tego lata.
Wielkie wiadomości biznesowe Bieber pojawiają się tuż po tym, jak niedawno naprawiła płoty z Gomezem w zeszłym tygodniu, po tym, jak ich plotka spalił media społecznościowe.
Od lat internet spycha byłą gwiazdę Disneya i modelkę – która jest żoną byłego chłopaka Seleny, Justina – przeciwko sobie.
Ale w październiku 2022 r. udowodnili, że nie ma między nimi złych krwi, pozując razem do zdjęć na imprezie – a nawet widziano, jak się przytulają.
Jednak w lutym 2023 roku plotki, że walczą, zaczęły się ponownie rozprzestrzeniać po tym, jak Hailey udostępniła film TikTok, w którym niektórzy wierzyli, że nabija się z Seleny.
Na Instagramie Gomez poprosiła swoich 400 milionów obserwujących o zaprzestanie nienawiści, pisząc: „Hailey Bieber skontaktowała się ze mną i dała mi znać, że otrzymuje groźby śmierci i takie nienawistne negatywne nastawienie.
Nie o to mi chodzi. Nikt nie powinien doświadczać nienawiści ani zastraszania. Zawsze opowiadałam się za życzliwością i naprawdę chcę, żeby to wszystko się skończyło” – zakończyła.
Bieber podziękowała Gomez za wypowiedzenie się w jej imieniu w poście na Instagramie, który powiedział jej 49,5 miliona obserwujących: „Wszyscy musimy bardziej uważać na to, co publikujemy i co mówimy, w tym ja.
„Ostatecznie wierzę, że miłość zawsze będzie większa niż nienawiść i negatywność i zawsze istnieje możliwość spotkania się z większą empatią lub współczuciem”.
Hailey i Selena obserwują się teraz na Instagramie, aby ukryć wszelkie urazy.
Selena, która jest najczęściej obserwowaną kobietą na Instagramie z 403 milionami obserwujących, obserwuje tylko 251 osób – z Hailey jako jedną z nich. Ona nie podąża za byłym, Justinem.