Technologia

Informacje o aktualizacji Valorant 6.11: wzmocnienie komnaty, osłabienia żmii i broni, więcej

  • 6 czerwca, 2023
  • 11 min read
Informacje o aktualizacji Valorant 6.11: wzmocnienie komnaty, osłabienia żmii i broni, więcej


Łatka 6.11 to najnowsza aktualizacja Valorant, która wprowadza wiele zmian na mapie Perły i agentów, takich jak Chamber, Viper i nie tylko. Oto wszystko, co nowe zawiera nowe informacje o łatce Valorant 6.11.

Łatka Valorant 6.11 jest znacznie większa niż ostatnia i zawiera wiele zmian w kilku agentach, broni i mapie Perła. Komnata, która wcześniej była znacznie osłabiona, została wzmocniona, podczas gdy Viper został nieco osłabiony.

Kontynuacja artykułu po ogłoszeniu

Witryna B Pearla przeszła kilka subtelnych zmian, które teraz zapewnią obrońcom trochę więcej miejsca. Broń taka jak Frenzy i Shorty również została osłabiona, a rezerwa amunicji niektórych broni została dostosowana.

Powiedziawszy to, oto podsumowanie wszystkich zmian i sald w aktualizacji 6.11 dla Valorant.

kilka najważniejszych informacji z aktualizacji Valorant patch 6.11Gry Riot

Patch 6.11 do Valorant zawiera duże zmiany związane z agentami, mapami i bronią.

Aktualizacja łatki Valorant 6.11: wzmocnienie komory, osłabienie żmii, balans broni

Patch 6.11 Valorant przynosi graczom wiele zmian, w tym duże wzmocnienie Chamber. Gracze mogą teraz wyposażyć się w broń natychmiast po użyciu zdolności Rendezvous Chambera. Zasięg wyłączania Znaku Towarowego również został zwiększony z 4000 do 5000, podczas gdy prędkość jego Ręki Pułapki została zwiększona z 4 sekund do 2 sekund. Szybkostrzelność jego superumiejętności, Tour De Force, również wzrasta o 15%.

Kontynuacja artykułu po ogłoszeniu

Na drugim końcu spektrum Viper został nieco osłabiony. Jej zdolność regeneracji paliwa jest teraz zmniejszona z 5% do 3,3%, a maksymalne zużycie paliwa zwiększa się z 20 do 30 sekund.

Rolling Thunder Breacha został zaktualizowany, aby wyraźniej zaznaczyć obszar działania superumiejętności. Oznacza to, że łatwiej będzie zrozumieć, kiedy zostaniesz trafiony superumiejętnością, a kiedy nie.

Dostosowano również celność broni na wyciągarkach, tyrolkach lub linach, a rozrzut broni jest teraz większy, gdy gracz korzysta z kolejek linowych.

Kontynuacja artykułu po ogłoszeniu

Frenzy i Shorty również są osłabieni. Shorty stał się droższy (150 USD do 300 USD), a zapas amunicji został dostosowany z 10 do 6. Z drugiej strony minimalny rozrzut Frenzy został zwiększony z 0,45 do 0,65, a maksymalny odrzut będzie teraz osiągany po 5 pociskach zamiast zwykły 6.

Rezerwa amunicji Phantoma i Vandala została zmniejszona, aby zmniejszyć spamowanie pocisków w meczach. Phantom będzie miał teraz 60 rezerw amunicji (mniej z 90), podczas gdy Vandal będzie miał 50 rezerw amunicji (mniej z 75). Twórcy dostosowali również Error Power, co oznacza, że ​​celność zostanie zmniejszona podczas strzelania w ruchu.

Kontynuacja artykułu po ogłoszeniu

Oto pełne informacje o łatce Valorant 6.11 według oficjalnego wydania Riot Games.

Aktualizacje agenta

Naruszenie

  • Toczący się grzmot (X)
    • Wizualne ostrzeżenia zostały zaktualizowane, aby zapewnić wyraźniejsze krawędzie obszaru działania superumiejętności. Powinno to ułatwić zrozumienie, kiedy zostaniesz trafiony superumiejętnością, a kiedy nie.

