Marketing

HUMBL i The Swish Foundation łączą siły w koszykówce

  • 1 czerwca, 2023
  • 5 min read
HUMBL i The Swish Foundation łączą siły w koszykówce


San Diego, Kalifornia, 1 czerwca 2023 r. (GLOBE NEWSWIRE) — Firma HUMBL, Inc. (OTCQB: HMBL) Firma HUMBL ogłosiła dzisiaj partnerstwo marketingowe ze Swish Foundation 501(c)3 i Swish Pro-Am Summer League.

W ramach sponsoringu marketingowego logo HUMBL będzie wyświetlane zarówno na koszulkach, jak i na boisku podczas każdego meczu Swish Pro-Am.

Wybrane produkty Swish Pro-Am będą również weryfikowane przez BLOKÓW () i upamiętniony w Księdze BLOKÓW (), aby usprawnić śledzenie i weryfikację produktów sportowych Swish Pro-Am.

„Fundacja Swish jest zarówno zaszczycona, jak i podekscytowana nawiązaniem tej relacji z zespołem HUMBL. Ich wspólna wizja rozwoju naszej Fundacji i serii Pro-Am jest kluczowa w osiągnięciu kamieni milowych, które sobie wyznaczyliśmy. Z niecierpliwością czekamy na synergie, które obie organizacje mogą wygenerować, a także na kontynuację tej owocnej współpracy, aby wywrzeć jeszcze większy wpływ w przyszłości” – powiedział Michael Howell, współzałożyciel i wicedyrektor.

Sportowcy i drużyny Swish Pro-Am będą również łączyć się z fanami na platformie mediów społecznościowych HUMBL za pośrednictwem niezależnie zweryfikowanych profili, dostępnych w ponad 130 krajach.

HUMBL aktywuje również sponsorowanie na platformie HUMBL za pośrednictwem portfela cyfrowego HUMBL, wyszukiwarki, zweryfikowanych mediów społecznościowych i uwierzytelnionych, podpisanych towarów ligi na sezon letni Pro-Am 2023.

Warto przeczytać!  Mieszanka marketingowa Kraft Food i 4Ps (aktualizacja 2023)

Zawody Swish Pro-Am rozpoczną się w San Diego w Lincoln High School Gym 22 czerwca 2023 r. i zakończą 6 sierpnia 2023 r.

„Wierzymy, że koszykówka to ogromna szansa na rozwój technologii konsumenckich i zaangażowania fanów. HUMBL jest dumny ze współpracy z Swish Foundation i nie możemy się doczekać, aż ich sportowcy, drużyny, fani i treści cyfrowe będą podawane w nowy sposób na platformie HUMBL” – powiedział Brian Foote, dyrektor generalny HUMBL.

O Fundacji Swish

Fundacja Swish została założona jako metoda pomagania w jednoczeniu społeczności, aby służyć młodym mężczyznom, kobietom i młodzieży z San Diego poprzez mentoring, pomoc społeczności i zajęcia sportowe. Wierzymy, że pojedyncze działanie może coś zmienić w społeczności, a działania zbiorowe mogą mieć ogromny wpływ na świat. Poprzez rzecznictwo i działania informacyjne, nasz zespół pracuje niestrudzenie każdego dnia, aby zmienić życie w naszych społecznościach i poza nimi.

Fundacja Swish jest zaangażowana w służenie młodzieży z San Diego poprzez różne programy, wydarzenia społeczne i interakcje rozwijające życie. Dzięki Swish Foundation jesteśmy w stanie zorganizować nasze największe wydarzenie każdego roku, Swish Pro-Am. Pro-Am jest dla nas okazją do połączenia wszystkich aspektów służenia naszym społecznościom w jedno duże wydarzenie. Staże, mentoring, zapewnianie platformy do ekspozycji i zapewnianie społeczności bardziej kameralnej scenerii do kibicowania ulubionym sportowcom. Oto niektóre z rzeczy, które Pro-Am zapewnia co tydzień. Dla graczy zapewniamy miejsce na najlepsze letnie zawody w koszykówkę, podczas gdy większość z nich to doskonalenie umiejętności, aby przygotować się do następnego sezonu akademickiego lub profesjonalnego. Relacje budowane między zawodnikami, trenerami, rodziną i przyjaciółmi to błogosławieństwo, które można zobaczyć i które przetrwa lata w przyszłości.

Warto przeczytać!  Mieszanka laboratoryjna Bella ma mnóstwo „szczenięcej miłości” do rozdania w Houston SPCA

O HUMBL

HUMBL to platforma Web 3 z liniami produktów, w tym HUMBL WalletWyszukiwarka HUMBLHUMBL SpołecznyHUMBL BiletyGiełda HUMBL i HUMBL Authentics. Aby uzyskać więcej informacji prosimy odwiedzić www.HUMBŁ.com.

Firma posiada również komercyjną jednostkę usług blockchain o nazwie HUMBL Blockchain Services(HBS) dla klientów korporacyjnych i rządowych.

Oświadczenie w sprawie „bezpiecznej przystani”.

Niniejsza informacja prasowa zawiera stwierdzenia dotyczące przyszłości w rozumieniu ustawy Private Securities Litigation Reform Act z 1995 r. Stwierdzenia te można rozpoznać po użyciu słów „może”, „będzie”, „powinien”, „planuje”, „oczekuje, „przewiduje”, „kontynuuje”, „szacuje”, „projektuje”, „zamierza” i podobne wyrażenia. Stwierdzenia dotyczące przyszłości wiążą się z ryzykiem i niepewnością, które mogą spowodować, że wyniki będą się znacznie różnić od prognozowanych lub przewidywanych. Te czynniki ryzyka i niepewności obejmują między innymi zdolność Spółki do pomyślnej realizacji rozszerzonej strategii biznesowej, w tym zawierania ostatecznych umów z dostawcami, partnerami handlowymi i klientami; ogólne warunki gospodarcze i biznesowe, skutki trwających niepokojów geopolitycznych i konfliktów regionalnych, konkurencja, zmiany w technologii i metodach marketingu, opóźnienia w realizacji różnych programów inżynieryjnych i produkcyjnych, zmiany w wzorcach zamówień klientów, zmiany w asortymencie produktów, ciągłe sukcesy w postępie technicznym oraz dostarczanie innowacji technologicznych, braki w komponentach, opóźnienia w produkcji spowodowane problemami z jakością działania komponentów zlecanych na zewnątrz, wymaganiami regulacyjnymi i możliwością ich spełnienia, zasadami i zmianami agencji rządowych oraz różnymi innymi czynnikami, na które Spółka nie ma wpływu. O ile nie jest to wymagane przez prawo, HUMBL nie zobowiązuje się i nie zamierza aktualizować tych oświadczeń dotyczących przyszłości po dacie niniejszego komunikatu.

Warto przeczytać!  Colgate Marketing Mix i 4P (aktualizacja 2023)

Kontakt

HUMBL, Inc.
PR@HUMBL.com

Źródło:

HUMBL, Inc


Źródło