Marketing

Idealna platforma do prezentacji najnowszych produktów i usług

  • 2 maja, 2023
  • 8 min read
Idealna platforma do prezentacji najnowszych produktów i usług


bankomat

Widok wystawców i zwiedzających przy bankomacie w Dubaju we wtorek.

Inayat-ur-Rahmanredaktor biznesowy

Arabian Travel Market (ATM) rozpoczął we wtorek drugi dzień. Wystawcy są optymistycznie nastawieni do tegorocznych targów, ponieważ w wydarzeniu bierze udział około 2000 wystawców krajowych i zagranicznych. Przekrój wiodących uczestników i wystawców dzieli się swoimi szczerymi opiniami z Gulf Today.

Targi to największe wydarzenie związane z podróżami i turystyką na Bliskim Wschodzie, gromadzące czołowych specjalistów z branży turystycznej z całego świata, którzy prezentują swoje najnowsze produkty i usługi.

Ayman Ashor, dyrektor generalny Al Bandar Rotana i Arjaan by Rotana, powiedział: Cieszymy się, że możemy w tym roku wystawiać się na Arabian Travel Market. Wydarzenie to stanowi dla nas doskonałą okazję do zaprezentowania naszego hotelu globalnej publiczności oraz zademonstrowania wyjątkowego poziomu usług i gościnności, jakich oczekują od nas nasi goście”.

Zauważył, że to mega wydarzenie jest platformą startową dla sektora podróży i turystyki oraz lokalnych i globalnych inwestorów, dodając, że Al Bandar Rotana jest również zainteresowany zdobyciem nowych rynków ze względu na ogromny wzrost obłożenia.

Ashor powtórzył, że spotkał się z kluczowymi partnerami podczas wydarzenia i podzielił się z nimi cennymi informacjami oraz wieloma nowymi pakietami i konkurencyjnymi cenami, aby przyciągnąć uwagę klientów i grup odwiedzających miasto i jego posiadłość.

„Al Bandar Rotana zyskał reputację jednego z najlepszych hoteli biznesowych w Dubaju, oferując gościom niezrównany poziom komfortu i wygody. Przestronne pokoje hotelowe wyposażone są w nowoczesne udogodnienia, wspaniałe widoki na nabrzeże i luksusową pościel, dzięki czemu goście mogą cieszyć się spokojnym i odmładzającym pobytem.” – podsumował Ashor.

Arsanious Saad, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu Grand Mercure Hotel and Residences Dubai, powiedział: „Jesteśmy bardzo podekscytowani, że możemy być częścią doniosłej 30. edycji ATM. To fantastyczna okazja do zaprezentowania i zaprezentowania naszej szerokiej gamy obiektów rekreacyjnych i biznesowych nowym i obecnym partnerom, dostawcom i partnerom z branży”.

Omawiając strukturę biznesową, Arsanious stwierdził: „W tym sezonie Grand Mercure Hotel and Residences Dubai był świadkiem znaczących zmian w strukturze biznesowej w wyniku niedawnego podwyższenia standardu z 4-gwiazdkowego do 5-gwiazdkowego ekskluzywnego produktu premium. Zaczęło przyciągać coraz więcej klientów korporacyjnych dzięki ostatnim zmianom, a także ogromnemu zainteresowaniu głównych światowych przewoźników lotniczych zakwaterowaniem ich załogi wraz z bezpośrednimi klientami”.

Warto przeczytać!  Zapomnij o prognozach, czas na przygotowania

Dodał dalej: „Jeśli chodzi o osoby podróżujące w celach wypoczynkowych, kompleks obecnie cieszy się zdrową mieszanką rynkową z kluczowych rynków źródłowych, takich jak WNP, Rosja, GCC, Niemcy i Korea) i wielu innych, a jego wyjątkowa lokalizacja jest połączona z linią metra wraz z bogatym zapleczem rekreacyjnym.

Pakistan: 25-osobowa delegacja z Pakistanu uczestniczy obecnie w Arabian Travel Market, który rozpoczął się w poniedziałek w World Trade Center w Dubaju, w celu zaprezentowania bogatego potencjału turystycznego kraju.

