Podróże

ITB Buyers Circle: Zgłoszenia zapraszane do ekskluzywnego miejsca spotkań senior buyers

  • 22 listopada, 2023
  • 4 min read
ITB Buyers Circle: Zgłoszenia zapraszane do ekskluzywnego miejsca spotkań senior buyers


Na starszych nabywców w Kręgu Kupców ITB czeka ekskluzywna platforma z atrakcyjnymi korzyściami. Segment luksusowych podróży w postaci Domu Luksusu w Marshall Haus oferuje dostawcom luksusowych podróży wyjątkową platformę do nawiązywania kontaktów, wydarzeń i spotkań.

Starsi decydenci z międzynarodowej branży turystycznej mogą już teraz ubiegać się o stypendium Koło Kupców ITB – ekskluzywny klub, do którego co roku przyjmuje jedynie 1000 senior-buyersów z branży wypoczynku, podróży służbowych i MICE. Doświadczone jury wybiera członków, którzy przez cały rok mogą cieszyć się atrakcyjnymi korzyściami do 31 października 2025 r. W dniach od 5 do 7 marca 2024 r. międzynarodowy świat turystyki ponownie gromadzi się na wiodących na świecie targach turystycznych w Berlinie.

Po debiucie na żywo Home of Luxury w segmencie luksusowych podróży o godz ITB w Berlinie 2023 wystawcy i kupcy z branży luksusowych podróży mogą spodziewać się ponownego spotkania w przyszłym roku w ekskluzywnej atmosferze. Dom Luksusu w Marshall Haus zaprasza kandydatów do wymiany pomysłów na temat najnowszych trendów w luksusowym podróżowaniu w wyjątkowej oprawie, z udziałem w ekskluzywnych wydarzeniach.

ITB w Berlinie

W Domu Luksusu dostawcy luksusowego zakwaterowania, transportu, produktów i usług mogą wybrać indywidualną atmosferę spotkań. (Zdjęcie © Messe Berlin GmbH).

Ekskluzywne korzyści dla członków Koła Kupców ITB

ITB Buyers Circle to ekskluzywna platforma do prowadzenia interesów, nawiązywania kontaktów i uzyskiwania najświeższych informacji z branży turystycznej. Starannie wybrani starsi kupcy z tego międzynarodowego kręgu, który powstał ponad dziesięć lat temu, cieszą się na targach ITB Berlin 2024 licznymi korzyściami:

Warto przeczytać!  Przewodnik po Punta Cana — najlepsze miejsca do odwiedzenia i jedzenia

Członkowie ITB Buyers Circle zyskują bezpłatny wstęp na targi i konwencję ITB Berlin na czas trwania wydarzenia oraz mają dostęp do treści największego w branży think tanku nie tylko na żywo, ale także bezpłatnie online. Oprócz bezpłatnej szatni i Fast Lane przy wejściu, członkowie mają również ekskluzywny dostęp do ITB Buyers Circle Lounge w Palais am Funkturm, gdzie mogą skorzystać z szerokiej oferty medialnej, takiej jak gazety codzienne i magazyny branżowe, i korzystaj z bezpłatnego Wi-Fi oraz sal konferencyjnych. Dodatkowa część wypoczynkowa w Home of Luxury w Marshall Haus oferuje również przyjemne i produktywne doświadczenie targowe.

W czwartek 7 marca członkowie mogą wziąć udział w ekskluzywnym wydarzeniu Speed ​​Networking. W okresie poprzedzającym pokaz narzędzie dobierania partnerów gwarantuje, że starsi nabywcy spotkają odpowiednich partnerów biznesowych. Dodatkowe korzyści czekają na członków ITB Buyers Circle w trybie online: mogą oni korzystać ze wszystkich usług sieciowych ITB Berlin oraz mieć dostęp do ITB Berlin News Area i przydatnych tutoriali.

Dom Luksusu – miejsce spotkań segmentu luksusowych podróży

Dostawcy luksusowych usług turystycznych zainteresowani uczestnictwem w programie mogą już teraz ubiegać się o udział w programie Home of Luxury. Marshall Haus zapewnia wyjątkowe środowisko dla segmentu luksusowych podróży: trzy obszary, The Garden, The Nest i The Gallery zapraszają członków do spotkań w przyjemnej i ekskluzywnej atmosferze. To tutaj dostawcy i nabywcy luksusowych usług turystycznych mogą spotykać się i brać udział w otwartych wydarzeniach networkingowych, dyskusjach panelowych i uczestniczyć w wykładach. Wydarzenie Meet the Media i spotkania towarzyskie uzupełniają doświadczenie dostawców luksusowego zakwaterowania, transportu, produktów i usług.

Warto przeczytać!  Delta Airlines żegna się z dwoma dodatkowymi miastami


Vicky Karantzavelou

Vicky jest współzałożycielką TravelDailyNews Media Network, w której pełni funkcję Redaktor naczelny. Odpowiada także za bieżącą działalność operacyjną i politykę finansową. Uzyskała tytuł licencjata w dziedzinie administracji biznesu turystycznego na Uniwersytecie Technicznym w Atenach oraz tytuł magistra w dziedzinie administracji biznesowej (MBA) na Uniwersytecie Walijskim.

Posiada wieloletnie doświadczenie akademickie i przemysłowe w branży turystycznej. Napisała/redagowała wiele artykułów w różnych magazynach turystycznych.





Źródło