Marketing

HSMAI ROC Europe: Powrót podróży

  • 25 stycznia, 2023
  • 7 min read
HSMAI ROC Europe: Powrót podróży


Podróże powróciły – takie było głośne przesłanie konferencji HSMAI ROC, która odbyła się w InterContinental Park Lane w Londynie w zeszłym tygodniu.

Podczas europejskiego wydarzenia branżowego sala balowa była wypełniona delegatami, gdy liderzy branży zebrali się, aby omówić palące kwestie w tej chwili: powrót podróży służbowych, zmiana zachowań klientów, łączenie ludzi z technologią oraz łączenie wysiłków handlowych w całym biznesie hotelarskim.

Ingunn Hofseth, prezes i dyrektor generalny HSMAI Region Europe, powitał delegatów i wspaniale rozpoczął dzień. Tematem przewodnim wydarzenia było „Ujeżdżanie fali”, ponieważ, jak powiedział Hofseth, biznes jest nie będzie tak jak kiedyś.

Bob Gilbert, prezes i dyrektor generalny HSMAI Global & Americas, entuzjastycznie powitał tę wiadomość Powrót podróży.

Jego przesłanie dla wszystkich obecnych na sali było takie, że doskonałość komercyjna liczy się teraz bardziej niż kiedykolwiek. Mówił o krzyżowym zapylaniu sprzedaży, marketingu i przychodów oraz o tym, jak zespoły muszą ze sobą współpracować.

Dopasowanie między dyscyplinami pomaga każdemu osiągnąć najwyższą wydajność, powiedział.

Gilbert zwrócił uwagę, że firmy z odpowiednim pokryciem sprzedaży mogą poprawić wyniki o 5%, a marketing może pomóc zwiększyć zaangażowanie o 8%, ale powiązana transformacja komercyjna spowodowana integracją dyscyplin z powodzeniem prowadzi do 9% premii za wyniki we wzroście przychodów .

Kolor Roku

Moderatorem dnia był wiceprezes Duetto ds. sprzedaży na region EMEA, Michael Schäffner. Wykonał świetną robotę, utrzymując wszystkich na czas i przekazując wiadomości, a także wygłosił inspirującą przemowę na temat tego, jak tegoroczny Pantone, Viva Magenta, powinien motywować branżę.

Wibruje wigorem i wigorem, jest potężny i wzmacniający, buntowniczy w duchu, śmiały i obejmujący wszystkich, powiedział publiczności, wyjaśniając, że są to podstawowe założenia zarówno Duetto, jak i branży hotelarskiej.

Steven van Belleghem, autor i lider myśli, wygłosił przemówienie programowe na temat „Człowiek i technologia: jak stworzyć idealną CX, łącząc te dwa interfejsy”.

Warto przeczytać!  Mieszanka marketingowa Bausch and Lomb i 4P (aktualizacja 2023)

Jego przemówienie na temat „nieoszlifowanego diamentu” dotyczyło zmian w zachowaniach klientów, nowych technologii, takich jak Metaverse, oraz tego, jak pomimo innowacji technologicznych kultura prawdziwych ludzkich klientów będzie nadal pożądana i będzie bardziej istotna niż kiedykolwiek.

„Nigdy nienormalny” klient

Według van Belleghema hotelarze muszą akceptować „nigdy nienormalnego” klienta. Mówił o tym, że Generacja Z i Generacja Alfa mają więcej opcji niż kiedykolwiek wcześniej i dlatego trudniej jest zmotywować tych ludzi.

Z tego powodu presja na doświadczenie klienta jest często większa niż kiedykolwiek.

Gościnność chce być bardzo zorientowana na klienta, ale jednocześnie realizacja jest często przeciętna. Mamy potencjał, ale nie zawsze go wykorzystujemy. Jak możemy wyjść poza to? Jak możemy ewoluować? zapytał publiczność.

Za czym tęskni człowiek, jeśli ciemność trwa dłużej niż tydzień? Słońce i jasne niebo. Klienci nie są zainteresowani twoimi wyzwaniami. Potrzebna jest pozytywność. Zrób to dobrze, a będziesz miał ogromny wpływ na rynek, poradził.

Jak innowacja nie jest nauką o rakietach

Następnie do Van Belleghema dołączył na scenie Lennert de Jong, prezes Hospitality at Planet. Obaj rozmawiali o tym, że hotele nie zapewniają obecnie odpowiedniej obsługi klienta.

Przeciętny rolnik wykorzystuje więcej technologii niż hotelarz. Jego klientami są owce! De Jong powiedział publiczności.

De Jong mówił o tym, że innowacja to nie nauka o rakietach. Innowacja rzadko dotyczy innowacji. Częściej chodzi o łączenie kropek, łączenie rzeczy w celu rozwiązania ludzkich problemów. Aby rozwiązywać problemy ludzi, nie trzeba wymyślać rzeczy, trzeba myśleć inaczej. Myśl celami, a nie zadaniami, nalegał.