Pawilon Pakistanu przy bankomacie został zainaugurowany przez Awn Chaudhry, doradcę premiera ds. turystyki i sportu. Podczas wizyty w Dubaju spotkał się z Helalem Saeedem Al Marri, dyrektorem generalnym Dubai Tourism and Commerce Marketing (DTCM), zgodnie z komunikatem prasowym wydanym przez Konsulat Generalny Pakistanu w Dubaju.

Podczas spotkania Chaudhry pochwalił turystyczną wizję Dubaju, która w ciągu zaledwie kilku lat uczyniła ten kraj popularnym celem turystycznym. Mówiąc o turystyce w Pakistanie, zwrócił uwagę na piękny naturalny krajobraz tego kraju, od pustyń po morza i góry, a także zróżnicowaną pogodę przez cały rok. Następnie podkreślił ogromny potencjał inwestycyjny w sektorze turystyki i hotelarstwa w Pakistanie.

Awn Chaudhry zaprosił Al Marri do udziału w Międzynarodowej Konferencji Turystyki, która odbędzie się w Pakistanie jeszcze w tym roku. Konferencja ma na celu zaprezentowanie potencjału turystycznego Pakistanu i przyciągnięcie zagranicznych turystów i inwestorów do sektora.

bankomat-750
Modelki wystąpiły we wtorek podczas bankomatu w Dubaju.

Katar: Dwupoziomowy pawilon Qatar Tourism o powierzchni 603 m2 zawiera jedyne w swoim rodzaju atrakcje tego miejsca oraz jego wyjątkową mieszankę nowoczesności i kulturowej autentyczności. Udział Kataru w ATM świadczy o nieustającym zaangażowaniu tego kraju w zdobycie pozycji wiodącego globalnego celu podróży i wypoczynku.

Berthold Trenkel, dyrektor operacyjny w Qatar Tourism, powiedział: „Cieszymy się, że możemy wziąć udział w Arabian Travel Market i zaprezentować niesamowitą ofertę Kataru jako światowej klasy destynacji turystycznej. W szczególności ta wiodąca wystawa poświęcona podróżom i turystyce pozwala nam bezpośrednio angażować się w kluczowe rynki, które zidentyfikowaliśmy w ramach naszej strategii 2030. Zapraszamy profesjonalistów z branży do wejścia do naszego wyjątkowego pawilonu i zanurzenia się w autentycznej kulturze i gościnności, z których słynie Katar. Z niecierpliwością czekamy na podkreślenie najnowszych wydarzeń związanych z wypoczynkiem w Katarze i wzmocnienie naszych partnerstw z kluczowymi interesariuszami związanymi z podróżami i turystyką podczas całego wydarzenia”.

Warto przeczytać!  Rynek oprogramowania do kolejkowania wiadomości rozkwitnie dzięki imponującemu CAGR +12% do 2030 r. Najważniejsi gracze — MuleSoft, IBM, Azure Scheduler.

Qatar Tourism uruchomił Platformę Hayya w nowej formie, zapraszając turystów, którzy obecnie potrzebują wizy do Kataru, aby mogli cieszyć się słynną, serdeczną arabską gościnnością i różnorodną ofertą turystyczną tego kraju.

Komentując najnowszą inicjatywę, prezes Qatar Tourism i dyrektor generalny Qatar Airways Group, Akbar Al Baker, powiedział: „Narodowa strategia turystyczna Kataru ma na celu powitanie ponad sześciu milionów turystów rocznie do 2030 r. Już teraz Katar jest uważany za najbardziej otwarty kraj pod względem ułatwień wizowych na Bliskim Wschodzie i 8. najbardziej otwarte na świecie, z ponad 95 narodowościami, którym przyznano wizy w dniu przyjazdu. Cieszymy się, że najnowsze osiągnięcia jeszcze bardziej umocnią pozycję Kataru jako wiodącego kierunku turystycznego i zapewnią jeszcze większej liczbie podróżnych możliwość poznania naprawdę wyjątkowej oferty turystycznej tego kraju”.

