Technologia

Instagram usuwa kartę Sklep, przenosząc Reels z centralnego miejsca w przeglądzie projektu w przyszłym miesiącu • TechCrunch

  • 9 stycznia, 2023
  • 3 min read
Instagram usuwa kartę Sklep, przenosząc Reels z centralnego miejsca w przeglądzie projektu w przyszłym miesiącu • TechCrunch


Instagram ogłosił dzisiaj, że uprości nawigację w aplikacji po latach mylących zmian mających na celu wypchnięcie różnych produktów, takich jak Instagram Shop i Reels. Firma twierdzi, że od lutego przywróci przycisk Utwórz (znak plus „+”) z przodu i na środku paska nawigacyjnego u dołu aplikacji i całkowicie usunie kartę Sklep.

W rezultacie przycisk Reels przesunie się teraz na prawo od Compose, tracąc swoje pierwsze miejsce.

Wcześniejsze zmiany, które przesunęły Reels nad Compose, były dość kontrowersyjne, ponieważ użytkownicy Instagrama czuli się tak, jakby firma zmuszała ich do korzystania z nowych produktów aplikacji kosztem ogólnego doświadczenia użytkownika. Firma po raz pierwszy przeniosła kartę Reels na środek paska nawigacyjnego w 2020 r., kiedy zamiast tego zastąpiła popularną kartę Aktywność zakładką Sklep. Przycisk Utwórz i Działanie zostały następnie przeniesione do prawego górnego rogu ekranu głównego, co utrudniło ich znalezienie. W tamtym czasie Instagram wyjaśnił, że te zmiany ułatwią użytkownikom dostęp do „rozszerzonego zestawu produktów” Instagrama.

Ale w ostatnich miesiącach narastały sprzeciwy wobec tego, jak bardzo Instagram odszedł od swojej pierwotnej misji.

Warto przeczytać!  The Weekly Authority: ? Pixel 8 ma mnóstwo przecieków

Na przykład w zeszłym roku znani użytkownicy Instagrama, Kim Kardashian i Kylie Jenner, dodali swoje głosy do skarg użytkowników, gdy Jenner opublikowała zdjęcie na swoim Instagramie, błagając firmę o „ponowne zrobienie Instagrama na Instagramie” i „przestanie próbować być tiktokiem”. ”. Następnie Kim powtórzyła te uczucia w poście w swoich Stories. Oprócz agresywnego nacisku Reels, celebrytki były zdenerwowane zmianami w kanale na Instagramie, które częściej wyświetlały treści wideo i polecane posty, a nie dopracowane zdjęcia, które pomogły im stać się sławnymi.

Ale ten wyczyn przykuł uwagę Instagrama, co skłoniło szefa Instagrama, Adama Mosseriego, do odpowiedzi na krytykę, aby zapewnić użytkowników, że zdjęcia nadal są priorytetem. Odniósł się również do frustracji związanej z rosnącą liczbą polecanych (sugerowanych algorytmicznie postów) w kanałach użytkowników, co wydawało się być próbą zbudowania przez Instagram własnej wersji strony TikTok dla Ciebie.

Nadchodzące przeprojektowanie nie rozwiąże oczywiście wszystkich skarg użytkowników — przesuwanie przycisków nie oznacza zmiany samego kanału — ale przynajmniej zapewni prostsze wrażenia użytkownikom, którzy po prostu chcą publikować swoje zdjęcia, tak jak poprzednio. Zmieniając priorytet przycisku Utwórz, użytkownicy mogą czuć się subtelnie zachęcani do powrotu do publikowania zdjęć.

Warto przeczytać!  5 najlepszych kompozycji drużynowych w Pokemon Unite do wypróbowania przez graczy (marzec 2023 r.)

Pojawiły się wskazówki, że Instagram rozważa ten kierunek, gdy test zeszłej jesieni zaczął usuwać kartę Instagram Shop z ekranów głównych niektórych użytkowników, ukrywając ją w Ustawieniach. Instagram powiedział wtedy, że był to tylko eksperyment z niewielką liczbą użytkowników. Jednak The Information poinformowało, że przyczyną zmiany była zmiana „priorytetów firmy”, zgodnie z wewnętrzną notatką.

Dziś firma twierdzi, że usunięcie zakładki Sklep niekoniecznie oznacza koniec zakupów na Instagramie.

„Nadal będziesz mógł założyć i prowadzić swój sklep na Instagramie, ponieważ nadal inwestujemy w doświadczenia zakupowe, które zapewniają największą wartość dla ludzi i firm w Feed, Stories, Reels, reklamach i nie tylko” – powiedział rzecznik.

Instagram twierdzi, że zmiany w nawigacji dotrą do użytkowników w lutym.


Źródło