Marketing

IZEA przejmuje australijską agencję marketingową influencerów Hoozu

  • 4 grudnia, 2023
  • 4 min read
IZEA przejmuje australijską agencję marketingową influencerów Hoozu


Natalia Giddings.

IZEA Worldwide, dostawca technologii, danych i usług w zakresie influencer marketingu, przejęła Hoozu, australijską firmę zajmującą się marketingiem influencerów z siedzibą w Sydney.

Firma obsługuje szereg marek, w tym Bunnings, Emma Sleep, Super Cheap Auto i Ryobi. Dział zarządzania talentami Hoozu, zwany Huume, reprezentuje twórców na rynku australijskim.

Hoozu będzie działać jako samodzielna spółka zależna będąca w całości własnością IZEA Worldwide.

Ted Murphy, założyciel i dyrektor generalny IZEA, powiedział, że Hoozu stanowi znaczący kamień milowy dla IZEA w regionie Azji i Pacyfiku oraz stanowi przyczółek firmy w Oceanii.

„W ostatnich latach zaobserwowaliśmy organiczny globalny wzrost dzięki naszym wysiłkom w Wielkiej Brytanii, Chinach i Korei Południowej, a nasze przejęcie Hoozu opiera się na tej dynamice” – powiedział.

„Jesteśmy podekscytowani możliwością powitania zespołu Hoozu w grupie firm IZEA. Hoozu będzie działać jako samodzielna spółka zależna będąca w całości własnością IZEA Worldwide.

„Widzimy potencjał dalszego wzrostu nieorganicznego, w którym Hoozu będzie główną spółką w przypadku dodatkowych przejęć w regionie”.

Ryan Schram, prezes i dyrektor operacyjny IZEA, powiedział, że to przejęcie nie tylko poszerza zasięg geograficzny, ale dodaje nowe możliwości w innych obszarach rozwijającej się gospodarki twórców.

Warto przeczytać!  5 sposobów na powrót do podstaw

„Oprócz podstawowej działalności Hoozu w zakresie usług zarządzanych z zakresu influencer marketingu, firma będzie nadal właścicielem i operatorem Huume, agencji talentów skupiającej australijskie wpływowe osoby i twórców” – powiedział.

„Kapitał, technologia i globalne zasoby marketingu wpływowego IZEA będą wspierać i wzmacniać długoletnią obecność Hoozu w regionie i nie możemy się doczekać, co nas czeka”.

Hoozu zostało założone przez przedsiębiorcę Nathana Ruffa i zawodowego piłkarza Lote Tuqiri. Po przejęciu The Remarkables Group w 2021 r. mianowała specjalistkę ds. rynku Natalie Giddings na stanowisko dyrektora generalnego, która będzie kontynuować tę rolę podczas raportowania do Schrama.

Giddings powiedział, że dołączenie do uznanego światowego lidera, takiego jak IZEA, umożliwi Hoozu świadczenie klientom wiodącej technologii, bardziej rozbudowanych danych i najlepszych praktyk.

„Co zwiększy jakość i skuteczność naszej kampanii. Wspaniale jest współpracować z firmą, która od tak dawna przewodzi branży na całym świecie. Ten sojusz oznacza, że ​​na rynku nadchodzą zmiany” – powiedział Giddings.

Hoozu Holdings Limited i wszystkie spółki zależne zostały w całości przejęte przez IZEA. Zapłata za transakcję stanowi połączenie gotówki i akcji, z odroczonymi płatnościami powiązanymi z wynikami KPI.

Warto przeczytać!  Blok: 2023 – PharmaLive

Hoozu rozrosło się w latach 2022–2023 i w obu latach przynosiło zyski.

IZEA zamierza inwestować zasoby, aby napędzać dodatkowy rozwój, w tym rozbudowę personelu sprzedaży i ogólnych możliwości.

Masz coś do powiedzenia na ten temat? Podziel się swoimi poglądami w sekcji komentarzy poniżej. Jeśli masz jakieś wiadomości lub wskazówki, napisz do nas na adres adnews@yaffa.com.au

Zapisz się do newslettera AdNews, polub nas na Facebooku lub śledź nas na Świergot za dzielenie się historiami i kampaniami w ciągu dnia.




Źródło