Marketing

Hotjar wita trzech nowych dyrektorów, którzy wesprą następną fazę

  • 18 stycznia, 2023
  • 4 min read
Hotjar wita trzech nowych dyrektorów, którzy wesprą następną fazę


NOWY JORK, 18 stycznia 2023 r. (GLOBE NEWSWIRE) — Hotjar, wiodąca platforma Product Experience Insights, wita w swoim zespole trzech nowych doświadczonych menedżerów. Celine Maher, Mattia Santin i Marta Abalos obejmą odpowiednio stanowiska kierujące zespołami przychodów, marketingu oraz ludźmi i kulturą. Ich nominacje pomogą napędzać dalszy wzrost i impet Hotjar, aby pomóc wzbudzić empatię klientów dzięki analizom jakościowym i ilościowym.

„Niezmiernie miło mi powitać Celine Maher, Mattię Santin i Martę Abalos w zespole Hotjar” – powiedział Mohannad Ali, dyrektor generalny Hotjar. „Ich połączona wiedza fachowa i doświadczenie w marketingu, obsłudze klienta i kulturze pomogą nam przyspieszyć globalny wzrost, który chcemy osiągnąć dla naszych produktów i ludzi w miarę dalszego rozwoju. Cieszymy się, że mamy tych nowych liderów na pokładzie podczas tego kluczowego stadium wzrostu”.

Nominacje Hotjara obejmują:

Céline Maher dołącza do Hotjar jako pierwszy Chief Revenue Officer i będzie kierował rozwojem, ekspansją i sukcesem bazy klientów Hotjar wraz z zespołami ds. sprzedaży, sukcesu klienta i wsparcia. Dzięki ponad 16-letniemu koncentrowaniu się na strategii wejścia na rynek i zapewnianiu doskonałej kompleksowej obsługi klienta, Maher pomoże Hotjar podnieść wartość klienta, wprowadzić nowe i stare perspektywy do dojrzałości produktu i odkryć nowe źródła przychodów. Przed dołączeniem do Hotjar, Maher pracowała w Zendesk i New Relic, gdzie kierowała strategiami ukierunkowanymi na produktowy wzrost na rynku EMEA w zakresie rozwoju komercyjnego i biznesowego.

Warto przeczytać!  Analiza opisowa modelu pięciu sił, dynamiki rynku i segmentacji – Technavio

Mattia Santin jest nowo mianowanym dyrektorem ds. marketingu w Hotjar. Będzie kierował globalną strategią i wizją marketingową Hotjar. Santin skupi się na skalowaniu silnika generowania popytu, dalszym rozwijaniu wyróżniającej się marki i budowaniu długotrwałych relacji z obecnymi klientami. Będzie również ściśle współpracował z zespołami ds. produktów i przychodów Hotjar nad definiowaniem map drogowych Hotjar i kierowaniem wielofunkcyjnymi projektami w celu rozwoju firmy. Wcześniej Santin był dyrektorem ds. marketingu w dwóch firmach typu scale-up, Atida i Leavy, oraz szefem ds. mediów Ubera na region EMEA. Przychodzi do Hotjar z ponad 15-letnim doświadczeniem w handlu elektronicznym, handlu detalicznym, mobilności, podróżach i opiece zdrowotnej.

Marta Abalos jest teraz wiceprezesem Hotjar ds. ludzi i kultury, nadzorując zespół ds. ludzi i kultury. Abalos będzie pracować nad wspieraniem zróżnicowanej i zdrowej siły roboczej w miarę dalszego rozwoju Hotjar. Jej kariera obejmuje ponad 10 lat doświadczenia w doskonaleniu procesów personalnych i rozwoju talentów w rozwijających się organizacjach. Ostatnie siedem lat spędziła w Stuart jako wiceprezes ds. ludzi i talentów. W tym czasie kierowała zespołem odpowiedzialnym za rozbudowę firmy z 40 osób w dwóch krajach do 800 osób w sześciu krajach, zapewniając jednocześnie spójne doświadczenie pracowników z silną kulturą i wartościami firmy. Abalos pomoże Hotjar zbudować fundamenty pod następną falę wzrostu, zapewniając Hotjar zasoby i narzędzia, aby zapewnić najlepsze doświadczenia pracowników obecnym i nowym pracownikom.

Warto przeczytać!  Zwiększona presja zmusza marketerów do większego skupienia się na wydajności

Obecnie z możliwości Hotjar korzystają klienci w ponad 180 krajach. Ostatnio Hotjar ogłosił przejęcie PingPong, oficjalnie zmieniając jego nazwę na Hotjar Engage pod koniec 2022 roku. Ci dyrektorzy zatrudnieni w zespołach przychodów, marketingu i ludzi będą odgrywać kluczową rolę w rozwoju i ekspansji firmy w czasach zwiększonej personalizacji marketingu narzędzia. Ponieważ klienci i rynek ewoluują, Hotjar przygotowuje się do tego, aby klienci mogli nadal wczuwać się w swoich odbiorców online.

O Hotjar

Hotjar umożliwia zespołom produktowym empatię wobec użytkowników końcowych i dostarczanie wartości poprzez szybkie wprowadzanie odpowiednich ulepszeń produktów. Jej oprogramowanie Product Experience Insights jest używane na ponad 1,1 miliona witryn internetowych na całym świecie, a unikalne połączenie danych ilościowych i jakościowych wpływa na decyzje produktowe w ponad 180 krajach. Hotjar została założona w 2014 roku i zawsze była firmą w pełni zdalną/rozproszoną. Obecnie Hotjar ma ponad 350 członków zespołu w 48 krajach w Europie, obu Amerykach i Afryce.

Informacje kontaktowe:
Aneska Alino
hotjar@meetkickstand.com

Powiązane obrazy

Obraz 1

Ta treść została opublikowana za pośrednictwem serwisu dystrybucji komunikatów prasowych na Newswire.com.

  • Wyróżniony obraz dla Hotjar


Źródło

Warto przeczytać!  Sztandarowy rok wynajmu w luksusowych nieruchomościach na wynajem Stella i Twenty Five Maple w centrum New Rochelle