Izba

Chamber zajął drugie miejsce w ogólnej częstotliwości wybierania po ostatniej rundzie zmian w patchu 5.12. W tym czasie znacznie zmniejszyliśmy strefę wpływów Chamber. Chcemy dać więcej mocy jego zdolności do ukrywania się i dać mu większą elastyczność w jego ustawieniach.

  • Spotkanie (E)
    • Skrócono czas założenia broni po zablokowaniu po teleportacji 0,7 s >>> 0 s
  • Znak towarowy (C)
    • Wyłącz zakres 4000 >>> 5000
    • Szybkość ramienia pułapki 4s >>> 2s
  • Tour De Force (X)
    • Szybkostrzelność zwiększona o 15%
Warto przeczytać!  Uprawnienia, rozgrywka, nagrody i nie tylko

Żmija

Poniższa zmiana Viper ma na celu zarówno stworzenie wyraźniejszych przestojów podczas grania wokół jej użyteczności, jak i rozwiązanie multiplikatywnych efektów blokady wizji Vipera i Harboura.

Kontynuacja artykułu po ogłoszeniu

Chcemy zapewnić, że Viper i Harbour będą mogły konkurować niezależnie, jednocześnie dając zespołom miejsce na odkrywanie strategii, które mogą im przeciwdziałać. Ta zmiana zachowuje momenty mocy Viper, gdy jej narzędzie jest aktywne, ale wymaga dokładniejszego określenia, kiedy jej używać — dając atakującym większą swobodę i wartość w dostarczaniu jej paliwa, a obrońcom więcej czasu na obejście tego podczas powtórek. Stwarza to również chwile przestoju, gdy Harbour i Viper przechodzą przez ściany.

Jak zawsze będziemy obserwować, jak te zmiany będą przebiegać w nadchodzących miesiącach i oceniać, czy potrzebne są dalsze zmiany.

Kontynuacja artykułu po ogłoszeniu

  • Regeneracja paliwa
    • Zmniejszona regeneracja na sekundę 5% >> 3,3%
      • Regeneruj do maksymalnego poziomu paliwa po opróżnieniu 20 s >>> 30 s

różne

  • Po trafieniu umiejętnościami Wstrząsu, Oszustwo Yoru (C) może teraz zostać zmienione wizualnie.
  • Wypowiedzenie wersu dialogowego Z cienia (X) Omena nastąpi szybciej, aby zwiększyć waszą rozpoznawalność.
  • Dynamika peleryny Sovy została przerobiona i wygładzona, przy jednoczesnym zachowaniu sylwetki blisko ciała, aby nie zdradzić pozycji wroga.
  • Wyczyściliśmy część kodu związanego z trajektorią pocisków podobnych do granatów (takich jak Pocisk Sovy [Q] i Recon Bolt [E]i Podpalacz Brimstone’a [Q]). Takie zmiany pomagają nam unikać błędów, ponieważ wciąż tworzymy ekscytujące nowości
  • funkcje dla wszystkich. Nie powinno być różnicy netto, ale jeśli czegoś nam brakowało, daj nam znać!

Aktualizacje systemów rozgrywki

  • Raport bojowy pokazuje teraz „Oszołomionych sojuszników” oprócz „Oszołomionych wrogów” dla wszystkich umiejętności Wstrząsu.
  • Optymalizacje wydajności w trybie obserwatora podczas częstego przełączania między agentami korzystającymi ze zdolności.
  • Porządkowanie systemów czcionek. Prosimy zgłaszać wszelkie problemy, jeśli jakieś znaki lub tekst mają inny rozmiar lub styl w porównaniu z poprzednimi łatami sprzed 6.10.

Aktualizacje map

Valorant Pearl zmienia mapę B Upper RampGry Riot

Perła

Czuliśmy, że Perła B Site była problematyczna ze względu na to, jak trudno jest utrzymać to miejsce jako obrońcę w połączeniu z ilością silnych opcji po podłożeniu dostępnych dla atakujących. Mając to na uwadze, chcieliśmy wydać aktualizację na mniejszą skalę przed Bohaterami, aby rozwiązać te problemy.

