Marketing

Jak AU Small Finance Bank zbudował zmiany jako nieodłączną filozofię marki

  • 8 listopada, 2023
  • 6 min read
Jak AU Small Finance Bank zbudował zmiany jako nieodłączną filozofię marki


Największy indyjski bank SFB oferujący innowacyjne rozwiązania bankowe, AU Small Finance Bank (AU SFB), wypuścił niedawno nowy film reklamowy – Soch Badlo Aur Bank Bhi – w ramach kampanii „Badlaav Humse Hai” z udziałem Kiary Advani. Film reklamowy stanowi wzmocnienie ideologii kampanii Badlaav Humse Hai, polegającej na rzucaniu wyzwania tradycyjnym praktykom bankowym za pomocą dziwacznego podejścia do przekazywania przesłania dotyczącego podejmowania mądrych decyzji bankowych we współpracy z AU Small Finance Bank.

Agencją kreatywną stojącą za kampanią jest L&K Saatchi & Saatchi, której powierzono innowacyjne i świeże spojrzenie na kampanię Umbrella – Badlaav Humse Hai. Mieszanka marketingowa kampanii obejmuje trzy główne elementy – konto oszczędnościowe w AU Small Finance Bank oferujące miesięczną ratę odsetek przy konkurencyjnych stopach procentowych w wysokości 7,25% w skali roku, rachunek bieżący, za pomocą którego zapewnia przedsiębiorstwom kompleksowy zestaw narzędzi finansowych pozwalających sprostać ich wymaganiom oraz usługi bankowości wideo, w ramach których oferuje całodobowe usługi bankowości internetowej, spełniając potrzeby bankowe klientów.

Celem tej kampanii jest wypozycjonowanie AU Small Finance Bank jako oferującego zróżnicowane i zaawansowane technologicznie produkty, które znajdują odzwierciedlenie w jego działaniach marketingowych i kampaniach, a także przekazanie przesłania, że ​​dla niego dobro i wygoda klientów są dla niego priorytetem ponad wszystko inne, poprzez zapewnianie klientom najwyższej jakości obsługi i wyższe zyski.

W rozmowie z Adgully, Uttam Tibrewal, dyrektor wykonawczy, AU Small Finance Bank, mówi o kampanii wskazuje również na zmianę paradygmatu polegającą na włączeniu kobiet w proces podejmowania decyzji finansowych. Fragmenty:

Warto przeczytać!  Jak sztuczna inteligencja może zrewolucjonizować sprzedaż i marketing produktów farmaceutycznych

Co wyróżnia „Soch Badlo aur Bank Bhi” spośród innych kampanii i inicjatyw bankowych? W jaki sposób kampania ma na celu zmianę postrzegania tradycyjnej bankowości poprzez jej unikalną propozycję wartości?

W AU Small Finance Bank wierzymy w Badlaav Humse Hai jako nieodłączną filozofię marki, którą wdrażamy, kwestionując status quo w praktykach bankowych. Pomogło nam to wprowadzić innowacyjne rozwiązania produktowe dla naszych cenionych klientów, przy 100% zgodności z przepisami. Zostało to ujęte w naszej poprzedniej kampanii marki, tj. „Badlaav Humse Hai”, a teraz zostało rozszerzone w naszym nowym temacie taktycznym – „Soch Badlo aur Bank Bhi”.

Tym, co wyróżnia tę kampanię, jest to, że jest świeża, zawiera element faktów z odrobiną zabawy i, co najważniejsze, dobrze nawiązuje do problemów, z którymi borykają się widzowie. Dodatkowo kampania ponownie podkreśla naszą filozofię „Badlaav Humse Hai”, a aktorka Kiara Advani kontynuuje przesłanie marki i symbolizuje zmianę paradygmatu zaangażowania kobiet w podejmowanie decyzji finansowych.

Czy mógłbyś opisać kluczowe elementy strategii marketingowej zastosowanej przy uruchomieniu „Banku Badlo Soch Badlo”? Która agencja kreatywna opracowała koncepcję kampanii i jakie otrzymała informacje?

Kampania zachęca konsumentów do kwestionowania swoich wyborów bankowych, pokazując, w jaki sposób nasze oparte na technologii, zorientowane na klienta oferty odpowiadają ich wymaganiom. L&K Saatchi & Saatchi to agencja kreatywna, która opracowała koncepcję kampanii, a jej zadaniem było zachowanie istoty Badlaav Humse Hai i zapewnij świeże i młode spojrzenie na tę filozofię.

