Rozrywka

Hrithik Roshan i „Fighter” Deepiki Padukone zajmują pierwsze miejsca na liście rankingów sprzedaży na całym świecie

  • 29 stycznia, 2024
  • 4 min read
Hrithik Roshan i „Fighter” Deepiki Padukone zajmują pierwsze miejsca na liście rankingów sprzedaży na całym świecie


Według danych ComScore, bollywoodzki film akcji Viacom18 i Marflixa „Fighter” był najbardziej dochodowym filmem weekendu na całym świecie, a przychody ze sprzedaży biletów wyniosły 25,1 miliona dolarów.

W filmie wyreżyserowanym przez Siddhartha Ananda, którego poprzedni film, „Pathaan” z Shah Rukhiem Khanem, był jednym z największych indyjskich hitów 2023 roku, w rolach głównych występują bollywoodzkie gwiazdy: Hrithik Roshan, Deepika Padukone i Anil Kapoor. „Fighter” opowiada o indyjskich siłach powietrznych i ma swoją premierę w czwartek, 25 stycznia, przed indyjskim świętem państwowym przypadającym 26 stycznia na Dzień Republiki. Film przedstawia konflikty Indii z Pakistanem i został zakazany na całym Bliskim Wschodzie, gdzie żyje duża populacja pakistańskich pracowników migrujących.

„Fighter” miał premierę w 23 krajach i odnotował na całym świecie weekend w wysokości 24,5 miliona dolarów, z czego 20,8 miliona dolarów zarobiono na terytoriach międzynarodowych, tj. poza Ameryką Północną. Łącznie z numerami czwartkowymi zgromadził na całym świecie zbiory o łącznej wartości 25,1 miliona dolarów.

W Ameryce Północnej „Fighter” zebrał 3,7 miliona dolarów w ciągu trzydniowego weekendu i 4,3 miliona dolarów w ciągu czterech dni. W Indiach w ciągu czterech dni zebrano 17,7 miliona dolarów.

Warto przeczytać!  Halle Bailey nie ma chwili. Ona JEST chwilą

Na drugim miejscu na świecie znalazła się komedia romantyczna „Anyone But You” wytwórni Columbia Pictures z kwotą 19 milionów dolarów. Po szóstym weekendzie od premiery film zarobił na całym świecie 127 milionów dolarów, z czego 71,1 miliona dolarów w Ameryce Północnej. Na trzecim miejscu thriller akcji Jasona Stathama z Jasonem Stathamem, wyprodukowany przez Amazon MGM, zarobił 18,3 miliona dolarów, a jego łączny dochód ze sprzedaży biletów na całym świecie wyniósł 104 miliony dolarów, w tym 42,2 miliona dolarów z Ameryki Północnej po trzech weekendach od premiery.

(W ostatni weekend rankingi sprzedaży biletów w Ameryce Północnej, czyli „krajowej”, wyglądały znacząco inaczej. Tam „The Beekeeper” i „Wredne dziewczyny” faktycznie zajmowały pierwsze miejsce, a łączne przychody od piątku do niedzieli szacowane były na około 7,4 miliona dolarów).

W światowym rankingu Warner Bros. Historia powstania wytwórni czekolady „Wonka” z Timothée Chalametem w roli głównej zajęła czwarte miejsce z kwotą 13,7 mln dolarów. Po siedmiu weekendach od premiery film zarobił na całym świecie 552 miliony dolarów, w tym 195,1 miliona dolarów w Ameryce Północnej.

Warto przeczytać!  Gus Kenworthy twierdzi, że jego gejowski pocałunek został odcięty od 80 lat dla Brady'ego z powodu Ameryki Środkowej

Pierwszą piątkę uzupełniła niecodzienna komedia Searchlight, dwukrotnie nagrodzona Złotym Globem „Poor Things”, dystrybuowana na arenie międzynarodowej przez Disneya, z kwotą 13,04 mln dolarów. Po ósmym weekendzie od premiery film zarobił na całym świecie 51 milionów dolarów, w tym 24,7 miliona dolarów w Ameryce Północnej.

Chińska komedia o rybach wyjętych z wody „Jonny Keep Walking”, która pozostaje liderem sprzedaży w swoim kraju, zebrała 12,4 mln dolarów na szóstej pozycji, za łączną kwotę 154,5 mln dolarów. Muzyczny remake wytwórni Paramount „Mean Girls” zajął siódme miejsce na świecie z wynikiem 11,6 miliona dolarów, co daje ogólnoświatową łączną kwotę 83,4 miliona dolarów.

Animacja wytwórni Universal „Migration” zarobiła 10,3 miliona dolarów, zajmując ósme miejsce, co dało łączną kwotę sprzedaży biletów na całym świecie wynoszącą 206,1 miliona dolarów. Warner Bros. „Aquaman i zaginione królestwo” zebrało 9,8 miliona dolarów na dziewiątej pozycji, a obecnie ma łącznie 412,7 miliona dolarów. Na 10. miejscu znalazło się anime Bandai „Mobile Suit Gundam Seed Freedom”, które zadebiutowało z kwotą 8,8 mln dolarów. Nie ukazał się jeszcze w Ameryce Północnej.

Warto przeczytać!  Reklamy Super Bowl opierają się na gwiazdach, a humor przyciąga uwagę


Źródło