Technologia

Itel wprowadza na rynek w Indiach smartwatch Icon 2 w cenie 1099 rupii, Telecom News, ET Telecom

  • 5 marca, 2024
  • 2 min read
Itel wprowadza na rynek w Indiach smartwatch Icon 2 w cenie 1099 rupii, Telecom News, ET Telecom


NOWE DELHI: marka Transsion Group Itel wprowadziła we wtorek na rynek indyjski swój nowy smartwatch Itel Icon 2 w cenie 1099 rupii. Występuje w trzech wersjach kolorystycznych: czarnej, różowozłotej i niebieskiej.

Najnowszy smartwatch marki ma zakrzywiony wyświetlacz HD o przekątnej 1,83 cala i rozdzielczości 2,5D, którego szczytowa jasność wynosi 550 nitów. Smartwatch ma ponad 150 tarcz zegarka i obrotową koronkę, której można używać do różnych funkcji.

Smartwatch Itel Icon 2 może zapewnić do 30 dni podtrzymania baterii, zgodnie z marką.

Smartwatch posiada stopień wodoodporności IP68. Smartwatch Itel Icon 2 może monitorować najważniejsze wskaźniki zdrowotne, takie jak tętno i poziom tlenu we krwi, a także posiada funkcję monitorowania zdrowia kobiet.

Posiada ponad 100 trybów sportowych, funkcję powiadamiania o wiadomościach, funkcję wyszukiwania telefonu, obsługę asystenta głosowego AI, funkcję ostrzegania o pogodzie i sterowanie muzyką. Urządzenie obsługuje łączność Bluetooth v5.3.

Na swój najnowszy smartwatch Itel oferuje roczną gwarancję.

„W dzisiejszym dynamicznym świecie młodzi konsumenci wolą jedno urządzenie, wyposażone w najnowocześniejszą technologię i modne w swoich urządzeniach do noszenia. Rozumiejąc to zapotrzebowanie, w itel zaprojektowaliśmy nasz Icon 2 tak, aby był stylowy i modny, atrakcyjny dla młodych ludzi świadomych mody” – powiedział Arijeet Talapatra, dyrektor generalny Itel India.

  • Opublikowano 5 marca 2024 o 16:14 czasu wschodniego

Dołącz do społeczności ponad 2M profesjonalistów z branży

Zapisz się do naszego newslettera, aby otrzymywać najnowsze spostrzeżenia i analizy.

Pobierz aplikację ETTelecom

  • Otrzymuj aktualizacje w czasie rzeczywistym
  • Zapisz swoje ulubione artykuły


Zeskanuj, aby pobrać aplikację



Źródło

Warto przeczytać!  Wyłącznie dla świadomych cenowo młodych nabywców