Harry i Meghan publikują efektowne wideo, na którym księżna ściska weteranów i robi sobie selfie, aby podkreślić „wpływ” ich fundacji Archewell
![Harry i Meghan publikują efektowne wideo, na którym księżna ściska weteranów i robi sobie selfie, aby podkreślić „wpływ” ich fundacji Archewell](https://oen.pl/wp-content/uploads/2023/12/76394311-0-image-m-1_1702382039016-770x470.jpg)
Autor: Bridie Pearson-jones dla Mailonline
10:46 12 grudnia 2023, aktualizacja 13:10 12 grudnia 2023
Książę Harry i Meghan Markle opublikowali film przedstawiający „wpływ” Archewella w 2023 r. zaledwie kilka godzin po tym, jak księżna Walii udostępniła klip, na którym widać ją w dziecięcym banku z księciem Georgem, księżniczką Charlotte i księciem Louisem.
Para królewska udostępniła jednominutowy klip przedstawiający ludzi i przyczyny, dla których ich fundacja pomogła przez cały 2023 rok. Podobne filmy udostępniali w przeszłości, ale zwykle dopiero w styczniu.
Ta publikacja, zaledwie kilka godzin po tym, jak Kate została pochwalona za urocze nagranie przedstawiające dzieci z Walii w Windsor Baby Bank, może teraz wywołać zdziwienie w kręgach królewskich.
Być może chcąc pokazać, że są zgodną z sobą parą, wideo pokazuje, jak przytulają weteranów, pakują torby dla uczennic w Nigerii i robią sobie selfie z dziesiątkami kibiców.
Dzieje się tak, gdy eksperci marki ostrzegają przed upadkiem „Brand Sussex” w następstwie skutków zatrutej książki Omida Scobiego Endgame, która zaatakowała rodzinę królewską i wymieniła Kate i króla Karola jako „wyrażających zaniepokojenie” kolorem skóry księcia Archiego, zanim ten urodził się.
Księżna Sussex podpisała niedawno kontrakt z megaagentem Williamem Morrisem Endeavorem (WME) Ari Emanuelem, którego klientami są Dwayne „The Rock” Johnson, Serena Williams i inni czołowi gracze, ale według doniesień WME się waha.
Nowy, elegancki film z pewnością wydaje się być próbą ukazania pary jako globalnych graczy i umieszczenia ich w centrum uwagi.
OBEJRZYJ FILM PONIŻEJ
Obejmuje materiał filmowy z wizyty Meghan w Fundacji Fisher House w Los Angeles, a także rozmowy pary z przedsiębiorcami, wizyty w Nowym Jorku w celu przemówienia na szczycie poświęconym zdrowiu psychicznemu oraz wycieczkę do Marcy Lab School na Brooklynie przez cały 2023 rok.
Pokazuje także pracowników odbudowujących plac zabaw w Uvalde w Teksasie po masakrze, w której zginęło 21 osób, w tym 19 dzieci, w 2022 roku.
Inny klip z sierpnia pokazał, jak Harry i Meghan dzwonią do młodych przedsiębiorców i informują ich, że inicjatywy, które prowadzą, otrzymały część dotacji w wysokości 2 milionów dolarów.
Błyszczący materiał pokazuje także wystrojoną Meghan prowadzącą dyskusję panelową podczas Światowego Dnia Zdrowia Psychicznego, co było ich pierwszym w historii osobistym wydarzeniem dla Fundacji Archewell.
Opublikowano kilka godzin po tym, jak księżna Walii udostępniła klip, na którym jest z księciem Georgem, książętami Louisem i księżniczką Charlotte w banku dla dzieci w Windsorze.
Dzieci z Walii pomogły matce i wolontariuszom wybrać datki i przygotować pudełka, które miały zostać przekazane potrzebującym dzieciom na Boże Narodzenie.
Sortując stosy podarowanych ubrań, dziesięcioletni George i ośmioletnia Charlotte składali rzeczy niczym ich mama Kate.
Ale w przeciwieństwie do swojego starszego rodzeństwa, pięcioletni Louis podniósł i rzucił T-shirt na schludny stos.
Oprócz filmu Harry i Meghan opublikowali także 25-stronicowy raport o wpływie, a Meghan ujawniła, że po pobycie w Kancelarii zainspirowała ją do współpracy z Archewell.
