Marketing

ISM Middle East osiąga najwyższy w historii poziom powierzchni wystawienniczej na targi w 2023 roku

  • 15 listopada, 2023
  • 5 min read
ISM Middle East osiąga najwyższy w historii poziom powierzchni wystawienniczej na targi w 2023 roku


Na tegorocznej imprezie ISM Middle East w Dubaju zaprezentowano szeroką gamę słodkich smakołyków i przekąsek, co potwierdziło rekordową sprzedaż powierzchni wystawców i wysoki poziom frekwencji, przyciągając łącznie 12 800 gości w ciągu trzech dni w zeszłym tygodniu, relacjonuje Neill Barston.

Ostateczna liczba wystawców wyniosła 352, pochodzących z 45 krajów i 28 pawilonów narodowych, a impreza odbywała się pod hasłem „Większy, lepszy, odważniejszy”, podczas gdy producenci z całego świata chcieli zdobyć kawałek akcji w tym, co wciąż się rozwija .

Firma Confectionery Production przedstawiła relację z wydarzenia, w tym nowo wprowadzonych sesji informacyjnych podczas popołudniowej konferencji. Obejmowało to prezentacje Innova Market Insights, Euromonitor, a także sesję pytań i odpowiedzi z udziałem GAAST, German Sweets, IFF, Jannis, Mirzam i Perfetti van Melle.

W tym roku ISM Middle East powiększyło swoją powierzchnię wystawienniczą ze względu na rosnące zapotrzebowanie ze strony wystawców. Przekroczony został rekordowy wynik z 2016 roku wynoszący 5197 mkw. powierzchni. Ponadto ISM Middle East dokona poważnych zmian w swoim harmonogramie, począwszy od 2024 r. Wydarzenie zostanie przesunięte z tradycyjnej daty listopadowej na wrzesień, co umożliwi lepsze dostosowanie do uroczystości religijnych, a także harmonogramu zamówień w branży. Nowe daty edycji ISM Middle East 2024 ustalono na 24–26 września 2024 r. w Dubai World Trade Center (DWTC). Posunięcie to ma na celu zaspokojenie stale rosnącego popytu w regionie i dalsze poszerzanie bazy wystawców.

Warto przeczytać!  CMO firmy Intel o tym, dlaczego kariera w marketingu B2B jest teraz „naprawdę ekscytująca”

W rozmowie z Confectionery Production Katharina Buschjäger, dyrektor ISM Middle East, Koelnmesse (zobacz nasz ekskluzywny wywiad wideo z nią tutaj) skomentowała: „Jestem bardzo szczęśliwy, że nasi wystawcy byli bardzo zadowoleni z tegorocznej edycji targów i ocenili ją jako wyraźny sukces biznesowy. Ze szczególnym niecierpliwością czekamy na rok 2024 – z jeszcze większą przestrzenią i wystawcami, jestem przekonany, że ISM Middle East ponownie przyciągnie wszystkie istotne grupy klientów i pozostanie niezbędnym elementem miksu marketingowego naszych wystawców, podobnie jak w ubiegłych latach.

Tegoroczne targi ISM Middle East zaprezentowały różnorodną gamę produktów, w tym czekoladę, słodycze, desery, przekąski, lody, wykwintne wypieki, produkty daktylowe, odzwierciedlając dynamiczną i stale rozwijającą się branżę słodyczy i przekąsek. Uczestnicy targów odnieśli znaczące korzyści, nawiązując bezpośrednie kontakty z wieloma właściwymi nabywcami i kluczowymi postaciami ze świata handlu detalicznego, handlu i hotelarstwa. Nawiązali także współpracę z dystrybutorami z całego regionu. Szczególne uznanie zyskała kaliber uczestników targów. Co więcej, liczba odwiedzających przekroczyła oczekiwania większości uczestników targów, a hale wydarzenia przez wszystkie trzy dni były wyjątkowo zajęte.

„Pod szyldem rodziny ISM targi ISM Middle East płynnie wpisują się w globalną reputację wiodących na świecie targów w Kolonii i po raz kolejny potwierdziły swoją pozycję wiodącej platformy biznesowej w regionie Bliskiego Wschodu i Afryki Północnej” – stwierdził Oliver Frese, Dyrektor operacyjny w Koelnmesse GmbH, przygotowując grunt pod jeszcze bardziej ekscytującą edycję w 2024 roku.

Warto przeczytać!  Trendy na rynku benzyny lotniczej Perspektywy, rosnące możliwości i trendy wzrostu 2032 – wykładnik Reedley

Bastian Mingers, wiceprezes ds. zarządzania targami w Koelnmesse, zauważył, że nastąpił duży wzrost liczby wizyt kupujących z zagranicy, w tym z Afryki, a zwłaszcza z Arabii Saudyjskiej, gdzie popyt na wysokiej jakości słodycze o dużej wartości spowodował wzrost liczby odwiedzających o 41%.

„ISM Middle East to najważniejsze targi słodyczy i przekąsek dostosowane do regionu MENA. Nasza współpraca z Koelnmesse harmonijnie pokrywa się z naszymi aspiracjami do zorganizowania wydarzenia cieszącego się światowym uznaniem, które nie tylko spełnia, ale także przewyższa oczekiwania naszych docelowych odbiorców” – zauważył Mark Napier, wiceprezes ds. wystaw w Dubai World Trade Centre.

Zwycięzcy 9. nagrody ISM Middle East New Product Showcase Award
ISM Middle East 2023 po raz kolejny uczciło innowacyjność i doskonałość przyznając nagrody ISM Middle East New Product Showcase Awards. W tym prestiżowym konkursie zaprezentowano najbardziej innowacyjne i nowo wprowadzone na rynek słodycze i przekąski, co stanowiło dziewiątą edycję tego niezwykle oczekiwanego wydarzenia.

Bezstronny i wyspecjalizowany panel sędziowski skrupulatnie ocenił liczne zgłoszenia i wybrał zwycięzców w czterech odrębnych kategoriach. Ci zasłużeni zwycięzcy zostali uhonorowani na targach, a wszystkie nagrodzone produkty zostały wyeksponowane w Trend Court podczas wydarzenia. Zwycięzcami roku 2023 są:

Warto przeczytać!  Jak technologia pomaga ulepszyć strategie marketingowe i budżety

Kategoria: Najlepszy produkt czekoladowy
Wystawca: Gia Siming (Zhuhai) Food Technology Co., Ltd. (Chiny)
Produkt: Czekolada liofilizowana

Kategoria: Najlepszy produkt z twardych i miękkich cukierków
Wystawca: Magiczne Aromaty dla Przemysłu Spożywczego (Egipt)
Produkt: Frytki Marshzone Marshmallow

Kategoria: Najlepszy produkt piekarniczy
Wystawca: Me Gusto Sp. ogród zoologiczny (Polska)
Produkt: Ekologiczny wafelek z masłem orzechowym i solą, bez dodatku cukru

Kategoria: Najlepszy produkt na przekąskę
Wystawca: Matis Bros SA (Grecja)
Produkt: Pełnoenergetyczny smarowidło Tahini z chrupkami ryżowymi

Powiązana zawartość


Źródło