Marketing

Hotel Westin Maui mianuje Samuela Spurriera dyrektorem ds. sprzedaży i marketingu: Maui Now

  • 11 lipca, 2023
  • 4 min read
Hotel Westin Maui mianuje Samuela Spurriera dyrektorem ds. sprzedaży i marketingu: Maui Now


Samuela Spurriera.

The Westin Maui Resort & Spa, Kāʻanapali ogłosił powołanie Samuela Spurriera na stanowisko dyrektora ds. sprzedaży i marketingu w ośrodku. Mając ponad 12-letnie doświadczenie w branży hotelarskiej, dyrektorzy kurortów twierdzą, że Spurrier wnosi do tej roli bogate doświadczenie.

Przed dołączeniem do The Westin Maui, Spurrier zajmował kilka kluczowych stanowisk w Wailea Beach Resort od 2012 roku. Ostatnio pełnił funkcję dyrektora ds. sprzedaży grupowej i kierował strategiczną repozycjonowaniem luksusowych hoteli oraz transformacją hotelu. Zgodnie z komunikatem prasowym, jego wysiłki w zakresie orkiestracji optymalnego składu i segmentacji grup zaowocowały bezprecedensowym wzrostem średniej stawki dziennej, wkładu cateringu grupowego i ogólnego sukcesu strategii przychodów.

Podczas swojej pracy w Wailea Beach Resort Spurrier z powodzeniem wdrożył i kierował wysoce zaangażowanym i produktywnym zespołem sprzedaży, osiągając 154% docelowego dochodu z rezerwacji pokoi w 2021 r. i 116% w 2022 r. Doprowadziło to do wzrostu tempa rezerwacji rok do roku we wszystkich kategoriach przychodów, zgodnie z zapowiedzią.

KONTYNUACJA ARTYKUŁU PONIŻEJ AD
KONTYNUACJA ARTYKUŁU PONIŻEJ AD

Doświadczenie Spurriera w Wailea Beach Resort obejmuje również pracę na stanowisku starszego kierownika ds. sprzedaży i starszego kierownika ds. sprzedaży w wielu obiektach. Karierę hotelarską rozpoczął w 2010 roku w The Kahala Hotel & Resort.

Warto przeczytać!  Kredyty Ocado zmieniają strategię marketingową w celu poprawy utrzymania klientów

„Spurrier wnosi zwycięską mentalność i konkurencyjny sposób myślenia, a przez całą swoją karierę konsekwentnie zdobywał znakomite oceny wydajności przywódczej i był laureatem różnych nagród, w tym Leader of the Quarter, Manager of the Year, finalista Marriott International Global Elite Award, President’s Award za Doskonałość w Sprzedaży i Marriott President’s Circle Achiever”, zgodnie z komunikatem prasowym.

Urodzony i wychowany na North Shore w Oʻahu, Spurrier jest absolwentem Kahuku High School i posiada tytuł licencjata z zarządzania hotelarstwem i turystyką na Uniwersytecie Brighama Younga na Hawajach.

KONTYNUACJA ARTYKUŁU PONIŻEJ AD

„Spurrier jest codziennym tatą jako ojciec pięciorga dzieci i kocha życie u boku swojej pięknej żony Brooke. Uwielbia też sport, czyta książki motywacyjne, służy w swoim kościele i społeczności, jest pasjonatem mentorowania młodszego pokolenia i jest bardzo dumny z rozwijania lokalnych talentów Hawai’i dla Hawai’i ”, zgodnie z ogłoszeniem.

Jako rdzenny Hawajczyk ma długą rodzinną historię na Maui, sięgającą czasów swojej babci, która pochodziła z Hāny, i dziadka, który uczył w Lahainaluna High School. Jako przywódca myśli, jego Hōkupaʻa lub „prawdziwa północ” ma zainspirować miliony, tak jak zrobił to pan Marriott, zaczynając od własnego domu i społeczności.

Warto przeczytać!  Jak przeprowadzić audyt marketingowy i strategicznie pozycjonować swoją markę na wypadek spowolnienia gospodarczego

Jednym z jego ulubionych cytatów jest „on wa’a he moku; on moku on wa’a” przysłowie hawajskie, które można przetłumaczyć jako „kajak jest wyspą; wyspa to kajak”, który podkreśla potrzebę dbania o wyjątkową kulturę i zasoby Hawai’i, jednocześnie uznając rolę każdego w tym wysiłku.

KONTYNUACJA ARTYKUŁU PONIŻEJ AD

Spurrier przyjął to w swoim przywództwie i nie może się doczekać dalszego utrwalania kultury ze zrozumieniem jego kuleana (odpowiedzialność), aby autentycznie dzielić się nią z innymi.

„Jesteśmy podekscytowani, mogąc powitać Sama w hotelu Westin Maui ʻohana” — powiedział Peri Flora, regionalny dyrektor sprzedaży na Hawajach i Polinezji Francuskiej w firmie Marriott International. „Dzięki jego podejściu do przywództwa służebnego i osiągnięciom w zwiększaniu przychodów jesteśmy przekonani, że odegra kluczową rolę w ulepszaniu strategii sprzedaży i marketingu naszego ośrodka, ostatecznie podnosząc jakość doświadczeń naszych gości”.


Źródło