„Incredible India” zaprasza teraz turystów do odkrywania „fajnych miejsc” tego lata w kraju, ET HospitalityWorld
Ministerstwo Turystyki wkrótce rozpocznie w mediach społecznościowych kampanię na temat „fajnych letnich wypadów” do tego kraju, próbując zmienić powszechne przekonanie, że Indie nie są odpowiednim kierunkiem turystycznym w upalne lata, według źródeł. Kampania „Cool Summers of India” ma ruszyć 6 maja, a media społecznościowe „Incredible India” udostępniły już zwiastun i kilka rzutów oka na tę „segmentową ofertę”. Jego celem jest w dużej mierze przyciągnięcie zagranicznych turystów poprzez podważenie poglądu, że w Indiach jest za gorąco na letnie podróże, ponieważ na subkontynencie indyjskim panują zróżnicowane warunki pogodowe, podało w piątek źródło.
Nawet gdy latem w dużych częściach kraju wzrasta poziom rtęci, istnieją „fajne miejsca, które chcemy podkreślić i przyciągnąć turystów do tych malowniczych miejsc” – podało źródło.
ciąg dalszy poniżej
Pomysł polega również na zwróceniu uwagi na mniej znane miejsca i odciążeniu miejsc, do których w normalnych okolicznościach spieszyliby się ludzie w regularnych sezonach turystycznych, podają źródła.
Jak oznajmili, kampania ta będzie również prezentowana podczas zbliżających się targów Arabian Travel Mart (ATM) w Dubaju, które rozpoczynają się 6 maja. W ramach kampanii sporządzono dwuetapową listę witryn, która zostanie ujawniona po rozpoczęciu kampanii. W ramach pierwszego etapu wybrano listę około 50 letnich wyjazdów, z których większość odbywała się w północnych Indiach – jak twierdzą.
Lokalizacje te obejmują Gulamarg, Patnitop, Grez i Manasbal w Dżammu i Kaszmirze; Pithorgarh, Auli i Chopta w Uttarakhand; Kinnaur, Tirthan w Himachal Pradesh, Wayanad i Vagamon w Kerali; Aizawl, Thenzawl w Mizoram; Lachung i Yumthang w Sikkimie; Haflong w Assam i Kurseong w Bengalu Zachodnim.
Źródła podają, że chłodniejszy klimat i korzystny AQI (wskaźnik jakości powietrza) w tych lokalizacjach sprawiają, że są to dobre kierunki nawet w lecie, i dodają, że listę sporządzono na podstawie danych udostępnionych przez stany i terytoria Unii oraz różne izby turystyczne.
Twierdzą, że czynnikiem wpływającym na wybór tych lokalizacji była temperatura. „Myślisz, że w Indiach jest za gorąco na letnią zabawę? Czekaj na orzeźwiające odkrycie!” przeczytaj post na X pod uchwytem „Niesamowite Indie”.
„Niesamowite Indie” to popularna kampania rozpoczęta przez ministerstwo turystyki w celu promowania turystyki w Indiach.
Decyzja ta nastąpiła w obliczu palącego upału w niektórych częściach kraju i pięciu kolejnych etapów głosowania przed najważniejszymi wyborami do Lok Sabha w 2024 r.
Intensywne upały przetoczyły się w czwartek przez wschodnie Indie i część południowego półwyspu, testując sieci energetyczne i zmuszając rząd Kerali do nakazania zamknięcia instytucji edukacyjnych do 6 maja.
Rekordowa fala upałów, która nawiedziła wschodnie Indie i część południowego regionu półwyspu, w piątek nie ustała, a temperatury w co najmniej 13 miejscach przekroczyły 44 stopnie Celsjusza.
Intensywnie gorące warunki panowały w częściach Gangetycznego Bengalu Zachodniego, Odishy, Telangany, Andhra Pradesh i Tamil Nadu.
Źródła w ministerstwie podają, że chociaż w dużej części kraju panuje upalne lato, Indie mają tak zróżnicowany klimat, że w niektórych regionach może panować przyjemna pogoda. Ideą „Cool Summers of India” jest także pokazanie piękna tych miejsc oraz promocja lokalnej kuchni i innych ofert kulturalnych.
W czwartek uchwyt X „niesamowitej Indy” udostępnił film przedstawiający dolinę Gurez w Dżammu i Kaszmirze, mówiąc: „Przedstawiamy chłodną, letnią błogość wspaniałej doliny Gurez”.
Najczęściej czytane w podróży
Dołącz do społeczności ponad 2M profesjonalistów z branży
Zapisz się do naszego newslettera, aby otrzymywać najnowsze spostrzeżenia i analizy.
Pobierz aplikację ETHospitalityWorld
- Otrzymuj aktualizacje w czasie rzeczywistym
- Zapisz swoje ulubione artykuły