Będąc pracującą członkinią rodziny królewskiej, Meghan wspierała kuchnię społecznościową Hubb dla kobiet po pożarze Grenfell Tower.
Obecnie pracuje dla podobnej grupy o nazwie Welcome Project.
„Podobnie jak w przypadku Hubb Community Kitchen, projekt Welcome wykorzystuje moc jedzenia, aby jednoczyć ludzi” – czytamy w raporcie.
W raporcie wyjaśniono również, że oboje „zaangażowali się w prostą, ale głęboką misję, aby pokazać się i czynić dobro”.
„Nasza praca, szczególnie w tym roku, opiera się na wspieraniu społeczności i reagowaniu na potrzeby osób potrzebujących w obliczu zmieniających się wyzwań, przed którymi stoimy w dzisiejszym świecie”.
Wyjaśnia, że fundacja pomogła zapewnić 3176 godzin wsparcia w zakresie zdrowia psychicznego opartego na traumach ofiarom trzęsień ziemi w Turcji i Syrii, a także pomogła ponad 2500 dziewczętom w Nigerii otrzymać produkty menstruacyjne i edukację zdrowotną.
Do innych osiągnięć należy wspieranie niedawno przesiedlonych afgańskich kobiet.
Błyszczące wideo może być sprytną próbą ponownego umieszczenia Meghan i Harry’ego na światowej scenie.
Meghan pojawiła się niedawno na czerwonym dywanie podczas gali „Power of Women” magazynu Variety, gdzie zapowiadała „ekscytujące” nowe projekty dla niej i Harry’ego. Siedziała także z dwiema najpotężniejszymi kobietami w Los Angeles, jedną pracującą dla Oscarów, a drugą wysoko w Universal Studios.
Jednak Mark Borkowski, jeden z najbardziej doświadczonych menedżerów kryzysowych w Wielkiej Brytanii, stwierdził, że wierzy, że gra końcowa Omida Scobiego – i wywołana przez nią kłótnia na tle królewskim – „przyniosła spektakularne odwrotne skutki” dla księcia i księżnej Sussex.
Jest także przekonany, że farrago wokół holenderskiego tłumaczenia imienia króla Karola i Kate „było ewidentnym chwytem reklamowym”, czemu Scobie zaprzecza.
Borkowski powiedział, że wznowienie działalności Meghan w Hollywood „wyraźnie nie działa”. Twierdzi, że jej nowa agencja talentów WME może rozważać zwolnienie jej po niecałych sześciu miesiącach w obliczu oznak, że „hollywoodzka machina” „prawdopodobnie ma ich dość”.
Wcześniej powiedział MailOnline: „Coś zaczyna się rozwijać w sercu Meghan i Harry’ego. Myślę, że rok 2024 będzie wstrząsający, ponieważ albo zrobią coś, aby odzyskać siły i znajdą nową pozytywną taktykę, albo będzie to zguba marki. Może to pójść tylko w jedną lub dwie strony. Nie może pozostać tam, gdzie jest w tej chwili. Bo to najwyraźniej nie działa”.
Powiedział, że marka pary może zostać „skończona” w przyszłym roku, ponieważ jest ona postrzegana tak negatywnie, po części z powodu pełnego godności milczenia rodziny królewskiej w obliczu „ciągłych” ataków ze strony Sussexów i ich sojuszników.
Powiedział: „Widzieliśmy niezliczoną ilość występów Meghan na czerwonych dywanach. Historia jej powrotu do Hollywood opowiada o tym, jak Meghan próbuje wrócić na swój własny teren, jest gotowa do pracy i wraca do Hollywood.
Sugerowałbym jednak, że być może wygodnie zostaje pozostawiona w tyle przez hollywoodzką machinę, która prawdopodobnie ma ich dość i dość negatywności.
„Wskazują na przyszłe wielkie plany, ale wiesz, słyszeliśmy to już wcześniej. Muszą więc coś dostarczyć teraz”.
Na temat plotek, że WME może zrezygnować z Meghan, powiedział: „Podejrzewam, że to prawda. To tylko pokazuje, że ciągła erozja instytucji nie działa”.
