Jak BusinessTech zintensyfikował marketing Monocle w Republice Południowej Afryki – BusinessTech
![Jak BusinessTech zintensyfikował marketing Monocle w Republice Południowej Afryki – BusinessTech](https://oen.pl/wp-content/uploads/2023/12/Monocle-1200x675-1-1024x576-770x470.jpg)
![Monokl-1200x675](https://oen.pl/wp-content/uploads/2023/12/Jak-BusinessTech-zintensyfikowal-marketing-Monocle-w-Republice-Poludniowej-Afryki-–.jpg)
Monocle to międzynarodowa firma konsultingowa w zakresie zarządzania, specjalizująca się w bankowości i ubezpieczeniach, z siedzibą w Johannesburgu i posiadająca biura w Kapsztadzie, Londynie i Amsterdamie.
Firma koncentruje się wyłącznie na usługach finansowych, co wyróżniło ją na tle wysoce konkurencyjnej branży i umożliwiło jej globalną ekspansję.
„Zapewnienie prawdziwej wartości w tak złożonej branży wymaga pełnego skupienia firmy, a to głębokie zrozumienie i doświadczenie pozwoliło nam wyróżnić się na tle konkurencji zarówno w Republice Południowej Afryki, jak i za granicą” – powiedział Steven Mitchell, kierownik ds. marketingu firmy Monocle.
Monocle wierzy także w duże inwestycje w swoich ludzi i kulturę, co zostało docenione przez międzynarodowy Top Employer Institute, który przyznał firmie Monocle status Top Employer.
„To dowód ciężkiej pracy włożonej w zapewnienie, że Monocle jest doskonałym miejscem do pracy i rozwoju” – powiedział Mitchell.
Aby utrzymać imponujący rozwój, firma Monocle musi utrzymać silną obecność w Republice Południowej Afryki – dlatego zwróciła się do BusinessTech o pomoc we wzmocnieniu swojej lokalnej strategii marketingowej.
Partnerstwo
Aby zapewnić sobie utrzymanie wiodącej pozycji marketingowej, Monocle skupiło się na artykułach sponsorowanych przez BusinessTech i podcaście Business Talk z Michaelem Averym w ramach swojego miksu marketingowego na 2023 rok.
Firma Monocle publikowała artykuły opinii dyrektora generalnego Monocle Davida Buckhama, a także recenzje opublikowanych przez siebie książek informacyjnych.
Artykuły te ugruntowały pozycję Buckhama jako lidera myśli i zachęciły liderów biznesu z Afryki Południowej do bardziej krytycznego myślenia o sektorach finansów i bankowości.
Firma Monocle opublikowała także kilka artykułów rekrutacyjnych na temat BusinessTech, aby zachęcić absolwentów do kontynuowania kariery w konsultingu, a także artykuł promujący sukces konferencji Monocle Beyond Banking.
Rozmowa biznesowa
Firma Monocle mocno zaangażowała się w Business Talk w ramach swoich działań marketingowych, w tym była sponsorem wielu sezonów podcastu biznesowego. Zapewniło to firmie niesamowitą ekspozycję marki i zwrot z inwestycji.
„Nasze wielokrotne sponsorowanie Business Talk wraz z niezwykle utalentowanym Michaelem Averym naprawdę wzmocniło naszą pozycję lidera w branży” – powiedział Mitchell.
W ramach sponsoringu Business Talk przez firmę Monocle jej najwyżsi członkowie kadry kierowniczej – w tym Buckham, kierownik badań Guy Wilding i dyrektor ds. konsultingu Rheta du Preez – wszyscy wystąpili jako goście podcastu.
Monokl i BusinessTech
Kampanie marketingowe Monocle były prowadzone przez zespół BusinessTech składający się z menedżerów kampanii, autorów treści i projektantów multimediów – wszyscy oni są ekspertami w swoich dziedzinach.
„Pokazali, że potrafią zrozumieć zarówno nasze cele biznesowe, jak i marketingowe, a także dostarczają rozwiązania, które zapewniły naprawdę duży zwrot z inwestycji” – powiedział Mitchell o współpracy z BusinessTech.
„Jesteśmy niesamowicie podekscytowani tym, co jeszcze ma nadejść i nie możemy się doczekać naszej ciągłej współpracy z BusinessTech, która będzie wspierać nas w naszych wysiłkach marketingowych”.
Obejrzyj poniższy film, aby dowiedzieć się więcej o partnerstwie marketingowym pomiędzy BusinessTech i Monocle.
Kliknij tutaj, aby zarezerwować pakiet marketingowy Business Talk.