Warto przeczytać!  Odkryj na nowo utraconą sztukę opowiadania historii, aby osiągnąć sukces marketingowy

Jakie oferty produktów lub usług wchodzą w skład marketingu mix „Banku Badlo Soch Badlo”?

Kampania dotyka 3 kluczowych aspektów naszej oferty:

Konto Oszczędnościowe – Miesięczna Spłata Odsetek:

Temat ten podkreśla zaangażowanie AU Small Finance Bank w zapewnianie klientom czegoś więcej niż tylko konta oszczędnościowego. Dzięki miesięcznym spłatom odsetek i konkurencyjnym stopom procentowym sięgającym 7,25% rocznie, bank zachęca osoby fizyczne, aby pieniądze pracowały dla nich ciężej.

Rachunek bieżący – niestandardowe rozwiązania biznesowe:

Reklama „Rachunek bieżący” odzwierciedla koncentrację AU Small Finance Bank na zapewnianiu przedsiębiorstwom wszechstronnego zestawu narzędzi finansowych. Kampania ilustruje, w jaki sposób rozwiązanie rachunku bieżącego AU Small Finance Bank zaspokaja różnorodne wymagania biznesowe. Od rozwiązań w zakresie płatności cyfrowych po spersonalizowane limity depozytów, potwierdza zaangażowanie banku w zapewnianie klientom sukcesu.

Bankowość wideo — wygoda 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu:

Ta reklama podkreśla, jak firma AU Video Banking zapoczątkowała nową erę wygody bankowości, w której klienci mogą uzyskać dostęp do szerokiego zakresu usług bankowych 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, bez konieczności odwiedzania oddziału. W ten sposób unika się kłopotów związanych z podróżowaniem w celach bankowych i ma dostęp do tego obiektu w dowolnym miejscu i czasie. Podkreśla cyfrową transformację AU Small Finance Bank i zaangażowanie w dostępne, wydajne i wygodne usługi bankowe.

Warto przeczytać!  Angażowanie nowych odbiorców gier za pośrednictwem wpływowych osób jest łatwiejsze i bardziej satysfakcjonujące, niż myślisz

Czy możesz podać przykłady niedawnych lub przeszłych inicjatyw marketingowych oraz ich wpływ na widoczność marki i zaangażowanie odbiorców?

Jak wspomniałem wcześniej, nasza nowa kampania jest rozwinięciem naszej poprzedniej kampanii Badlaav Humse Hai. Ta kampania, która również miała charakter całościowy i zorientowana na zasięg, pomogła w budowaniu świadomości naszej marki we wszystkich lokalizacjach geograficznych. W ten sposób pomagamy nam w ugruntowaniu obecności naszej marki, zsynchronizowanej z naszą rosnącą obecnością. Zostało ono dobrze docenione za przejrzystość komunikacji i, co ważniejsze, za pozycjonowanie, które skupiało się na zadawaniu właściwych pytań, co staje się podstawą pozytywnego postępu.

Jakie są planowane przyszłe działania marketingowe dla AUSFB w nadchodzącym roku?

Jako Bank zorientowany na swoich klientów, stale rozwijamy innowacyjne, zróżnicowane i zaawansowane technologicznie produkty, aby sprawiać radość naszym klientom. Nasze działania marketingowe będą skupiać się na zapewnieniu świadomości marki i uwzględnieniu naszej oferty. Na przykład niedawno uruchomiliśmy festiwal zakupów „Heart to Cart”, współpracując z 30 wiodącymi markami w Indiach, aby zapewnić naszym klientom oferty rabatowe w okresie świątecznym.

Jakie trendy branżowe wykorzystuje AUSFB, aby zapewnić powodzenie kampanii i w jaki sposób ma ona wpłynąć na zachowania konsumentów dotyczące decyzji bankowych i finansowych?

Jako branża regulowana, większość produktów bankowych jest ustandaryzowana. Dzięki tej kampanii zamierzamy pozycjonować bank jako innowacyjną i opartą na technologii markę, która rozumie niewypowiedziane potrzeby klientów i zapewnia doskonałą obsługę klienta, zapewniając wyższe zyski i wygodę.




Źródło