  • Dostosowano ekran rampy B i usunięto kabinę atakującego
    • Ekran na rampie B wywierał dużą presję na zamieszanie i okazał się trudny do zniesienia podczas powtórek. Skróciliśmy ekran i zastąpiliśmy rampę skokiem w górę. To powinno sprawić, że stanowisko będzie bardziej zobowiązujące i bardziej przewidywalne.
    • Usunęliśmy również schowek na rampę atakującego. Zmniejsza to liczbę pozycji, w których można trzymać długą roślinę, i sprawia, że ​​ta przestrzeń jest bardziej podatna na flanki.
  • Dostosowano ekran miejsca B
    • Dostosowujemy ekran miejsca B, aby dać więcej opcji obrońcom. Rozszerzyliśmy ekran, aby stworzyć większą kieszeń do gry, dodaliśmy sekcję, w której nie można grać, dodaliśmy stos skrzynek, aby dać obrońcom nową opcję mieszania, i przenieśliśmy wszystko bliżej rampy B, aby zmieścić więcej narzędzi tam (dymy, ściana szałwii itp.).
  • Dodano nowy schowek w sali B
    • Nowy schowek daje obrońcom inną pozycję do gry. Zapewnia to obrońcom dodatkową przestrzeń do zmiany pozycji przed nadchodzącymi narzędziami i tworzy nowe kąty do walki z łączem B lub popularnym miejscem na długie podłożenie.
  • Poszerzono słupek na B Site
    • Dostosowano rozmiar Filaru Miejsca B, aby zapewnić trochę więcej miejsca do pracy. Powinno to również zmniejszyć prawdopodobieństwo otrzymania spamu.
Warto przeczytać!  „Quordle” dzisiaj: zobacz każdą odpowiedź i wskazówki „Quordle” na 24 czerwca

Aktualizacje broni

Dokładność broni na wyciągarkach / tyrolkach (linach)

Dostosowaliśmy rozłożenie broni na linach w przypadku większości broni, aby utrudnić skuteczność bojową na linach. Dzięki temu walka na linach będzie opłacalna w scenariuszach na krótkim dystansie, co naszym zdaniem jest ważne, aby uczynić z nich opłacalne narzędzie do przemierzania mapy, ale znacznie rzadziej będzie to dobry wybór w starciach na średnim i długim dystansie.

Kontynuacja artykułu po ogłoszeniu

  • Rozpiętość minimalna wyciągarki na linach wzrosła do 65% rozpiętości chodzenia
    • Karabiny od .8 >>> 1.3
    • Klasyk od .35 >>> .55
    • Szał od .35 >>> .52
    • Duch od .35 >>> .6
    • Szeryf od .35 >>> .78
    • SMG od .3 >>> .65
    • Snajperzy i strzelby bez zmian
  • Rozpiętość chodu i biegania na linach wzrosła, aby dopasować się do rozpiętości chodzenia i biegania po ziemi.

krótki

Podoba nam się, że Shorty znalazł realną rolę w grze, chociaż okazał się zbyt niezawodny i przystępny. Podnosimy cenę, aby zakup Shorty był bardziej przemyślaną decyzją w trakcie gry, podczas gdy dostosowanie obrażeń wymaga większej precyzji, aby zabijać w pełni opancerzonych przeciwników jednym strzałem.

  • Zmieniono rezerwę amunicji z 10 >>> 6
  • Cena skorygowana od 150 $ >>> 300 $
  • Obrażenia przy braku spadku zmienione z 12 >>> 11
  • Zmieniono obrażenia przy upadku z pierwszego stopnia (7 metrów) z 8 >>> 6

Szał

Szał był potężniejszy na długich dystansach, niż byśmy tego chcieli. Zmiany rozrzutu (błędu) i odrzutu spowodują, że walki na duże odległości będą trudniejsze, przy jednoczesnym zachowaniu znacznej części mocy Szału na krótkim dystansie.

Kontynuacja artykułu po ogłoszeniu

  • Minimalna rozpiętość wzrosła z 0,45 >>> 0,65
  • Dostosowano krzywą rozrzutu
    • Maksymalny rozrzut osiągnięty w 5 pociskach zamiast 6
  • Dostosowano krzywą skoku odrzutu
    • Maksymalny odrzut zostanie osiągnięty po 5 pociskach zamiast 6. Całkowity odrzut jest obniżony, aby to zrekompensować.

Moc błędu

Siła błędu (nazywana u nas również odchyleniem od środka) to narzędzie, którego używamy do nagradzania celności poprzez skierowanie strzałów w stronę środka celownika.

