Marketing

Instacart i The Trade Desk usprawniają reklamę marki CPG

  • 24 października, 2023
  • 4 min read
Instacart i The Trade Desk usprawniają reklamę marki CPG


Instacart (Nasdaq: CART), wiodąca firma z branży technologii spożywczych w Ameryka północnai The Trade Desk (Nasdaq: TTD), światowy lider technologii reklamowych, ogłosiły dzisiaj nowe partnerstwo, które pomoże wybranym reklamodawcom CPG wzbogacić ich kampanie programowe o siłę mediów detalicznych. Celem partnerstwa jest sprawienie, aby zakupy mediów reklamodawców CPG w większym stopniu opierały się na danych w The Trade Desk, umożliwiając im dotarcie do odbiorców nastawionych na zakupy w oparciu o zachowania konsumentów Instacart i dane dotyczące zakupów produktów.

Partnerzy pilotażowi, w tym Beam Suntory i GroupM, wkrótce będą mogli budować i aktywować odbiorców korzystających z Instacart w ramach wielokanałowych zakupów mediów za pośrednictwem The Trade Desk. Stosując podejście oparte na danych, partnerzy marki CPG będą mogli poszerzyć swój zasięg poza platformę Instacart i nawiązać kontakt z konsumentami o wysokich zamiarach przed kolejnym sklepem spożywczym za pośrednictwem kanałów CTV i displayowych oferowanych przez The Trade Desk.

Instacart udostępni markom dane o zakupach oparte na kategoriach w Trade Desk, umożliwiając im tworzenie większych grup odbiorców o wysokich zamiarach, które odzwierciedlają zachowania zakupowe konsumentów na całym rynku Instacart obejmującym ponad 1400 banerów detalicznych w Ameryka północna. Partnerstwo umożliwia pilotażowym partnerom marek połączenie swoich kampanii programowych w The Trade Desk z ekskluzywnymi danymi Instacart w celu zbudowania segmentów odbiorców opartych na kategoriach, takich jak:

  • kupili swoją kategorię, ale nie markę
  • kupił ich markę
  • nieaktualni nabywcy marki
  • odbiorców, którzy nigdy nie kupili ich marki
Warto przeczytać!  W jaki sposób sklepy spożywcze mogą poprawić poziom zapasów?

„Marki wciąż nam mówią, że szukają wydajnych rozwiązań opartych na danych, aby zmaksymalizować zwrot z inwestycji” – stwierdziła Ali Miller, wiceprezes ds. produktów reklamowych w Instacart. „Instacart jest atrakcyjny dla marketerów, którzy chcą osiągać wyniki, docierając do konsumentów o wysokich zamiarach, na platformie wzmocnionej przez naszą dogłębną analizę zachowań konsumentów i wysoce mierzalne wyniki. Teraz możemy pomóc markom rozszerzyć ich zasięg na odbiorców spoza naszego Marketplace dzięki naszej współpracy z The Trade Desk. Dla marek niezwykle ważne jest dotarcie do konsumentów na dużą skalę i ostatecznie zwiększenie zakupów – dlatego cieszymy się, że możemy zapewnić nowe rozwiązania, które pomogą osiągnąć te cele.

„Instacart wnosi do naszej platformy dla reklamodawców CPG mnóstwo cennych danych dotyczących etapów życia i zweryfikowanych zakupów” – powiedział Bena Sylvana, wiceprezes ds. partnerstw w zakresie danych, dział handlowy. „Odbiorcy świadomi Instacart pomogą reklamodawcom Trade Desk znacznie mądrzej kupować media w otwartym Internecie, umożliwiając im dotarcie do najcenniejszych nabywców. Nie możemy się doczekać, aby zobaczyć, jak reklamodawcy mogą wymyślać nowe, innowacyjne kampanie, szczególnie w telewizji połączonej”.

Warto przeczytać!  Dlaczego broszury są dobrą strategią marketingową

„Jako światowy lider w branży alkoholi premium, Beam Suntory napędza rozwój poprzez wysokiej jakości rzemiosło, kontakty z konsumentami i ducha przedsiębiorczości” – powiedział Britney Duncanstarszy dyrektor NA Media i marketingu cyfrowego w Beam Suntory. „Media detaliczne to ważny kanał w naszym portfolio marketingowym, a reklamy Instacart w dalszym ciągu zwiększają skuteczność naszych marek. Nowe partnerstwo Instacart z The Trade Desk daje nam możliwość skalowania naszych wysiłków w zakresie mediów detalicznych w ramach naszych kampanii programowych i inspirowania jeszcze większej liczby podobnie myślących klientów do delektowania się naszymi alkoholami premium”.

„W ciągu ostatnich kilku lat media detaliczne stały się dla nas niezwykle cenną dźwignią umożliwiającą łączenie naszych klientów z konsumentami o wysokich zamiarach bezpośrednio w miejscu zakupu” – powiedział Lauren Lavin, dyrektor wykonawczy ds. handlu w GroupM Nexus North America. „GroupM w dalszym ciągu zapewnia możliwości w zakresie pionierstwa na rynku, takie jak nowe pilotażowe partnerstwo Instacart z The Trade Desk, dzięki czemu inwestycje naszych klientów CPG mogą działać mądrzej w złożonym krajobrazie medialnym, jaki znamy dzisiaj”.

Instacart angażuje się w napędzanie wzrostu i dostarczanie wartości ponad 5500 partnerom marki w Instacart i poza nim. Partnerstwo Trade Desk oznacza ciągłe inwestycje Instacart w rozwiązania pozaplatformowe dla reklamodawców. W kwietniu Instacart wraz z wiodącym producentem urządzeń CTV uruchomił pierwszy zestaw funkcji pomiarowych poza platformą, aby pomóc markom CPG zmierzyć wpływ strumieniowego przesyłania reklam telewizyjnych na zakupy w handlu elektronicznym.

Warto przeczytać!  Rynek radia definiowanego programowo rozkwitnie z imponującą liczbą +5% do 2030 r.| BAE Systems, IndraSistemas, L3 Communications


Źródło