Marketing

Jak dodać rolki TikTok i Instagram do swojej cyfrowej strategii marketingowej

  • 22 sierpnia, 2022
  • 6 min read
Jak dodać rolki TikTok i Instagram do swojej cyfrowej strategii marketingowej


Nikki Carlson, współzałożycielka/współprzewodnicząca Firma ChicExecs zajmująca się handlem detalicznym i strategią. Posiada ponad 21-letnie doświadczenie w PR/marketingu.

Treść może być królem, ale treść wideo nadal jest najważniejsza. Pięćdziesiąt cztery procent konsumentów chce oglądać więcej treści wideo od marek, które kochają, ale jest pewien problem: marki nie lubią tworzyć filmów.

Jeśli Twoi klienci domagają się wideo, ale angażujesz ich tylko za pomocą tekstu pisemnego lub statycznych obrazów, ryzykujesz, że stracisz kontakt. Nadszedł czas, aby zająć się treściami wideo, niezależnie od tego, czy uważasz, że Twoja marka jest „gotowa”, czy nie.

Na szczęście nie potrzebujesz drogiego aparatu ani profesjonalnego studia, aby dobrze nakręcić film. TikTok i Instagram Reels to idealne media dla marek, aby wejść w szał wideo bez szalonych kosztów początkowych. Postępuj zgodnie z tymi krótkimi wskazówkami, aby uzyskać większy przebieg z inwestycji w treści wideo za pośrednictwem TikTok i Instagram Reels.

Wskazówki dotyczące marketingu treści TikTok dla właścicieli firm

TikTok szybko się rozwija, więc jeśli chcesz zrobić wrażenie na kupujących, musisz szybko wejść na tę platformę.

Jasne, możesz płacić za reklamy TikTok, ale są one drogie. Najlepsze, co możesz zrobić, to konsekwentnie tworzyć dobre treści organiczne. Postępuj zgodnie z tymi wytycznymi, aby mieć pewność, że Twoje markowe TikToki za każdym razem trafią w dziesiątkę.

Trzymaj to krótko

TikTok zezwala na filmy trwające do dziesięciu minut, ale tylko dlatego, że ty Móc przesyłanie długich filmów nie oznacza ciebie powinien. Najlepsze na świecie TikToki trwają średnio zaledwie 16 sekund. Jeśli chcesz połączyć się z większą liczbą widzów na TikTok, krótsze jest zawsze lepsze.

Warto przeczytać!  Nadzór wideo IP w RPA i rynek Vsaas pod...

Używaj hashtagów

Podobnie jak Instagram, TikTok również używa hashtagów do organizowania treści. Jeśli publikujesz TikToki bez hashtagów, zostawiasz wyświetlenia na stole. W przeciwieństwie do Instagrama, TikTok nie ogranicza liczby hashtagów, których możesz użyć, ale masz limit znaków. W razie wątpliwości użyj od trzech do pięciu popularnych hashtagów, aby przyciągnąć więcej osób do swoich treści.

Współpracuj z influencerami

Jeśli dopiero zaczynasz korzystać z TikTok, współpraca z odpowiednimi influencerami może z dnia na dzień zgromadzić setki obserwujących. Influencerzy pozwalają zasadniczo „wynająć” swoją siłę przebicia, aby promować swój produkt w organiczny, naturalny sposób wśród nowych odbiorców.

TikTok ułatwia również znajdowanie influencerów. Wystarczy odwiedzić Creator Marketplace, aby znaleźć influencerów do wynajęcia. Stamtąd możesz współpracować z wpływowymi osobami nad idealną kampanią content marketingową TikTok.

Treść filmowa Tylko dla TikTok

Niektórzy ludzie próbują sfilmować treści na Instagram Reels lub YouTube, a następnie przenieść je do TikTok. Wszyscy jesteśmy za zmianą przeznaczenia treści i oszczędzaniem czasu, ale jeśli masz TikTok w miksie, musisz przyjąć odwrotne podejście: najpierw zacznij od TikTok.

Brzmi to dziwnie, ale treści stworzone dla TikTok naprawdę dobrze sprawdzają się jako Instagram Reel – ale to samo nie jest prawdą, jeśli publikujesz Instagram Reels na TikTok. Jeśli chcesz robić zarówno Reels, jak i TikToks, najpierw sfilmuj swoje TikToki, a następnie opublikuj je na Reels.

Warto przeczytać!  Sperry wybiera Veritonic do kreatywnych testów audio

Uzyskanie większego przebiegu z bębnów na Instagramie

TikTok jest tam, gdzie jest, ale nie można dyskontować Instagram Reels. Instagram jest popularny wśród Millenialsów i pokolenia X, więc jeśli są oni Twoją grupą docelową, zdecydowanie powinieneś być na Instagram Reels.

Kołowrotki mogą być podobne do TikTok, ale jest kilka rzeczy, które musisz wiedzieć o tej platformie. Po pierwsze, Reels może trwać tylko od trzech do 90 sekund, podczas gdy TikToks może (teoretycznie) trwać 10 minut. Jeśli chcesz opanować sztukę tworzenia treści Reels, postępuj zgodnie z tymi wskazówkami.

Poznaj swoich odbiorców, zanim zaczniesz filmować

Czy twoi odbiorcy rzeczywiście są na Instagramie? Jeśli tak, z jakimi rolkami się angażują? Jakie treści rezonują z odbiorcami? Sprawdź swoje statystyki na Instagramie, aby uzyskać czarno-białe dane na temat tego, czym interesują się Twoi odbiorcy.

Uważaj na swoje formatowanie

Jeśli zdecydujesz się przesłać TikTok na swoje Instagram Reels, może być konieczne jego ponowne sformatowanie. Rolki wyświetlają się w proporcjach 9:16, więc uważaj na formatowanie tutaj. Bębny również nie mogą być dłuższe niż 90 sekund, więc upewnij się, że są krótkie.

Twórz treści, które ludzie chcą oglądać

Warto przeczytać!  Rynek inteligentnych leków RD Services rozkwitnie z imponującym CAGR +32% do 2030 r. |IBM, Alphabet, Berg Health

Branded content nie musi być zagadką nie do rozwiązania. Tak długo, jak postępujesz zgodnie ze Złotą Zasadą i tworzysz treści, które chciałbyś oglądać na Reels, będziesz złoty.

Każda marka jest inna, ale możesz uatrakcyjnić zawartość swoich Instagram Reels, filmując:

  • Za kulisami tego, jak tworzysz swoje produkty
  • Zdjęcia przed i po
  • Ciekawa historia „dnia z życia”.
  • Wywiady pracownicze
  • Poradniki lub przepisy edukacyjne

Jeśli masz trudności ze złamaniem kodu, sprawdź, co robią inne marki w Twojej branży. Nigdy nie należy kopiować innych marek, ale jest to świetny sposób na czerpanie inspiracji, jeśli brakuje Ci pomysłów.

Inne rodzaje treści, takie jak blogi i infografiki, mają swoje miejsce w marketingu treści Twojej marki. Pamiętaj jednak, że wideo jest najbardziej angażującą formą marketingu treści, a Twoi odbiorcy pragną więcej. Nie daj się zastraszyć wideo: zacznij tworzyć TikToki i Reels dla swojej firmy. Bez względu na wielkość Twojej firmy możesz w mgnieniu oka stać się supergwiazdą wideo w mediach społecznościowych.


Źródło