Marketing

HUMBL® uruchamia reklamę Web 3 i program CRM

  • 6 kwietnia, 2023
  • 5 min read
HUMBL® uruchamia reklamę Web 3 i program CRM







San Diego, Kalifornia, 6 kwietnia 2023 r. (GLOBE NEWSWIRE) — Firma HUMBL, Inc. (OTCQB: HMBL) ogłosiła dziś wprowadzenie reklam Web3 Ads oraz technologie programowe do zarządzania relacjami z klientami (CRM), które połączą reklamodawców, marki i klientów bezpośrednio przez portfel HUMBL za pośrednictwem technologii blockchain. Portfel HUMBL może być używany do łączenia marek i klientów z ekskluzywnymi upustami produktów, ofertami specjalnymi, kodami rabatowymi, dostępem do wydarzeń specjalnych, programami lojalnościowymi i nie tylko.

Platforma HUMBL może również wspomagać zapewnianie pochodzenia i śledzenie produktów fizycznych, licencje, gwarancje i cyfrowe kolekcje, które można „zweryfikować przez BLOCKS” i wprowadzić do „rejestru BLOCKS”, aby zapewnić dożywotnie śledzenie i własność w ramach programów lojalnościowych marki.

Na przykład firma HUMBL niedawno służyła jako dostawca cyfrowych przedmiotów kolekcjonerskich dla SDSU — Men’s Basketball w ich biegu na mecz o mistrzostwo NCAA, w którym posiadacze portfela HUMBL byli bezpośrednio „zrzucani z powietrza” pamiątkowymi NFT podczas różnych rund turnieju. Można to powtórzyć za pomocą dźwigni marketingowych, takich jak punkty premiowe, kody rabatowe, bilety wstępu na specjalne wydarzenia, błyskawiczna sprzedaż produktów i inne dla uczestniczących marek i korporacji.

Warto przeczytać!  Naszym celem jest wzrost Himalaya Ashvagandha trzykrotnie w stosunku do tempa wzrostu kategorii: Vikas Bansi

Oszustwa związane z reklamą cyfrową szacuje się na 60 miliardów dolarów rocznie w niedawnym badaniu cyberbezpieczeństwa Cheq AI, zatytułowanym „Wpływ nieprawidłowego ruchu na marketing: jak boty i fałszywi użytkownicy zatruwają całą operację marketingową”. Szacuje się, że same fałszywe oceny i recenzje produktów sięgają nawet 42% na największych światowych platformach handlowych Web 2, według usługi monitorowania sieci Fakespot.

„Wiodące badania rynkowe pokazują, że rozwiązania reklamowe Web 2 opierają się na taktykach marketingowych typu „rozpylaj i módl się”, takich jak wysyłanie wiadomości e-mail, wyświetlanie reklam, fałszywe profile, fałszywe recenzje i manipulowanie botami przy niskich współczynnikach konwersji i mocno zawyżonych wskaźnikach ruchu — powiedział dyrektor generalny HUMBL, Briana Foote’a.

„Łącząc marki i klientów bezpośrednio w Web 3 za pośrednictwem HUMBL Wallet, możemy stworzyć dożywotnie cyfrowe połączenie 1: 1 dla reklam i programów lojalnościowych, wraz z rzeczywistą mierzalnością wydatków na reklamę i konwersji sprzedaży za pośrednictwem technologii blockchain. Może to dotyczyć programów od punktów premiowych dla konsumentów po programy uwierzytelniania towarów luksusowych”.

HUMBL nie wymaga wykorzystywania informacji umożliwiających identyfikację osób (PII) w celu zachowania prywatności danych użytkownika. Użytkownicy HUMBL będą mogli również wybrać preferencje dla kategorii artykułów, dla których chcieliby otrzymywać specjalne oferty produktów, oferty rabatowe lub powiadomienia o nowych zapasach, dzięki czemu będą mogli lepiej ograniczać i dostosowywać liczbę ofert otrzymywanych od reklamodawców.

Warto przeczytać!  Klienci chcą tego, co może zaoferować DTC 3.0

Ponadto użytkownicy HUMBL mogą wybrać wiele kodów pocztowych, aby otrzymywać lokalne oferty, oferty podróży i kody kuponów, bez osobistego śledzenia lokalizacji geograficznej w celu zachowania prywatności. Tych danych nie można prześledzić wstecz do konkretnego użytkownika ani jego danych demograficznych, co umożliwia maksymalną anonimowość i włączenie oferty dla wszystkich użytkowników z profilami zweryfikowanymi przez HUMBL.

HUMBL zapewni reklamodawcom pulpity analityczne i wskaźniki KPI, a także transakcje rozliczeniowe oparte na opłatach i wynikach, w zależności od typów kampanii wymaganych przez klienta. HUMBL będzie również wyświetlać tradycyjne reklamy displayowe i reklamowe za pośrednictwem wyszukiwarki HUMBL dla reklamodawców poszukujących pełnej integracji kampanii.

O HUMBL

HUMBL to platforma Web3 z liniami produktów, w tym HUMBL WalletWyszukiwarka HUMBLHUMBL SpołecznyHUMBL BiletyGiełda HUMBL i HUMBL Authentics. Firma posiada również HUMBL Blockchain Services dział dla klientów z sektora publicznego i prywatnego.

Oświadczenie w sprawie „bezpiecznej przystani”.

Niniejsza informacja prasowa zawiera stwierdzenia dotyczące przyszłości w rozumieniu ustawy Private Securities Litigation Reform Act z 1995 r. Stwierdzenia te można rozpoznać po użyciu słów „może”, „będzie”, „powinien”, „planuje”, „oczekuje, „przewiduje”, „kontynuuje”, „szacuje”, „projektuje”, „zamierza” i podobne wyrażenia. Stwierdzenia dotyczące przyszłości wiążą się z ryzykiem i niepewnością, które mogą spowodować, że wyniki będą się znacznie różnić od prognozowanych lub przewidywanych. Te czynniki ryzyka i niepewności obejmują między innymi zdolność Spółki do pomyślnej realizacji rozszerzonej strategii biznesowej, w tym zawierania ostatecznych umów z dostawcami, partnerami handlowymi i klientami; ogólne warunki gospodarcze i biznesowe, skutki trwających niepokojów geopolitycznych i konfliktów regionalnych, konkurencja, zmiany w technologii i metodach marketingu, opóźnienia w realizacji różnych programów inżynieryjnych i produkcyjnych, zmiany w wzorcach zamówień klientów, zmiany w asortymencie produktów, ciągłe sukcesy w postępie technicznym oraz dostarczanie innowacji technologicznych, braki w komponentach, opóźnienia w produkcji spowodowane problemami z jakością działania komponentów zleconych na zewnątrz, wymaganiami regulacyjnymi i możliwością ich spełnienia, zasadami i zmianami agencji rządowych oraz różnymi innymi czynnikami, na które Spółka nie ma wpływu. O ile nie jest to wymagane przez prawo, HUMBL nie zobowiązuje się i nie zamierza aktualizować tych oświadczeń dotyczących przyszłości po dacie niniejszego komunikatu.

Warto przeczytać!  Mieszanka marketingowa Bausch and Lomb i 4P (aktualizacja 2023)

Kontakt

HUMBL, Inc.
PR@HUMBL.com

Źródło: HUMBL, Inc.


Źródło