Marketing

Innovid & Ascendant Network Research Spotlights Jak reklamodawcy dostosowują miks wideo, media i strategie kreatywne do telewizji konwergentnej

  • 8 lutego, 2023
  • 5 min read
Innovid & Ascendant Network Research Spotlights Jak reklamodawcy dostosowują miks wideo, media i strategie kreatywne do telewizji konwergentnej


Zbadaj ankietowanych marketerów wyższego szczebla, aby zrozumieć, jak zmieniły się strategie reklamowe, aby docierać do odbiorców i angażować ich w reklamy liniowe, CTV i cyfrowe

NOWY JORK, 8 lutego 2023 r /PRNewswire/ — Innowid Corp. (NYSE:CTV), niezależna platforma reklamowa do dostarczania, personalizacji i pomiaru telewizji konwergentnej, we współpracy z Sieć Ascendentówekskluzywna społeczność specjalistów ds. marketingu i sprzedaży detalicznej wyższego szczebla, ogłosiła dziś wydanie „Przyszłość telewizji konwergentnej: jak reklamodawcy dostosowują miks wideo, aby docierać do odbiorców i angażować ich tam, gdzie się znajdują.„W raporcie z badań przeprowadzono ankietę wśród wiceprezesów, starszych wiceprezesów i dyrektorów ds. marketingu, aby zrozumieć, w jaki sposób ich miks wideo, media i strategie kreatywne ewoluowały w celu dotarcia i zaangażowania odbiorców rozproszonych w kanałach linearnych, CTV i cyfrowych.

Przejście na „telewizję konwergentną” (linearną, CTV i wideo cyfrowe) wywarło ogromny wpływ na każdy aspekt branży reklamowej – od dotarcia do odbiorców, przez wykorzystanie technologii opartych na danych do personalizacji na dużą skalę, po sprostanie wymaganiom dotyczącym przejrzystych, holistycznych pomiary i przyjmowanie strategii optymalizacji w czasie rzeczywistym.

„Ta konwergencja stwarza reklamodawcom możliwości dotarcia do odbiorców i interakcji z nimi na nowe sposoby, ale wymaga również od nich ponownego przemyślenia strategii zakupu filmów” — powiedział Jessica Hogue, dyrektor generalny ds. pomiarów i analiz, Innovid. „Nasz raport rzuca światło na to, w jaki sposób liderzy marketingu dostosowali swoje strategie reklamowe do telewizji konwergentnej i ewoluowali na różnych platformach, podkreślając kluczowe priorytety i wyzwania na rok 2023 i później”.

Warto przeczytać!  The Good Flour Corp. wyznacza Presenture do rozszerzenia amerykańskiego biznesu gastronomicznego

Dzięki dostępnej technologii i danym umożliwiającym „łączenie kropek” w przypadku materiałów wideo linearnego, CTV i cyfrowego, raport pokazuje, jak reklamodawcy zmienili swoje strategie miksowania, pomiaru i tworzenia materiałów wideo. Niektóre kluczowe ustalenia obejmują:

  • Reklamodawcy dywersyfikują zakupy w kanałach linearnych, CTV i cyfrowych, aby dotrzeć do pożądanych odbiorców i nawiązać z nimi kontakt. W związku z tym wydaje się, że załamują się wewnętrzne silosy między kanałami cyfrowymi i tradycyjnymi, a 80% respondentów kupuje telewizję konwergentną za pośrednictwem scentralizowanego zespołu.
  • Cele związane z zakupami telewizji konwergentnej obejmują zasięg i wydajność. Według respondentów najważniejszymi celami telewizji konwergentnej były: 1) kierowanie na odbiorców; 2) zasięg/zasięg przyrostowy; oraz 3) wyniki
  • Potrzebne jest ujednolicone spojrzenie na zasięg i wydajność telewizji konwergentnej, ale pozostaje to wyzwaniem. Podczas sposób pomiar jest bardzo różny w zależności od respondenta, Co jest mierzona, jest coraz bardziej ujednolicona, a 45% mierzy te same wskaźniki KPI w reklamach linearnych, CTV i cyfrowych. Najważniejsze wskaźniki KPI dla telewizji konwergentnej to wyniki online (86%), wyniki offline (57%) i przyrostowy zasięg (43%).
  • Strategie kreatywne są nadal zakorzenione w linearnym 60-sekundowym spocie, ale zaczynają ewoluować wraz z konwergentną telewizją. W rzeczywistości personalizacja na dużą skalę (48%) i interaktywność na dużą skalę (35%) znalazły się wśród priorytetów kreatywnych w 2023 r. dla wszystkich respondentów.
Warto przeczytać!  Marico's Saffola Masala Oats we współpracy z ZEE5

Aby pobrać raport Innovid i Ascendant Network, odwiedź tutaj.

O Innovidzie

Innovid (NYSE:CTV) obsługuje dostarczanie reklam, personalizację i pomiary w telewizji liniowej, telewizji podłączonej (CTV) i cyfrowej dla największych światowych marek. Dzięki globalnej infrastrukturze, która umożliwia międzyplatformowe wyświetlanie reklam, kreację opartą na danych i pomiary, Innovid oferuje swoim klientom zawsze dostępne informacje, aby zoptymalizować inwestycje reklamowe w różnych kanałach, platformach, ekranach i urządzeniach. Innovid jest niezależną platformą, która przoduje na rynku innowacji w dziedzinie telewizji konwergentnej, dzięki zastrzeżonej technologii i wyłącznym partnerstwom mającym na celu zmianę reklamy telewizyjnej. Siedziba w Nowy JorkInnovid obsługuje globalną bazę klientów za pośrednictwem biur w obu Amerykach, EuropaI Azji i Pacyfiku. Aby dowiedzieć się więcej, odwiedź Innovid.com lub śledź nas dalej Linkedin Lub Świergot.

Sieci Ascendentu

Sieć Ascendentów jest domem dla wybranych społeczności (wyłącznie zaproszonych poprzez nominacje) starszych agentów zmian (zwykle wiceprezesów, starszych wiceprezesów i na poziomie C), którzy stoją na czele dzisiejszych r/ewolucji marketingu i handlu detalicznego. Jej misją jest wspieranie rozwoju zawodowego wyjątkowych liderów. Treść + społeczność + partnerzy są nadzorowani przez potężną radę Digital Ascendant Council + Retail Ascendant Council. Odbywające się dwa razy w roku wydarzenia społecznościowe nie są zwykłymi konferencjami, a każda z nich gromadzi 100 menedżerów prowadzących transformację z najbardziej postępowych firm w kraju, aby dzielić się, łączyć i rozwiązywać problemy branżowe. Jego zamknięte drzwi / forum prasowe nie jest celowe – wspiera szczere dzielenie się i budowanie relacji między „kto jest kim” w branży. Krótko mówiąc, jest to społeczność najbardziej wpływowych liderów marketingu + sprzedaży detalicznej.

Warto przeczytać!  Przewodnik po planach marketingowych w czasie recesji

Głoska bezdźwięczna
Chrisa Harihara
[email protected]

ŹRÓDŁO INNOWID




Źródło