Marketing

Jak Danone i Discover wspierają różnych wydawców

  • 20 czerwca, 2023
  • 5 min read
Jak Danone i Discover wspierają różnych wydawców


Marka towarów konsumpcyjnych Danone North America i firma obsługująca karty kredytowe Discover dołączyły do ​​programu Multicultural Content Amplifier (MCA) platformy reklamowej Kargo, aby zwiększyć wydatki na media dla wydawców o zróżnicowanej własności, początkujących członków Black Owned Media Equity & Sustainability Institute (Bomesi).

Program Kargo, który rozpocznie się 1 lipca, oferuje wydawcom o zróżnicowanej strukturze własności połączenie szkoleń technicznych, takich jak optymalizacja wyszukiwarek i zaangażowanie w media społecznościowe, zasoby treści i technologia zarabiania na reklamach, pomagając im skalować i zaspokajać potrzeby reklamodawców.

Bomesi, która zajmuje się dostarczaniem zasobów i wsparciem firmom medialnym należącym do Czarnych i wcześniej współpracowała z Kargo, jest pierwszym partnerem wydawniczym, który bierze udział w programie. Bomesi ma obecnie 260 partnerów medialnych należących do Czarnych, w tym magazyn The Oklahoma Eagle i Speakers.

„Kilka lat temu inwestowaliśmy mniej niż 1% naszych całkowitych wydatków na media w platformy należące do różnych właścicieli” — powiedziała Linda Bethea, szefowa marketingu w firmie Danone, zajmująca się mediami osób czarnoskórych, latynoskich i LGBTQ+. „Zwiększyliśmy tę inwestycję z celem 5% w tym roku i mamy nadzieję, że nadal będziemy ją zwiększać”.

Warto przeczytać!  Absolut, pierwsza na świecie marka wódki, która stworzyła wizualną sztukę koktajlową przy użyciu sztucznej inteligencji, zaprasza do „Miksowania okolicy”

Ani Danone, ani Discover nie ujawniły swoich dokładnych inwestycji w dolarach.

Zabójstwo George’a Floyda latem 2020 r. było dla marek momentem refleksji, który wywołał więcej dyskusji na temat integracji w firmach, co doprowadziło do zmian w praktykach zatrudniania, ocenach polityki i zwiększonych wydatkach na różnorodne media będące własnością Czarnych. Jednak pomimo obietnic wielu niezależnym wydawcom brakuje infrastruktury do współpracy z dużymi markami na dużą skalę.

„Jeśli nie masz dochodów, które mógłbyś przeznaczyć na rozwój widowni, SEO, twoja widownia pozostaje niewielka” – powiedziała Rhonesha Byng, współzałożycielka Bomesi i założycielka HerAgenda.com. „W takim razie nie jesteś w stanie odblokować większych ofert reklamowych. A większe umowy reklamowe skutkują większymi zyskami”.

Innym wyzwaniem, przed którym stoi wielu różnych wydawców, jest to, że ze względu na ich mniejszy rozmiar często brakuje im dedykowanego zespołu sprzedaży i wystarczającej powierzchni reklamowej lub jednostek wyświetlania, co utrudnia niezależne generowanie przychodów lub zaspokajanie popytu reklamodawców, którzy chcą zobowiązać się, powiedziała Jeannine Shao Collins, dyrektor ds. obsługi klienta w firmie Kargo.

Warto przeczytać!  Wyjaśnienie MMM i odkrycie realistycznych możliwości modelowania marketingu mix

W tym miejscu wkracza program firmy Kargo. Zapewnia różnym wydawcom technologię reklamową umożliwiającą zautomatyzowane inwestycje w media poprzez bezpośrednie zamówienia reklamowe. Kargo umożliwi również dostęp do swojego systemu zarządzania treścią, Fabrik, oraz wsparcie operacji reklamowych, konsultując się w zakresie publikowania i wzmacniania treści cyfrowych.