Technologia

Instagram pozwala teraz dodawać do 20 ścieżek audio w rolkach: oto jak

  • 18 lipca, 2024
  • 3 min read
Instagram pozwala teraz dodawać do 20 ścieżek audio w rolkach: oto jak


Instagram ma dobre wieści dla twórców treści, ponieważ niedawno wprowadził nową funkcję, która pozwala użytkownikom dodawać więcej niż jeden utwór muzyczny do reeli. Gigant technologiczny udostępnił aktualizację na samej platformie i ujawnił, że funkcja wielu ścieżek audio w reelach pozwoli użytkownikom dodać do 20 utworów do jednego reela. Ponadto pozwoli użytkownikom Instagrama dopasowywać dźwięk do elementów, takich jak naklejki, tekst i klipy, zgodnie z ich wygodą podczas edycji w aplikacji.

Szef Instagrama Adam Mosseri udostępnił tę funkcję na platformie i napisał: „Od dziś możesz dodać do 20 ścieżek audio do jednego filmu, co daje Ci większą swobodę twórczą w zakresie treści. Możesz dopasować dźwięk do tekstu, naklejek i klipów podczas edycji na Instagramie”. „Kiedy to zrobisz, utworzysz również własny, unikalny miks audio, który fani mogą zapisać i ponownie wykorzystać. Wypróbuj i daj mi znać, co o tym myślisz” — dodał.

Funkcja ta daje twórcom treści możliwość wyrażenia swojej kreatywności, zapewniając im elastyczność w łączeniu odpowiednich utworów z odpowiednimi klipami we właściwym czasie w sposób, który uważają za odpowiedni dla swoich odbiorców.

Warto przeczytać!  5 inspiracji, które GTA 6 powinno czerpać z poprzednich tytułów

Firma wspomniała ponadto, że gdy ktoś doda wiele utworów, utworzy również swój własny, unikalny miks audio, który zostanie mu przypisany. Te miksy audio mogą być zapisywane i ponownie wykorzystywane przez innych użytkowników na platformie. Warto zauważyć, że nowa funkcja jest dostępna dla odbiorców z Indii.

karuzela wideo

Na początku tego roku Mosseri ujawnił, że firma zamierza nadal koncentrować się na krótkich filmach niż na długich. Udostępniając nagranie, wyjaśnił: „Okazuje się, że długie filmy są mniej symbiotyczne z tymi innymi pracami. Jeśli oglądasz 10-20-minutowy film, widzisz mniej treści od znajomych, mniej wchodzisz w interakcje ze znajomymi i jest mniejsze prawdopodobieństwo, że wyślesz te treści lub ten film znajomemu”.

Dlatego nie będą kontynuować tego biznesu, ponieważ łączenie ludzi ze znajomymi jest częścią ich podstawowej tożsamości i nie chcą tego podważać, skupiając się na długich formach wideo. Przyznają, że krótkie formy wideo nie zawsze to osiągają, ale mogą.

Na początku tego roku Mosseri ujawnił, że firma zamierza nadal koncentrować się na krótkich filmach niż na długich. Udostępniając nagranie, wyjaśnił: „Okazuje się, że długie filmy są mniej symbiotyczne z tymi innymi pracami. Jeśli oglądasz 10-20-minutowy film, widzisz mniej treści od znajomych, mniej wchodzisz w interakcje ze znajomymi i jest mniejsze prawdopodobieństwo, że wyślesz te treści lub ten film znajomemu”.

Warto przeczytać!  Rozpoczyna się wyprzedaż Flipkart Electronics: oferty na Samsung Galaxy S23, iPhone 13, Vivo V27 i nie tylko

Dlatego nie będą kontynuować tego biznesu, ponieważ łączenie ludzi ze znajomymi jest częścią ich podstawowej tożsamości i nie chcą tego podważać, skupiając się na długich formach wideo. Przyznają, że krótkie formy wideo nie zawsze to osiągają, ale mogą.

najlepsze filmy

Pokaż wszystkie

  • Zagrożenie Deepfake w Indiach jest prawdziwe! Jak możemy się przed nim chronić? Znajdź w Breakfast Club

  • O Deepfakes: CNN-News18 rozmawia z doktorem Oren Etzioni, założycielem TrueMedia.Org

  • Meta traci miliony, ponieważ Facebook i Instagram zniknęły

  • WhatsApp wprowadza funkcję wyszukiwania według daty

  • Czy wiesz, że to sztuczna inteligencja, a nie ludzie, skanuje Twoje CV? | The Breakfast Club | News18

  • S Aadeetya

    S. Aadeetya, specjalny korespondent News18 Tech, przypadkowo dostał się do dziennikarstwa

    opublikowane po raz pierwszy: 18 lipca 2024, 15:19 IST


    Źródło