Ekspert ds. marki i kultury Nick Ede powiedział MailOnline, że Endgame może być równie niebezpieczne dla jej kariery, jak Spare – wspomnienia jej męża – było dla księcia Harry’ego, twierdząc, że jej przedstawiciele w Los Angeles będą się martwić, że „zszargana jest jej reputacja i może potencjalnie zaszkodzić reputacji jej agencja”.
Ede uważa, że Meghan wkrótce może stać się „zbyt gorąca, by sobie z nią poradzić” po tym, jak w holenderskiej wersji książki dwóch członków rodziny Harry’ego znalazło się w centrum zarzutów związanych z wyścigiem. Twierdził także, że milczenie rodziny Sussex od czasu ukazania się książki sprawia, że Meghan wygląda na „winną przez skojarzenie”, pomimo ostrych zapewnień pana Scobiego, który jest sojusznikiem aktorki, i jej przyjaciół, że nie miała ona nic wspólnego z książką .
Ede powiedział: „Książka napisana przez Omida Scobiego jest potencjalnie narzędziem zapalającym karierę Meghan. Tak jak udowodnił to Harry’emu własny cel, jakim była książka, tak nowa książka Scobiego niestety podsyciła ogień, który według wielu miał wygasnąć.
„Problem ogromnej hollywoodzkiej agentki polega na tym, że będzie jej trudno kierować karierą Meghan w obawie, że z czasem wyjdzie na jaw więcej, a sprawy sądowe toczące się przed jej siostrą i potencjalnie ojcem zszarganą jej reputację i mogłoby potencjalnie zaszkodzić reputacji jej agencji”.
Na nagraniu widać także występ pary w szkole Marcy Lab na Brooklynie, której celem jest przygotowanie „młodych kolorowych dorosłych do satysfakcjonującej i generującej bogactwo kariery w sektorze technologii” już w ciągu zaledwie roku nauki.
Na nagraniu widać duet pozujący wraz z kilkoma uczniami szkoły, ubrany w księżną ubrane w czarne obcisłe dżinsy, dopasowany czarny top i parę szpilek Jennifer Chamandi, a także kurtkę z napisami, którą otrzymała od szkolnego zespołu debatującego w Wielkiej Brytanii w marcu 2020 r.
Inny klip pokazuje spotkanie pary z weteranami wojskowymi i ich rodzinami w Camp Pendleton w San Diego.
Książę i księżna Sussex dołączyli do Fundacji Navy SEAL podczas oficjalnego otwarcia nowego ośrodka szkoleniowego dla weteranów, znanego jako „program sprawnościowy wojownika”, przed Dniem Weterana przypadającym 11 listopada.
Inny klip pokazuje uczennice w Nigerii otrzymujące plecaki.
Archewell sfinansowała projekt z siedzibą w Nigerii pod nazwą The GEANCO Foundation, który zapewnia przybory szkolne i produkty związane z okresem dziewczętom i młodym kobietom w Afryce Zachodniej.
Orzeczenie to nadeszło po tym, jak księżna Sussex nawiązała kontakt z nigeryjskimi sportowcami podczas Igrzysk Invictus, gdy dowiedziała się, że ma nigeryjskie pochodzenie, i stwierdziła, że nie może się doczekać, aby odwiedzić ten kraj „na [her] mamy i dzieci.
Podczas ceremonii otwarcia turnieju książę Harry ujawnił, że jego żona będzie udzielać sportowcom osobistego wsparcia, gdy test genealogiczny ustali, że jest w 43% Nigeryjką.
W kolejnych dniach była widziana, jak przytulała zawodniczkę i opisywała ją jako „moją nigeryjską siostrę”, po czym została przedstawiona dalszym członkom zespołu i szefowi obrony, który nadał jej przydomek – Amira Ngozi Lolo – którego mogła używać, gdyby chciała. kiedykolwiek odwiedził ten kraj.
Inny klip pokazuje, jak Meghan z okazji Międzynarodowego Dnia Kobiet odwiedza schronisko dla bezdomnych dla kobiet w ciąży, gdzie w imieniu Archewell rozdaje przyszłym matkom niezbędne artykuły.
W czarnym kaszmirowym płaszczu Max Mara za 4000 dolarów, założonym na czarne krótkie spodnie i czarny wełniany sweter, Meghan i jej zespół w Archewell rozdawali prezenty dla dzieci.