Biznes

Indyjski YouTuber dzieli się rozczarowującym doświadczeniem w hotelu w Las Vegas

  • 13 sierpnia, 2024
  • 4 min read
Indyjski YouTuber dzieli się rozczarowującym doświadczeniem w hotelu w Las Vegas


„Szok kulturowy”: indyjski YouTuber dzieli się rozczarowującym doświadczeniem w hotelu w Las Vegas

Jego doświadczenie wywołało debatę na temat różnic w standardach gościnności w Indiach i USA.

Pewien indyjski YouTuber niedawno podzielił się z X swoim rozczarowaniem brakiem gościnności w amerykańskich hotelach. 22-letni indyjski podróżnik, który jest przyzwyczajony do wyjątkowej gościnności Taj Hotels w Indiach, był zszokowany, gdy pobrano od niego oszałamiającą kwotę 14,99 USD (1258 ₹) za butelkę wody o 2 w nocy w kultowym hotelu Caesars Palace w Las Vegas. Jego doświadczenie wywołało ożywioną debatę na temat ogromnych różnic w standardach gościnności w Indiach i USA.

”Mój największy szok kulturowy – amerykańskie hotele. Po prostu nie rozumieją gościnności. Zabawne, jak proszą o napiwki, ale nawet nie dają darmowej wody. Zatrzymałem się w 3-gwiazdkowym, 4-gwiazdkowym, a dziś w 5-gwiazdkowym hotelu (Caesar’s Palace). Może jestem rozpieszczony hotelami Taj w Indiach. Ale podstawowych rzeczy, takich jak pomoc z bagażem, bycie pomocnym, brakowało. Zameldowałem się o 2 w nocy zmęczony po locie i poprosiłem o szklankę wody, powiedzieli: „To 14,99 $ za butelkę 200 ml, możesz ją kupić”. A to hotel za 200 $ za noc! Całkowity brak empatii. Niewiarygodne! Nigdy się tego nie spodziewałem”, napisał Ishan Sharma na X.

Warto przeczytać!  Kurs złota dzisiaj, 5 kwietnia 2024 r.: Cena złota spada o 0,5%, cena srebra spada powyżej 1000 ₹/kg wraz z odbiciem kursu dolara amerykańskiego

Zobacz post tutaj:

W reakcji na jego post wielu internautów chwaliło ciepłą gościnność indyjskich hoteli, podkreślając wyjątkową obsługę i gościnność personelu hotelowego. Zauważyli również, że indyjskie hotele często robią wszystko, aby goście czuli się jak w domu, oferując bezpłatne usługi i zapewniając spersonalizowaną opiekę.

Jeden z użytkowników stwierdził, że „standardy indyjskiej gościnności są zdecydowanie najwyższe, indyjskie marki muszą pójść w ich ślady… Możemy być światowym liderem w tym sektorze”.

Drugi skomentował: „Indyjskie hotele są 1000 razy lepsze niż europejskie i amerykańskie. Dostajemy dodatkowe bezpłatne usługi, a poza tym hotele nie zapewniają nawet butelek z wodą każdego dnia”.

Jednak nie wszyscy podzielali to samo poczucie zaskoczenia i oburzenia. Kilku innych użytkowników X w Indiach zauważyło, że nie jest to nic nowego i wskazało, że funkcjonalne podejście do obsługi klienta w USA i innych krajach zachodnich jest normą od dziesięcioleci.

Warto przeczytać!  „Pancerny Airbus”. Niemcy i Francja zacieśniają współpracę

Trzeci powiedział: „Czy ktoś wskaże oczywistą rzecz… że w amerykańskich hotelach można pić wodę z kranu, ale w Indiach nie można? Więc w Indiach darmowa woda butelkowana jest prawdopodobnie obowiązkowa i konieczna, podczas gdy w Ameryce woda butelkowana w hotelu jest zwykle „wytworna”.

Czwarty dodał: ”Ishan, Ameryka rozumie gościnność inaczej!! Czy to samoloty, hotele, restauracje, statki itd. Tak jest od dziesięcioleci. Ich koncepcja polega na zapewnieniu podstawowych udogodnień, w przeciwieństwie do Azji/Indii, gdzie jesteśmy rozpieszczani przez hotele linii lotniczych i tym podobne z dodatkami. W USA płacisz za wszystko, a ich przepisy związkowe są tak surowe, że w większości stanów napiwki są prawem.”

Piąty powiedział: „To nie jest nowe zjawisko. Zachodnia gościnność zawsze polegała na wydajności i bezpośredniości. Nie chodzi o bycie niegrzecznym, to po prostu inny sposób robienia rzeczy”.

Kliknij, aby zobaczyć więcej popularnych wiadomości




Źródło