Marketing

Jak BusinessTech zintensyfikował marketing Monocle w Republice Południowej Afryki – BusinessTech

  • 14 grudnia, 2023
  • 3 min read
Jak BusinessTech zintensyfikował marketing Monocle w Republice Południowej Afryki – BusinessTech


Monokl-1200x675

Monocle to międzynarodowa firma konsultingowa w zakresie zarządzania, specjalizująca się w bankowości i ubezpieczeniach, z siedzibą w Johannesburgu i posiadająca biura w Kapsztadzie, Londynie i Amsterdamie.

Firma koncentruje się wyłącznie na usługach finansowych, co wyróżniło ją na tle wysoce konkurencyjnej branży i umożliwiło jej globalną ekspansję.

„Zapewnienie prawdziwej wartości w tak złożonej branży wymaga pełnego skupienia firmy, a to głębokie zrozumienie i doświadczenie pozwoliło nam wyróżnić się na tle konkurencji zarówno w Republice Południowej Afryki, jak i za granicą” – powiedział Steven Mitchell, kierownik ds. marketingu firmy Monocle.

Monocle wierzy także w duże inwestycje w swoich ludzi i kulturę, co zostało docenione przez międzynarodowy Top Employer Institute, który przyznał firmie Monocle status Top Employer.

„To dowód ciężkiej pracy włożonej w zapewnienie, że Monocle jest doskonałym miejscem do pracy i rozwoju” – powiedział Mitchell.

Aby utrzymać imponujący rozwój, firma Monocle musi utrzymać silną obecność w Republice Południowej Afryki – dlatego zwróciła się do BusinessTech o pomoc we wzmocnieniu swojej lokalnej strategii marketingowej.

Partnerstwo

Aby zapewnić sobie utrzymanie wiodącej pozycji marketingowej, Monocle skupiło się na artykułach sponsorowanych przez BusinessTech i podcaście Business Talk z Michaelem Averym w ramach swojego miksu marketingowego na 2023 rok.

Warto przeczytać!  Wraz z dojrzewaniem reklamy podcastów, coraz więcej popularnych marek chce się rozwijać

Firma Monocle publikowała artykuły opinii dyrektora generalnego Monocle Davida Buckhama, a także recenzje opublikowanych przez siebie książek informacyjnych.

Artykuły te ugruntowały pozycję Buckhama jako lidera myśli i zachęciły liderów biznesu z Afryki Południowej do bardziej krytycznego myślenia o sektorach finansów i bankowości.

Firma Monocle opublikowała także kilka artykułów rekrutacyjnych na temat BusinessTech, aby zachęcić absolwentów do kontynuowania kariery w konsultingu, a także artykuł promujący sukces konferencji Monocle Beyond Banking.

Rozmowa biznesowa

Firma Monocle mocno zaangażowała się w Business Talk w ramach swoich działań marketingowych, w tym była sponsorem wielu sezonów podcastu biznesowego. Zapewniło to firmie niesamowitą ekspozycję marki i zwrot z inwestycji.

„Nasze wielokrotne sponsorowanie Business Talk wraz z niezwykle utalentowanym Michaelem Averym naprawdę wzmocniło naszą pozycję lidera w branży” – powiedział Mitchell.

W ramach sponsoringu Business Talk przez firmę Monocle jej najwyżsi członkowie kadry kierowniczej – w tym Buckham, kierownik badań Guy Wilding i dyrektor ds. konsultingu Rheta du Preez – wszyscy wystąpili jako goście podcastu.

Monokl i BusinessTech

Kampanie marketingowe Monocle były prowadzone przez zespół BusinessTech składający się z menedżerów kampanii, autorów treści i projektantów multimediów – wszyscy oni są ekspertami w swoich dziedzinach.

Warto przeczytać!  Praca w dziale marketingu turystycznego w Radzie Hrabstwa Essex

„Pokazali, że potrafią zrozumieć zarówno nasze cele biznesowe, jak i marketingowe, a także dostarczają rozwiązania, które zapewniły naprawdę duży zwrot z inwestycji” – powiedział Mitchell o współpracy z BusinessTech.

„Jesteśmy niesamowicie podekscytowani tym, co jeszcze ma nadejść i nie możemy się doczekać naszej ciągłej współpracy z BusinessTech, która będzie wspierać nas w naszych wysiłkach marketingowych”.

Obejrzyj poniższy film, aby dowiedzieć się więcej o partnerstwie marketingowym pomiędzy BusinessTech i Monocle.

Kliknij tutaj, aby zarezerwować pakiet marketingowy Business Talk.


Źródło