Marketing

Hard Seltzer Market – Globalna wielkość branży, udział, trendy, możliwości i prognoza, 2018-2028F

  • 31 marca, 2023
  • 7 min read
Hard Seltzer Market – Globalna wielkość branży, udział, trendy, możliwości i prognoza, 2018-2028F


ReportLinker

ReportLinker

Segmentacja według zawartości ABV (równe 5%, mniej niż 5% i więcej niż 5%), według opakowań (butelki, puszki), według kanałów dystrybucji (on-trade, supermarkety/hipermarkety, sklepy specjalistyczne, online i inne (convenience) Sklepy itp.

Nowy Jork, 31 marca 2023 r. (GLOBE NEWSWIRE) — Reportlinker.com ogłasza publikację raportu „Hard Seltzer Market – Global Industry Size, Share, Trends, Opportunity, and Forecast, 2018-2028F” —
)), według regionu, konkurencji

Oczekuje się, że globalny rynek twardych seltzerów będzie miał silny wzrost w okresie prognozy ze względu na rosnącą świadomość i rosnącą popularność zdrowej alternatywy na całym świecie. Rynek odnotowuje wzrost w krajach takich jak Stany Zjednoczone, Kanada, Australia i Nowa Zelandia.

Ponadto na rynku obserwuje się gwałtowny wzrost popytu na zwykłe napoje alkoholowe, ponieważ są one bezglutenowe i mają niską zawartość kalorii, węglowodanów i cukru. Dlatego rosnąca świadomość konsumentów na temat znaczenia spożywania twardego seltzera stale rośnie.
Oczekuje się, że rynek Hard Seltzer będzie świadkiem nagłego wzrostu konkurencji o produkcję i dostawy ze strony innej rozwijającej się kategorii, wraz z rosnącą preferencją dla spritzów z winami musującymi o niskiej zawartości alkoholu na całym świecie. Podczas gdy hard seltzer odebrał piwo udział w rynku , wina i napojów spirytusowych najbardziej dotknięty został sektor win musujących.

Według badań firmy Nielsen, gospodarstwa domowe z konsumentami wina musującego wydały w zeszłym roku średnio 43 USD na napoje alkoholowe, a następnie rodziny z konsumentami napojów spirytusowych, które wydały średnio 41 USD, oraz gospodarstwa domowe z konsumentami piwa/słodu/cydru, które wydały średnio 37 USD. USD.
Kobiety, milenialsi i gospodarstwa domowe o wyższych dochodach były największymi fanami, gdy pojawili się twardzi seltzerzy. Według danych zebranych przez nowojorską firmę Cowen Inc. w marcu 2020 r., biali konsumenci mają największą bezwzględną częstość występowania hard seltzer wśród grup etnicznych, wynoszącą około 19%. Czarni / Afroamerykanie, Latynosi / Latynosi i azjatyckie grupy etniczne mają wskaźnik rozpowszechnienia około 12%. Według sondażu konsumenci w grupie o dochodach od 50 000 do 99 000 USD mieli najwyższą częstość występowania, wynoszącą około 38% pod względem poziomu dochodów. Respondenci z kohorty o najniższych dochodach, poniżej 25 000 USD, mieli najniższą zapadalność, około 17%.
Przyniesienie twardego seltzera jest również bardziej dostępne, bezpieczniejsze i tańsze dla osób pijących na świeżym powietrzu niż przygotowanie dzbanka Aperolu Spritz. Z tego powodu ponad połowa respondentów ankiety Nielsen z 2019 r. wymieniła to jako powód kupowania koktajli w puszkach i twarde seltzery.

Warto przeczytać!  Jak Adam Greenblatt zwiększa przewagę konkurencyjną BetMGM - Strategia

Ten czynnik wygody jest ważniejszy niż kiedykolwiek podczas Covid-19 i dystansu społecznego ze względu na ograniczenia w odwiedzaniu barów. W rezultacie produkt odnotował wzrost popytu na rynku.

Na przykład w 2018 r. istniało dziesięć marek hard seltzer, w 2019 r. 26, a w 2020 r. ponad 65 marek na całym świecie.
Rosnąca świadomość zdrowotna wpływająca na zmianę w kierunku produktów wegańskich
Rynek rozwija się ze względu na szeroką dostępność opcji w kategorii produktów, zaspokajających określone potrzeby związane z problemem otyłości i wymaganiami wiekowymi, a także rosnącą popularnością produktów pochodzenia roślinnego. Hard seltzer jest zasadniczo o smaku owocowym, alkoholowym, woda gazowana.

Większość twardych seltzerów ma zawartość alkoholu 4,5–7% i nie więcej niż 100 kalorii na puszkę. Występuje w różnych smakach, w tym mandarynki, cytryny i arbuza.
Przewiduje się, że w krajach rozwiniętych, takich jak Wielka Brytania, Stany Zjednoczone, Kanada i Australia, wzrośnie popyt na napoje o minimalnej zawartości alkoholu, kalorii i węglowodanów. Napoje bezglutenowe stają się coraz bardziej popularne wśród konsumentów dbających o zdrowie, ponieważ ludzie z alergią lub celiakią odkryj ich zalety.

Wykazano również, że bezglutenowe twarde napoje seltzer są pomocne dla osób z zaburzeniami autoimmunologicznymi i chorobami zapalnymi.
Innowacyjne oferty wspomagające rozwój rynku
Istotnym czynnikiem wzrostu rynku jest rosnący popyt na wprowadzanie nowych i innowacyjnych produktów przez odpowiednie firmy w ramach każdej kategorii produktów. Rozważmy na przykład kategorię substytutów mięsa; Vizzy występuje w czterech smakach i jest oferowany w opakowaniach o wadze 12 uncji.

