Marketing

HI-CHEW™ powala na kolana dzięki czterem nowym partnerstwom MLB

  • 13 kwietnia, 2023
  • 6 min read
HI-CHEW™ powala na kolana dzięki czterem nowym partnerstwom MLB


Ukochana marka cukierków łączy siły z St. Louis Cardinals, Chicago Cubs, Detroit Tigers i Milwaukee Brewers™ na sezon MLB 2023

IRVINE, Kalifornia, 13 kwietnia 2023 r /PRNewswire/ — Jako że sezon 2023 Major League Baseball oficjalnie powrócił w pełnym rozkwicie, HI-CHEW™, niezwykle owocowy, intensywnie ciągnący się cukierek ogłosił, że przywraca ulubione przez fanów smaki na wybranych stadionach dzięki partnerstwu z czterema zespołami: St. Louis Cardinals, Chicago Cubs, Detroit Tigers i Milwaukee Brewers™. Od próbkowania produktów po aktywacje na miejscu i angażujące imprezy rodzinne, HI-CHEW zapewnia zabawę i ekscytację fanom baseballu przez cały sezon baseballowy 2023.

Podczas wybranych meczów domowych kibice będą mieli okazję wziąć udział w wielu zabawach i odebrać HI-CHEW cukierki na każdym boisku. Niezależnie od tego, czy fani zdecydują się uczestniczyć w meczu w Św. Ludwik, Chicago, DetroitLub Milwaukeete cztery ekscytujące partnerstwa z HI-CHEW™ zapewnią wyjątkowe wrażenia fanom wszelkiego rodzaju w tym sezonie baseballowym.

  • Kardynałowie z St. Louis: Przeżyj najlepszą rodzinną zabawę w HI-CHEW Pawilon rodzinny z interaktywnymi i ekscytującymi zajęciami dla wszystkich grup wiekowych. Duży, żółty HI-CHEW Wiadro ziemianki będzie zaopatrzone i gotowe, aby gracze Cardinals mogli cieszyć się, jak im się podoba. Marka cukierków jest sponsorem kamery tanecznej, aby zachęcić widzów na stadionie do zaprezentowania swoich najbardziej kreatywnych umiejętności tanecznych na dużym ekranie. Jako współorganizator Kids Club, HI-CHEW™ zaprasza dzieci do wzięcia udziału w zabawie polegającej na prowadzeniu baz na stadionie Busch po wybranych niedzielnych meczach domowych, a dzieci będą miały możliwość zadawania pytań graczom. Wszystkie działania są częścią trzyletniego partnerstwa pomiędzy HI-CHEW™ i St. Louis Cardinals.
  • Chicagowskie młode: Potrzebujesz słodkiego poczęstunku podczas przerwy w rundzie? Cukierki są dostępne dla fanów Cubs uczestniczących w meczu w apartamencie na Wrigley Field. Ponadto z oferty mogą skorzystać wszyscy młodzi piłkarze i ich rodziny Specjalne oferty biletów na baseball i softball dla młodzieży Cubs podarowane przez HI-CHEW™, które obejmują bilet na mecz na stadionie Wrigley Field oraz parę specjalnych skarpet Cubs. Podczas gier Cubs fani zauważą również nową funkcję tablicy wideo „Sztuka sztucznej inteligencji”, w której jeden szczęśliwy młody fan zostanie wybrany w każdej grze, aby odpowiedzieć na pytania związane z baseballem, a odpowiedzi zostaną wygenerowane i wyświetlone jako dzieło sztuki AI na lewym polu wideo tablica.
  • Tygrysy z Detroit: HI-CHEW ambasadorzy będą witać gości wchodzących do Comerica Park z aromatycznymi próbkami. Odwiedzający znajdą również swoje ulubione owocowe cukierki do żucia wystawione na karuzeli w Commercial Bank Big Cat Court i na stoiskach koncesyjnych, pozostawiając im ochotę na torebkę ich ulubionego soczystego smaku. Istnieje możliwość wygrania biletów na obejrzenie treningu mrugnięć przed rozpoczęciem gry poprzez HI-CHEW kampanie w mediach społecznościowych przez cały sezon.
  • Browary Milwaukee™: Podczas wybranych niedzielnych meczów na stadionie American Family Field™ goście powinni wypatrywać swoich ulubionych owocowych cukierków do żucia na dużym ekranie między rundami. HI-CHEW™ będzie również sponsorem wręczenia ręczników plażowych dla 30 000 fanów uczestniczących w 22 lipca gra. Fani mają również okazję rywalizować w bitwach tanecznych, aby wygrać więcej produktów i nagród HI-CHEW™. Podczas gry fani Brewers™ mogą zobaczyć, jak gracze delektują się słodyczami w ziemiance. Ponadto dzieci będą miały szansę wygrać dużą wygraną w Helfaer Field, uderzając w HI-CHEW strzał w dziesiątkę w lewym środkowym polu podczas meczów Małej Ligi. Wszystkie młodzieżowe drużyny baseballowe i softballowe również otrzymają słodycze, gdy będą grać na specjalnym boisku poza boiskiem wielkiej ligi.

