Podróże

Indie zasługują na loty bez międzylądowań do większej liczby zagranicznych miejsc docelowych: dyrektor generalny Air India

  • 4 czerwca, 2023
  • 5 min read
Indie zasługują na loty bez międzylądowań do większej liczby zagranicznych miejsc docelowych: dyrektor generalny Air India


NOWE DELHI: Zapewniając, że Indie zasługują na międzynarodową, nieprzerwaną łączność z większą liczbą miejsc docelowych, szef Air India, Campbell Wilson, powiedział, że kraj pod pewnymi względami nie był w stanie kontrolować własnego losu w wyniku braku zdrowego krajowego przemysłu lotniczego .
Wilson, który pilotuje ogromne plany ekspansji Air India pod względem floty i tras, również to powiedział Indygo dobrze się udaje i linie lotnicze Tata połączenie zapewnia dobrego konkurenta dla siły IndiGo.
„Miejmy nadzieję, że pozwoli to na rynek, który będzie bardziej zrównoważony, idealnie rentowny, co pozwoli liniom lotniczym inwestować w nowe produkty, rozszerzać sieć, a także doprowadzić Indie do zajęcia miejsca na światowej scenie lotniczej…”, powiedział PTI w rozmowie z PTI. niedawny wywiad.
Grupa Tata przejęła od rządu Air India i Air India Express w styczniu ubiegłego roku.
Obecnie grupa ma pod swoją opieką czterech przewoźników – Air India, Air India Express, AIX Connect (wcześniej znany jako AirAsia India) oraz Vistara, spółkę joint venture z Singapore Airlines.
Grupa jest również w trakcie łączenia Air India Express i AIX Connect oraz Vistara z Air India.
Odpowiadając na pytanie dotyczące kryzysu w Go First, Wilson powiedział, że jest to bardzo niefortunne.
Budżetowy przewoźnik Go First, któremu brakuje gotówki, przestał latać od 3 maja i jest w trakcie dobrowolnego postępowania upadłościowego.
To nie pierwszy raz, kiedy linia lotnicza zawiodła w tym kraju i „nie sądzę, aby podkreślić, że dominująca struktura branżowa nie sprzyja zdrowemu, dynamicznemu i dochodowemu przemysłowi”, Prezes Air India i dyrektor zarządzający powiedział.
„W wyniku braku zdrowego krajowego przemysłu lotniczego Indie pod pewnymi względami nie są w stanie kontrolować własnego losu. Niektóre zagraniczne linie lotnicze przybywające do Indii były tymi, które czerpały korzyści z rosnącego indyjskiego rynku w przeciwieństwie do indyjskie linie lotnicze.
„Nadal upewniamy się, że inwestujemy w samoloty, produkty, ludzi i systemy. Będziemy mieć znaczną, profesjonalnie zarządzaną, zorientowaną na ekspansję linię lotniczą wysokiej jakości” – powiedział Wilson.
Powiedział również, że Air India inwestuje 70 miliardów dolarów według ceny katalogowej w 470 nowych samolotów i ma to na celu zapewnienie większej liczby usług, zwłaszcza połączeń międzynarodowych.
Ponieważ Air India lata z Indii do większej liczby miejsc bez międzylądowania, a także buduje hub, miejmy nadzieję, że linia lotnicza będzie katalizatorem dalszego szerszego rozwoju krajowego przemysłu lotniczego. „To będzie dobre dla wszystkich stron, a nie tylko dla samej linii lotniczej” – zauważył.
Podczas gdy popyt na podróże rośnie, Indie mają stosunkowo mniej bezpośrednich międzynarodowych połączeń lotniczych, a ruch zagraniczny jest obsługiwany głównie przez zagranicznych przewoźników oferujących loty łączone.
W tym kontekście rząd pracuje nad rozwojem międzynarodowego centrum lotniczego w kraju, podczas gdy Air India i IndiGo również rozszerzają swoją międzynarodową działalność.
„Naszym zdaniem Indie zasługują na międzynarodową, nieprzerwaną łączność do znacznie większej liczby miejsc na świecie niż obecnie.
„Aby to zrobić, będzie to wymagało inwestycji indyjskich przewoźników w samoloty, systemy i ludzi. Inwestycja ta wiąże się z zachętami ekonomicznymi i innymi zachętami. Tak więc budowanie środowiska, aby takie inwestycje były atrakcyjne dla ludzi i takie inwestycje odniosły sukces, przy przynajmniej moim zdaniem leży w interesie narodowym” – powiedział Wilson.
Zapytany o to, czy Indie wahają się, czy zezwolić zagranicznym przewoźnikom na więcej dwustronnych praw do lotów, Wilson powiedział, że z jakiegokolwiek powodu Indie nie mają silnego krajowego przewoźnika, który mógłby ogłosić usługi non-stop do miejsc, do których ludzie chcieli latać.
„Pod nieobecność tego ludzie byli obsługiwani przez linie lotnicze z centrami w różnych miejscach w Indiach. Teraz w Indiach są dwie linie lotnicze, które mają możliwości i ambicje rozszerzenia usług non-stop, to słuszne, aby dać im czas na wykazanie że intencja idzie w parze z działaniem” – podkreślił.
Indie to jeden z najszybciej rozwijających się rynków lotniczych na świecie.




Źródło

Warto przeczytać!  8 najbardziej przyjaznych miast podróżujących w pojedynkę na całym świecie