De Jong przytoczył cel CitizenM, jakim jest bezproblemowe doświadczenie gości, pokazując, jak marka wykorzystuje do tego technologię, ale stawiając na piedestale cel, jakim jest ludzkie szczęście. Zarówno van Belleghem, jak i de Jong zgodzili się, że fraza front office „Czy byłeś tu wcześniej?” nie powinno być już dozwolone w hotelach. Hotele muszą lepiej znać swoich gości.

Warto przeczytać!  Były zawodnik próbuje przenieść się do Zacha – 101.9fm The MIX – WTMX Chicago

Zarządzanie przychodami w niepewnych czasach

Shumi Khan, globalny wiceprezes ds. wyników biznesowych i zarządzania przychodami firmy Accor, oraz James Wheatcroft, starszy wiceprezes ds. czasy.

Khan rozszerzył metaforę płynięcia na fali na przychody.

Podczas surfowania zmieniasz swoje ciało i formę, aby płynnie płynąć na fali. Jeśli tego nie robisz, idziesz pod prąd. To samo dotyczy zarządzania przychodami. Musimy upewnić się, że wykorzystujemy właściwe rynki i wykorzystujemy właściwe dane. Musimy się przystosować, aby płynąć na tej fali w niepewnych czasach; kiedy OTB i dokładność prognozy są niestabilne i kiedy widzimy różne zachowania klientów. Są szanse, że nigdy nie wrócimy, nowa normalność jest po prostu normalna, powiedziała.

Następnie Khan wyjaśnił, w jaki sposób przychody i marketing współdziałają w firmie Accor: To, co nas połączyło, to dane, które pomogły nam podjąć te decyzje i poruszać się po falach, powiedziała.

Następnie Wheatcroft odniósł się do historii sukcesu, wyjaśniając, w jaki sposób ogromne portfolio marek Accor w wielu krajach przynosi korzyści i złożoność.

W jaki sposób wykorzystujesz dane do kierowania najbardziej dochodową strategią w tak bezprecedensowym czasie turbulencji? Musieliśmy przemyśleć nasze podejście do planowania i przejść do bardziej ujednoliconego podejścia we wszystkich funkcjach handlowych. Kluczową częścią była zmiana kultury naszych zespołów handlowych na planowanie i oczekiwanie niepewności, powiedział.

Firma Accor dokonała zmiany opartej na danych w całym przedsiębiorstwie, przechodząc od planowania silosowego do połączonej strategii handlowej.

Warto przeczytać!  Zorganizowany sektor marketingu influencerów w Indiach przekroczy 375 milionów USD: raport

Główną zmianą jest przejście na podejście zwinne, — powiedział Wheatcroft. Upewnienie się, że mamy odpowiednie wskaźniki, aby patrzeć w przyszłość. Poprzednie dane nie pomagają w modelowaniu przyszłości.

To dynamiczne, zwinne podejście do planowania obejmuje wykorzystanie modelowania media mix w celu lepszego planowania i mierzenia działań marketingowych w firmie Accor. Zespół pracuje w kwartalnych cyklach planowania, przeprowadzając bazowe symulacje świadomości marki i kapitału własnego przez cały rok. Na podstawie tych danych zespół może podejmować świadome decyzje dotyczące inwestycji i strategii.

Temat przyjęcia holistycznego podejścia do rentowności, które łączy sprzedaż, marketing i przychody, był kontynuowany przez cały dzień z mnóstwem dzielenia się najlepszymi praktykami i zdobywania wiedzy branżowej.

Chcesz uzyskać więcej informacji i wiadomości na temat strategii zarządzania przychodami hotelu? Zapisz się do biuletynu Duetto Check-In zawierającego nasze najważniejsze treści:

O Duecie

Duetto dostarcza pakiet natywnych aplikacji chmurowych SaaS dla firm hotelarskich, które optymalizują każdą możliwość rezerwacji w celu uzyskania większego wpływu na przychody. Unikalne połączenie doświadczenia w hotelarstwie i przywództwa technologicznego skłania Duetto do poszukiwania innowacyjnych rozwiązań dla wyzwań branżowych. Oprogramowanie jako platforma usługowa umożliwia hotelom, kasynom i kurortom korzystanie z dynamicznych źródeł danych w czasie rzeczywistym i praktycznego wglądu w ceny i popyt w całym przedsiębiorstwie.

Ponad 4000 obiektów hoteli i kasyn w ponad 60 krajach nawiązało współpracę w zakresie korzystania z aplikacji Duetto, w tym GameChanger do ustalania cen, ScoreBoard do inteligentnego raportowania i BlockBuster do optymalizacji kontraktów biznesowych.

Zarówno w 2022, jak i 2023 roku system Duetto został uznany za system zarządzania przychodami nr 1 na świecie w konkursie HotelTechAwards.

Aby uzyskać więcej informacji prosimy odwiedzić

Sarah McCay Tams
Dyrektor ds. Treści, EMEA
duet

Pokaż źródło


Źródło