Warto przeczytać!  Marketingowy miks Google Android i 4P (aktualizacja 2023)

Dodatkowo dostępne są pojedyncze 24-uncjowe puszki i sześciopaki popularnego Pineapple Mango. Młodzi dorośli w wieku od 25 do 35 lat, którzy są świadomi swoich decyzji i coraz bardziej cenią obecność pozytywów nad brakiem cukru i kalorii, stanowią rynek docelowy Vizzy.
Rosnące inwestycje na rynku Hard Seltzer napędzają wzrost rynku
Wiele firm identyfikuje potencjalne obszary w branży dla swoich krajów i opracowuje strategie regionalne. Wyraźnym trendem, który zyskuje na popularności na rynku twardych seltzerów, jest wzrost inwestycji dokonywanych przez uczestników rynku w ich badania i rozwój w celu wprowadzenia nowatorskich produktów.

Główni gracze w branży hard seltzer koncentrują swoje wydatki na badania i rozwój na tworzeniu nowych produktów o wyróżniających się cechach i wzmacnianiu swojej pozycji. Na przykład Molson Coors Beverage Co. wznowi swoją inwestycję, aby pobudzić wzrost amerykańskiego rynku twardych napojów alkoholowych w czerwcu 2022 r. Inwestycja w zakład w Fort Worth jest częścią bardziej znaczących wysiłków Molson Coors zmierzających do wzmocnienia swojej pozycji na twardym rynku rynek seltzerski. Dodatkowo, aby zwiększyć moce produkcyjne seltzera, Anheuser-Busch, amerykański oddział belgijskiego giganta browarniczego AB InBev, w kwietniu 2022 r. zainwestuje 50 mln USD w swój browar w St. Louis.
Segmentacja rynku
Globalny rynek twardych seltzerów jest podzielony na segmenty według treści ABV, opakowań, kanałów dystrybucji, regionu i krajobrazu konkurencji. W oparciu o treści ABV rynek jest dalej podzielony na równe 5%, mniej niż 5% i więcej niż 5%.

W oparciu o opakowania rynek jest podzielony na butelki i puszki. W oparciu o kanały dystrybucji rynek jest podzielony na sklepy stacjonarne, supermarkety/hipermarkety, sklepy specjalistyczne, sklepy internetowe i inne (sklepy wielobranżowe itp.). Analiza rynku dotyczy również segmentacji regionalnej podzielonej na Amerykę Północną, Europę, region Azji i Pacyfiku, Amerykę Południową oraz Bliski Wschód i Afrykę.
Profile firm
Anheuser-Busch Companies LLC, Boston Beer Company, Molson Coors Beverage Company, Diageo North America Inc., Mark Anthony Brands International, E. & J. Gallo Winery (High Noon Spirits Company), Heineken USA Incorporated, Oskar Blues Brewery Holding Co LLC , Constellation Brands, Inc., San Juan Seltzer Inc. są jednymi z głównych graczy rynkowych na globalnej platformie, która przewodzi wzrostowi globalnego rynku twardych seltzerów. Aby pozostać konkurencyjnym na rynku, firmy koncentrują się na maksymalizacji swojego zasięgu. Na przykład w maju 2022 r. firma Mark Anthony Brands International zwiększyła swoją kampanię informacyjną dotyczącą swojej marki White Claw hard seltzer na festiwalach w Wielkiej Brytanii, wydając ponad 4 miliony funtów na kampanię marketingową.

Warto przeczytać!  Najpierw przefiltruj swój pomysł przez lejek marketingowy

Zakres raportu:

W tym raporcie globalny rynek Hard Seltzer został podzielony na następujące kategorie, oprócz trendów branżowych, które również zostały szczegółowo opisane poniżej:
• Hard Seltzer Market, według treści ABV:
o Równa się 5%
o Mniej niż 5%
Więcej niż 5%
• Rynek Hard Seltzer, według opakowań:
Butelka
puszki
• Rynek Hard Seltzer według kanałów dystrybucji:
o W handlu
o Supermarkety/hipermarkety
o Sklepy specjalistyczne
w Internecie
o Inne
• Rynek Hard Seltzer według regionu:
o Ameryka Północna
Stany Zjednoczone
Kanada
Meksyk
Europa
Zjednoczone Królestwo
Niemcy
Francja
Włochy
Hiszpania
Szwajcaria
Holandia
o Azji i Pacyfiku
Chiny
Indie
Japonia
Malezja
Korea Południowa
Australia
Nowa Zelandia
Ameryka Południowa
Brazylia
Argentyna
Kolumbia
o Bliski Wschód i Afryka
Izrael
Arabia Saudyjska
Afryka Południowa
Iranu
Indyk

Środowisko konkurencyjne

Profile firm: szczegółowa analiza głównych firm obecnych na światowym rynku twardych seltzerów.

Dostępne dostosowania:

Na podstawie podanych danych rynkowych oferujemy dostosowania zgodnie ze specyficznymi potrzebami firmy. Dla raportu dostępne są następujące opcje dostosowywania:
Tworzenie firmy
• Szczegółowa analiza i profilowanie dodatkowych graczy rynkowych (do pięciu).
Przeczytaj cały raport:

O Reportlinkerze
ReportLinker to wielokrotnie nagradzane rozwiązanie do badania rynku. Reportlinker wyszukuje i porządkuje najnowsze dane branżowe, dzięki czemu otrzymujesz wszystkie potrzebne badania rynku – natychmiast, w jednym miejscu.

__________________________

CONTACT: Clare: clare@reportlinker.com US: (339)-368-6001 Intl: +1 339-368-6001


Źródło