Gruzja: Gruzja widzi ogromny potencjał w rynku turystycznym ZEA, ponieważ kraj ten stał się jednym z najpopularniejszych miejsc docelowych dla ZEA, odkąd flydubai uruchomił bezpośrednie loty do Tbilisi. Ze względu na specyfikę kraju, bezpośrednie loty (od 2 lotów do 14-15 lotów dziennie w okresie letnim) oraz ruch bezwizowy, każdego roku obserwujemy wzrost liczby odwiedzających.

Tak stwierdził Gvantsa Murtskhvaladze, zastępca dyrektora generalnego Voyager, dodając, że flydubai planuje również uruchomienie bezpośrednich lotów z Dubaju do Batumi

w czerwcu tego roku.

Zauważyła, że ​​są zainteresowani wykorzystaniem nowych destynacji turystycznych w Gruzji, które są niewykorzystane z powodu ogromnego napływu turystów.

„Nasza firma jest wiodącym touroperatorem z siedzibą w Gruzji, specjalizującym się w kierunkach podróży przychodzących i wychodzących” – dodała.

Zdradziła, że ​​Voyager był pierwszą firmą, która weszła do krajów GCC i tam promowała destynację – Gruzję.

Warto przeczytać!  Spraw, aby każdy dolar marketingowy się liczył dzięki analizie danych | przez Ivy Liu

„Nasza firma oferuje zakwaterowanie, transport, wycieczki, obiady, organizację imprez, zajęcia integracyjne, sprzęt techniczny, imprezy prywatne i weselne, imprezy firmowe, pełne wyżywienie, rozrywkę” – podsumował Gvantsa.

Zrównoważona turystyka: Światowa branża turystyczna odpowiada za 11 procent globalnej emisji gazów cieplarnianych, głównie za sprawą branży podróży lotniczych – temat ten zostanie poruszony podczas nadchodzącej edycji targów Arabian Travel Market, odbywających się w World Trade Center w podczas którego dr Miniya Chatterji, dyrektor generalny Sustain Labs Paris, flagowy przedstawiciel zrównoważonego rozwoju w wielu branżach, będzie przemawiać podczas dwóch paneli na temat sposobów zmniejszenia śladu węglowego turystyki w ramach obchodów 2023 r. jako Roku Zrównoważonego Rozwoju w Zjednoczonych Emiratach Arabskich przed COP28.

Zgodnie z badaniami Technavio przewiduje się, że rynek zrównoważonej turystyki wzrośnie o średnioroczną stopę wzrostu (CAGR) na poziomie 9,54 procent do 335,93 miliardów USD w 2027 roku. Od lotów samolotem i rejsów po pamiątki i zakwaterowanie, różne działania przyczyniają się do śladu węglowego turystyki. Większość tego śladu emitują goście z krajów o wysokich dochodach, z podróżnikami z USA na szczycie listy. Wraz ze wzrostem liczby osób, które mogą sobie pozwolić na podróżowanie, rośnie również ślad środowiskowy turystyki.

Dr Miniya Chatterji, dyrektor generalny Sustain Labs Paris, mówi: „Dubaj stoi przed egzystencjalnym wyzwaniem, jakim jest zrównoważenie kwitnącej branży turystycznej z wyścigiem o przyciągnięcie najlepszych talentów na świecie do zamieszkania tutaj. Obie są liniami życia Dubaju i jeśli nie są skutecznie zarządzane, mogą przynieść efekt przeciwny do zamierzonego.

„Atrakcje i doświadczenia oferowane przez Dubaj sprawiają, że jest to aspirujący kierunek dla turystów z całego świata. To ma rosnąć jeszcze bardziej. Szacuje się, że do 2027 r. branża podróżnicza i turystyczna w Dubaju będzie rosła dalej o 5 procent, a wartość rynku wyniesie 1,56 miliarda USD, ponieważ ZEA przyciągają ponad 30 milionów turystów, wspierają 770 000 lokalnych miejsc pracy i stanowią 11,1 procent całości zatrudnienie rocznie.




Źródło