Technologia

iCloud Drive wyświetla komunikat „Wystąpił nieznany błąd, spróbuj ponownie później”

  • 28 stycznia, 2023
  • 4 min read
iCloud Drive wyświetla komunikat „Wystąpił nieznany błąd, spróbuj ponownie później”


Amerykański gigant technologiczny niedawno wydał iOS 16.3 na iPhone’y i iPadOS 16.3 na iPady, zgodnie z szacowanym harmonogramem wycieku. Aktualizacje nie przyniosły ogromnych zmian w obecnym systemie operacyjnym. Wręcz przeciwnie, występuje poważny problem z urządzeniami z systemem iOS 16.3 na iPadOS 16.3. Problem dotyczy iCloud Drive i wyświetla błąd. W tym artykule omówimy ten problem i niektóre możliwe obejścia. Więc koniecznie przeczytaj do końca.

Użytkownicy iPhone’a i iPada mają problemy z iCloud Drive

Po aktualizacji użytkowników do najnowszego systemu iOS 16.3 wydanego przez firmę napotykają problemy z iCloud Drive. Nie włącza się, a funkcja została wyłączona po aktualizacji dla niektórych użytkowników. Ponadto irytujące wyskakujące okienko pokazuje „Wystąpił nieznany błąd, spróbuj ponownie później” za każdym razem, gdy próbujesz włączyć dysk iCloud. Nie tylko iPhone’y, ale także iPady, po aktualizacji do najnowszej wersji iPadOS 16.3, napotykają ten sam problem.

Aby poprzeć to oświadczenie, oto niektórzy dotknięci konsumenci iPhone’a i iPada. Użytkownik z Reddit posiadający iPada Gen 9 ma problem z iCloud Drive po zaktualizowaniu go do iPadOS 16.3. Mówi: „Nie można włączyć iCloud na iPadzie Gen9 po iPadOS 16.3”.

Warto przeczytać!  Google testuje automatyczny tryb ciemnego stron internetowych w swojej aplikacji na iPhone'a: ​​co wiemy do tej pory

Inny Redditor mający iPhone’a 13 Pro w obliczu problemu z niedziałającym dyskiem iCloud po aktualizacji do iOS 16.3 mówi: „Nie można wykonać kopii zapasowej na iCloud po aktualizacji 16.3. Wczoraj zaktualizowałem iPhone’a 13 Pro z wersji 16.2 do wersji 16.3. Właśnie spojrzałem na niektóre z moich ustawień i zauważyłem, że moja kopia zapasowa w iCloud była wyłączona. Próbowałem go włączyć i otrzymałem komunikat, że wystąpił nieoczekiwany błąd i spróbuję ponownie później. Ponownie uruchomiłem iPhone’a i nadal pojawia się ten sam błąd. Nadal jestem zalogowany, aby znaleźć mój iPhone, a wszystko inne wygląda”.

również Świergot użytkownik mówi o problemie: „Dysk iCloud, kopia zapasowa, zdjęcia się nie włączają? Wystąpił błąd w iOS 16.3. Apple twierdzi, że jedynym obejściem tego problemu jest włączenie 2FA, ale wszyscy mówią, że to też nie naprawia. Być może pojawi się aktualizacja 16.3.1, która to naprawi”. Nie wspominając o tym, że użytkownicy iOS 16.2 nie mieli takich problemów.

problemy z iCloud Drive

Jak naprawić problem z iCloud Drive, który się nie włącza?

Użytkownicy próbowali ogólnych metod rozwiązywania problemów, takich jak ponowne uruchamianie urządzeń, ale wydawało się, że to działa. Próbowali również logować się i wylogowywać w sposób ciągły na swoim Apple ID, ale nic nie wydaje się pomocne.

Warto przeczytać!  WWDC 2023: Apple może wydawać ostrzeżenia zdrowotne niektórym użytkownikom gogli rzeczywistości mieszanej. Szczegóły wewnątrz

Na szczęście istnieje potencjalne obejście, które, miejmy nadzieję, rozwiąże Twój problem. Niektórzy użytkownicy próbowali aktywować uwierzytelnianie dwuskładnikowe na swoich urządzeniach, których dotyczy problem, i mogli pomyślnie korzystać z iCloud Drive i tworzyć kopie zapasowe danych. Zaproponujemy również wypróbowanie tej metody w pierwszej kolejności, a pozbędziesz się problemu.

Aby aktywować uwierzytelnianie dwuskładnikowe na iPhonie lub iPadzie, wykonaj poniższe czynności:

  • Idź do Ustawienia aplikację na swoim urządzeniu.
  • Iść do Twoje imię.
  • Iść do Hasło i bezpieczeństwo.
  • Stuknij Włącz Uwierzytelnianie dwuskładnikowe.
  • Stuknij w Kontynuuj i postępuj zgodnie z instrukcjami, aby pomyślnie aktywować uwierzytelnianie dwuskładnikowe na iPhonie lub iPadzie.

Możesz także spróbować wymusić ponowne uruchomienie iPhone’a lub iPada i sprawdzić, czy to pomoże. Aby to zrobić, kliknij jednocześnie przyciski zwiększania i zmniejszania głośności i przytrzymaj boczny przycisk, aż logo Apple pojawi się na ekranie. Spróbuj wylogować się z konta Apple ID i zalogować ponownie po ponownym uruchomieniu urządzenia.

Firma niedawno wprowadziła funkcję zaawansowanej ochrony danych w aktualizacji iOS 16.2. Jeśli włączyłeś go przed aktualizacją iOS 16.3, jest to główny winowajca problemu z iCloud Drive; pamiętaj, aby go wyłączyć.

Warto przeczytać!  WhatsApp wprowadzi lepszą jakość połączeń nawet w słabych sieciach, udostępnianie ekranu

W tej notatce sugerujemy wypróbowanie wyżej wymienionych obejść, jeśli również napotkasz problem z iCloud Drive. Miejmy nadzieję, że firma oficjalnie wprowadzi poprawkę na to samo z aktualizacją iOS 16.3.1. Bądź z nami w kontakcie, ponieważ będziemy Cię na bieżąco informować o najnowszych wiadomościach dotyczących tego problemu. Dziękuję za przeczytanie.




Źródło