Technologia

Instagram wprowadza nowe interaktywne naklejki do Stories

  • 3 maja, 2024
  • 2 min read
Instagram wprowadza nowe interaktywne naklejki do Stories


Instagram ogłosił kilka nowych funkcji w Stories, w tym nowe interaktywne sposoby udostępniania muzyki, zdjęć i filmów.

Najbardziej intrygująca nowa funkcja nazywa się Reveal i po zastosowaniu zamazuje treść wpisu. Widzowie mogą zobaczyć post tylko poprzez wiadomość prywatną na DM od osoby, która go udostępniła. Szef Instagrama Adam Mosseri powiedział, że wiadomości bezpośrednie stanowią coraz ważniejszą część platformy, a historie i DM odpowiadają za większość rozwoju Instagrama. Wymaganie od DM do przeglądania treści to kolejna ewolucja tego rozwiązania — i bez wątpienia zostanie wykorzystane jako trik angażujący przez twórców, którzy chcą zwiększyć zaangażowanie swoich historii.

Inna funkcja, Ramki, nakłada nakładkę Polaroid na obrazy, które zaczynają się w kolorze szarym. Kiedy użytkownik potrząsa telefonem, pojawia się zdjęcie — podobne do tego, co wiele osób robi z prawdziwymi zdjęciami polaroidowymi. Co jest zabawne, bo tak naprawdę jesteś nie ma potrząsać polaroidami, a sama firma zabrania tego robić w miarę wywoływania filmu („Zalecamy wkładanie wywołania do kieszeni lub torby, aby ukryć je przed ostrym światłem”). Funkcja Frames została po raz pierwszy zaprezentowana podczas kwietniowego festiwalu Coachella.

Warto przeczytać!  Samsung idzie na całość z telewizorami Neo QLED 8K i 4K 2023, które są już dostępne

Instagram dodaje także funkcję szablonów opartych na muzyce, która pozwala użytkownikom udostępniać utwory w swoich historiach za pomocą podpowiedzi, takich jak „ulubiona piosenka z albumu X” lub „gdybyś mógł słuchać tylko jednej piosenki przez resztę swojego życia”. Nazywa się Dodaj swoją muzykę i opiera się na istniejącym szablonie podpowiedzi dla zdjęć.

Instagram przechodzi zmiany mające na celu zwiększenie liczby oryginalnych treści od użytkowników. Największa zmiana w tym zakresie nastąpiła na początku tego tygodnia, kiedy firma oświadczyła, że ​​ponownie opublikowane lub zagregowane treści będą zasadniczo niewidoczne w rekomendacjach, zamiast tego zastąpią je oryginalną wersją postu. Co jednak ważne, polecane treści z kont, których nie obserwujesz, skupiają większą uwagę niż kiedykolwiek wcześniej — nie jest to do końca pocieszająca wiadomość dla twórców, którzy są zdenerwowani, że nie docierają do tak dużej liczby obserwujących.


Źródło