Marketing

Hologramy napędzane sztuczną inteligencją przekształcają marketing | Kostka MarTech

  • 4 maja, 2023
  • 4 min read
Hologramy napędzane sztuczną inteligencją przekształcają marketing |  Kostka MarTech


Nadeszła nowa era w marketingu produktów wraz z wprowadzeniem najnowocześniejszego rozwiązania Hologram Concierge, płynnie łączącego sferę fizyczną i cyfrową w celu przekształcenia relacji między marką a konsumentem. Wykorzystując najnowsze osiągnięcia w zakresie sztucznej inteligencji (AI), rzeczywistości rozszerzonej (AR), handlu elektronicznego i technologii smartfonów, to przełomowe rozwiązanie odblokowuje nowatorski kanał komunikacji bezpośrednio poprzez opakowanie produktu.

Hologram Concierge umożliwia konsumentom skanowanie opakowań produktów za pomocą smartfonów, aktywując realistycznego, trójwymiarowego asystenta holograficznego. Ten inteligentny asystent dostarcza szczegółowych informacji o marce i produkcie, dynamicznie poruszając się i gestykulując, aby stworzyć realistyczne i wciągające wrażenia. Otaczające środowisko również zmienia się dzięki klikalnym wirtualnym linkom i ruchomym treściom 3D, urzekając konsumentów.

Demonstrację Holographic Concierge aktywującego się z opakowania produktu można obejrzeć na stronie internetowej Immertia.

Dave Chaffey, dyrektor zarządzający Immertia, jest podekscytowany potencjalnym zastosowaniem tej technologii: „Reakcja na tę koncepcję była w przeważającej mierze pozytywna. Stworzyliśmy nowy kanał, dzięki któremu marki mogą angażować konsumentów za pośrednictwem swoich produktów. Wywołało to wiele emocji w branży”.

Chaffey kontynuuje: „Hologram Concierge oferuje markom niezrównaną możliwość zaangażowania konsumentów bezpośrednio z poziomu etykiety. Zapewniając urzekające i pouczające wrażenia, poprawia ogólne wrażenia z marki, czyniąc z niej nieoceniony dodatek do marketingu mix”.

Warto przeczytać!  Zatrudniamy celebrytów, którzy oddają sprawiedliwość narracji reklamowej, nie tylko patrząc na ich posturę: Sunder Balasubramanian z Myntra: Best Media Info

Platforma doświadczalna

Hologram Concierge jest częścią szerszej platformy eksperymentalnej o nazwie Displai, która ulepsza i rozszerza użyteczność opakowań produktów za pomocą sztucznej inteligencji i technologii wirtualnej w celu zwiększenia zaangażowania konsumentów i podniesienia wartości, jaką opakowania zapewniają markom.

„Hologram Concierge to tylko jedna z wciągających funkcji opartych na produktach obsługiwanych przez Displai. Łącząc wiele najnowocześniejszych technologii, umożliwiamy markom komunikowanie się z klientami w innowacyjny sposób. Zaangażowanie konsumentów poprzez opakowanie produktu stanowi idealny etap komunikacji z klientami, a ponadto jest łatwo wdrażane przez zespoły marketingowe i tworzy intuicyjne miejsce, do którego konsumenci mogą nawiązać kontakt z markami”.

Chaffey podkreśla również możliwości dla agencji marketingowych i specjalistów kreatywnych: „Platforma umożliwia marketerom wprowadzanie dodatkowych warstw interakcji, umożliwiając markom dzielenie się większą ilością informacji, prezentowanie komplementarnych produktów i oferowanie angażujących treści. To skuteczny sposób na zwiększenie zaangażowania klientów i zwiększenie sprzedaży”.

Kluczową cechą platformy jest jej bezproblemowa integracja z istniejącymi opakowaniami produktów. Technologię można natychmiast wdrożyć w całym asortymencie produktów, bez konieczności wprowadzania jakichkolwiek zmian w projekcie produktu, szacie graficznej lub układzie – funkcja, która zwróciła uwagę kilku dużych marek.

Warto przeczytać!  Giełda dzisiaj: Wall Street zwiększa cotygodniowe wzrosty po gorszych niż oczekiwano raportach o zatrudnieniu

Ponieważ technologia Hologram Concierge zyskuje na popularności, Chaffey przewiduje świetlaną przyszłość tego potężnego rozwiązania: „Obecnie pracujemy nad umożliwieniem holograficznemu konsjerżowi odpowiadania na pytania klientów dotyczące produktów w czasie rzeczywistym. To jeszcze bardziej zwiększy zaufanie i wiarygodność między markami i konsumentami, zapoczątkowując nową erę handlu konwersacyjnego”.

Immertia aktywnie wdraża technologię Hologram Concierge wśród producentów opakowań, agencji marketingowych i marek dóbr konsumpcyjnych. Chaffey wierzy, że przyjęcie tej technologii przez branżę przyczyni się do innowacji w zakresie projektowania i funkcjonalności, podnosząc poziom całego sektora.

„To nowa granica zaangażowania marki i katalizator pozytywnych zmian. Jesteśmy dumni, że stoimy na czele tej transformacji”.


Źródło