Warto przeczytać!  iOS 18 zrewolucjonizuje Siri dzięki nowym możliwościom AI – India TV

Chociaż ten system działa zgodnie z przeznaczeniem do strzelania stacjonarnego, nieumyślnie wspomaga strzelanie w ruchu. Znacząco zmniejszyliśmy naciskanie środka w tych stanach ruchu: strzały oddane podczas ruchu są teraz prawie równomiernie losowe w obrębie stożka rozrzutu, co oznacza, że ​​mniej z tych strzałów trafia dokładnie w cel.

Kontynuacja artykułu po ogłoszeniu

Mimo to zabójstwa w trybie „biegnij i strzelaj” (oraz strzelając z wyskoku) nadal będą się zdarzać – i uważamy, że te zabójstwa są dobre w kontekście bliskiej odległości przy użyciu odpowiedniej broni – ale ta korekta mocy błędu powinna pomóc zmniejszyć ich częstotliwość w umiarkowanym stopniu, szczególnie na dłuższych dystansach.

Regulacja odrzutu

W przypadku kilku rodzajów broni zwiększyliśmy odrzut pionowy podczas strzelania w biegu. To sprawia, że ​​broń wydaje się mniej kontrolowalna w tym stanie i powinna zmniejszyć liczbę przypadkowych zabójstw w biegu i strzelaniu.

Kontynuacja artykułu po ogłoszeniu

  • Mnożnik pionowego odrzutu podczas biegu:
    • Fantom: 1,5 >>> 1,8
    • Widmo: 1,5 >>> 1,8
    • Wandal: 1,5 >>> 1,8
    • Szał: 1,25 >>> 1,5

Rezerwa amunicji fantomowej/wandalskiej

Chcieliśmy wprowadzić więcej możliwości podejmowania decyzji podczas stawiania murów w często spotykanych miejscach lub strzelania na ślepo przez dymy za pomocą Upiora i Wandala. Będziemy uważnie przyglądać się dostosowanym rezerwom amunicji do tych broni, aby mieć pewność, że nadal będą one w stanie poradzić sobie z materiałami, z których można strzelać, takimi jak Kula Bariery Sage (C) i Zatoka Portu (Q).

  • Zmieniono amunicję Phantom Reserve z 90 >>> 60
  • Zmieniono amunicję Vandal Reserve z 75 >>> 50
Killjoy valorant sztukiGry Riot

Poprawki błędów

Agenci

  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że narzędzie Killjoy nie wracało do ukrycia podczas przywracania ze stanu wyłączonego
  • Naprawiono Ukryty Krok (C) Omenu, który nie był przerywany, jeśli zostałeś Przygwożdżony przed teleportacją.
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że gdy Sage obracała Kulę Bariery (C) o 90 stopni, nie mogła postawić ściany na 0,8 sekundy. Teraz Sage może postawić swoją ścianę natychmiast po obróceniu jej o 90 stopni.

Systemy rozgrywki

  • Naprawiono nakładanie się HUD umiejętności na strzelnicy podczas przełączania agentów.
  • Naprawiono niedziałający komunikat o zabiciu, gdy jeden strzał zabija wielu graczy.

Społeczny

  • Naprawiono błąd, w wyniku którego grupy drużyny na liście znajomych były czasami umieszczane w niewłaściwej sekcji. Będą teraz zawsze wyświetlane w sekcji online.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego funkcja „Naciśnij i mów” nie działała, gdy ekran Kup był otwarty. Teraz możesz rozmawiać podczas robienia zakupów.

Więc masz to — to wszystko zawarte w informacjach o aktualizacji Valorant 6.11. Aby dowiedzieć się więcej o grze, sprawdź inne treści w grze Valorant:

Kontynuacja artykułu po ogłoszeniu

Co to jest nocny targ? | Jak zdobyć kumpli z bronią | Wszystkie pakiety skórek Valorant | Najlepsi agenci Valorant | Kiedy pojawi się Valorant na urządzenia mobilne? | Najlepsi Strażnicy | Najlepsi Inicjatorzy | Co to jest ocena ekonomiczna? | Jak zdobyć darmowe łupy | Najlepsi pojedynkowicze | Czy Valorant jest na Macu? | Najlepsze kontrolery


Źródło