„Przez lata gracze Major League Baseball często sięgali po kultowe wiadro HI-CHEW ™ w ziemiance, aby mnie podnieść w połowie rundy” – powiedział Teruhiro Kawabe (Terry), główny przedstawiciel ds USA & prezes, dyrektor generalny Morinaga America, Inc. „Teraz więcej fanów w całym kraju będzie mogło doświadczyć radości z jedzenia owocowych cukierków do żucia podczas oglądania meczów baseballowych w tym sezonie. Cieszymy się, że możemy kontynuować udaną współpracę z drużynami MLB aby zwiększyć świadomość marki i wziąć udział w kultowym sporcie narodowym”.

Aby dowiedzieć się więcej o HI-CHEW™ i zobaczyć, gdzie można kupić swoje ulubione produkty, odwiedź nas online pod adresem HI-CHEW.comPolub nas na Facebooki śledź nas na Instagramie (@HICHEWUSA) i TikToka (@HICHEWUSA).

O Morinaga America, Inc.:
Założona w 2008 roku firma Morinaga America, Inc. jest oficjalnym dystrybutorem produktów HI-CHEW™ i Chargel™ w Stany Zjednoczone. Morinaga America Inc. (marketing i sprzedaż) oraz Morinaga America Foods Inc. Japonia. W 2015 roku Morinaga America, Inc. otworzyła swój pierwszy Stany Zjednoczone zakład produkcyjny w Karolina Północna. Z ponad 200 smakami HI-CHEW ™, które zadebiutowały w Japoniafirma Morinaga America, Inc Stany Zjednoczone rynek najlepszych japońskich wyrobów cukierniczych.

O HI-CHEW™:
Historia Morinagi sięga ponad stulecia, kiedy założyciel firmy Taichiro Morinaga przyniósł swoje umiejętności cukiernicze Japonia z Ameryki w XIX wieku. HI-CHEW™ od dawna jest najlepiej sprzedającym się miękkim cukierkiem na świecie Japonia i nadal obserwuje wzrost z roku na rok w innych częściach Azja i w Stany Zjednoczone. W Stany Zjednoczone, HI-CHEW™ jest obecnie oferowany w postaci pałeczek, torebek z kołkami i stojących torebek. Pałeczki HI-CHEW™ są dostępne w różnych smakach, w tym truskawkowym, zielonym jabłku, mango, winogronowym, bananowym, kiwi, açaí i słodko-kwaśnym arbuzie. HI-CHEW™ oferuje również peg bag w następujących smakach: Original Mix, Tropical Mix, Superfruit Mix, Sweet & Sour Mix, Soda Pop Mix, Mieszanka jagodowa, Plus Fruit, Fantasy Mix i nowa obniżona zawartość cukru. Saszetki Stand-Up są dostępne w oryginalnej mieszance, tropikalnej mieszance, słodko-kwaśnej mieszance, owocowych kombinacjach i sadowniczej mieszance Infrusions. Wszystkie nowe kąski HI-CHEW™ są rozpakowywane w małych opakowaniach o smaku mango, zielonego jabłka i truskawki. HI-CHEW™ jest wytwarzany z skoncentrowanych soków owocowych i nie zawiera glutenu ani barwników ze źródeł syntetycznych. HI-CHEW™ co roku poszerza ofertę owocowych smaków do żucia. W 2020 r. HI-CHEW™ zdobył nagrodę Nielsen Design Impact Award za nową aktualizację opakowania Original Mix, która trafiła na półki sklepowe w 2019 r. Więcej informacji można znaleźć na stronie HI-CHEW.com.

ŹRÓDŁO HI-CHEW




Źródło

Warto przeczytać!  Oddzielenie technologii od danych i zasobów, gra końcowa AdTech