Marketing

Jak działa partnerstwo w ramach programu Community Choice Aggregation w połowie Hudson

  • 12 czerwca, 2023
  • 8 min read
Jak działa partnerstwo w ramach programu Community Choice Aggregation w połowie Hudson


Ten artykuł powstał we współpracy z Hudson Valley Pilot, lokalnym niezależnym źródłem wiadomości z siedzibą w Rhinebeck.

Jeśli mieszkasz w jednym z 12 wybranych miast lub wiosek w regionie Mid-Hudson, być może otrzymałeś wiadomość e-mail z informacją, że zamierzasz zmienić dostawcę energii.

Nie oznacza to uwolnienia się od Central Hudson. To narzędzie nadal będzie przesyłać miesięczny rachunek i utrzymywać przewody, słupy i podstacje. Ale administrator energii zmienia się na firmę o nazwie Joule Assets, firmę z siedzibą w Westchester, która pośredniczy w pozyskiwaniu energii odnawialnej dla ponad 800 000 klientów w całym stanie.

Najnowsza grupa miast i wiosek współpracujących z Joule, w sumie około 40 000 klientów, zawiera partnerstwo Community Choice Aggregation (CCA), które wykorzystuje siłę przetargów zbiorowych do hurtowego kupowania energii po niższych cenach. Miasta w środkowym Hudson zawierają dwuletnią umowę od lipca 2023 do końca czerwca 2025.

Te 12 miast to wioska Cold Spring; miasto Gardiner; miasto Marbletown; wieś Nelsonville; miasto Nowy Paltz; wieś Nowy Paltz; miasto Philipstown; miasto Poughkeepsie; miasto Red Hook; miasto Rhinebeck; miasto Saugerties; i wieś Saugerties.

Warto przeczytać!  Czy modelowanie Big Data Media Mix może pomóc w walce z marketingiem bez plików cookie?

Joule Assets będzie pośredniczyć w zakupach energii w imieniu CCA w środkowym Hudson, chociaż Central Hudson będzie nadal dostarczać energię klientom w CCA.

Joule Assets będzie pośredniczyć w zakupach energii w imieniu CCA w środkowym Hudson, chociaż Central Hudson będzie nadal dostarczać energię klientom w CCA.

Dostarczone przez Central Hudson

W zeszłym miesiącu w ratuszu Rhinebeck około 30 mieszkańców, którzy słyszeli o CCA, wysłuchało prezentacji Jeffa Domańskiego z Hudson Valley Community Power, organizacji non-profit, którą założył, która współpracuje z miastami jako rodzaj logistycznej izby rozliczeniowej w kwestiach energetycznych. Domański użył programu PowerPoint, aby zapoznać się z działaniem CCA i odpowiedział na wiele sceptycznych pytań.

Kilku słuchaczy pomyliło CCA z ofertą Central Hudson (nie są powiązani). Jest też kwestia Columbia Utilities, która w zeszłym roku zerwała kontrakt z Joule i 10 miastami w połowie Hudson w poprzednim CCA, wysyłając 24 100 klientów z powrotem do Central Hudson. Columbia Utilities jest obecnie pozwana przez osiem z tych gmin w ramach powództwa połączonego przez stanową Komisję Służby Publicznej i firmę Joule. Domański nie osładzał sprawy, ale ostrzegł, aby nie smołować i nie pierzać koncepcji CCA, ponieważ Columbia rzekomo zrezygnowała z umowy.

Wiele goryczy w pokoju dotyczyło mniej koncepcji CCA, a zamiast tego wynikało z chęci pozbycia się Central Hudson, ponieważ dostawca energii był pogrążony w różnych nakładających się kontrowersjach dotyczących niespójnych praktyk rozliczeniowych i złych relacji z klientami. Domański zauważył, że pomimo problemów przedsiębiorstwa użyteczności publicznej, które zostały zatrzaśnięte w raporcie Komisji Służby Publicznej, „na dobre i na złe, utkniesz z nimi. Są właścicielami przewodów, są właścicielami twojego licznika. Więc nie możesz ich zostawić.

Definiowanie CCA

„CCA jest instrumentem polityki” – wyjaśnił Domanksi w wywiadzie przed spotkaniem w Rhinebeck. „Kiedy społeczności uchwalają przepisy, aby utworzyć CCA, tak naprawdę dodają więcej komponentów do lokalnego rynku, aby konsument mógł wybrać opcje”.

Domański powiedział, że chociaż obywatele mieli prawo do samodzielnego negocjowania dostawcy energii, to dzięki deregulacji z lat 90. nie mają siły przetargowej CCA, więc nie mogą negocjować konkurencyjnej stawki.

Właśnie dlatego CCA zdominowały rynek energii alternatywnej, powiedział Domański, ponieważ łączenie się dało im większą dźwignię.

Glenn Weinberg, wiceprezes Joule ds. sprzedaży i marketingu, powtórzył to, zauważając, że chociaż prawo regulacyjne Nowego Jorku mówi, że CCA domyślnie umieszczają klientów w nowej umowie wynegocjowanej przez ich miasto, „masz także nowe możliwości wyboru, w tym pozostanie przy stawce rynkowej Central Hudson ”, aw przypadku Joule’a wybór między planami o stałej stopie procentowej.

Zgodnie z wytycznymi stanowymi CCA muszą umożliwiać klientom całkowitą rezygnację z CCA w dowolnym momencie bez kary – a także powrót w dowolnym momencie. Dla tych 12 miast w nowo utworzonym CCA w środkowej części Hudson Valley okres obowiązywania umowy trwa od lipca 2023 r. do końca czerwca 2025 r.

Kontrakty CCA są celowo limitowane, więc wszystkie strony mogą dostosowywać stałą cenę w zależności od zmian na rynkach energii.

Wybierz swój miks energetyczny

Klienci mogą również zmienić miks energii, za który płacą. Cała energia elektryczna wytwarzana w stanie jest towarem i jest przedmiotem obrotu na rynku. Po wygenerowaniu tej mocy system nie dyskryminuje na podstawie źródła.

Domyślna mieszanka w nowym CCA w środkowej części Hudson Valley zależy od miasta lub wioski, w której mieszkasz, i pozostawia klientom cztery opcje.

Po pierwsze, istnieje domyślna opcja gminy. Dla miasta Poughkeepsie; miasta Marbletown, New Paltz, Philipstown i Saugerties; oraz wioski Saugerties i Nelsonville, domyślna mieszanka to w połowie odnawialne źródła energii, w połowie paliwa kopalne.

W przypadku pięciu pozostałych gmin — miast Gardiner, Red Hook i Rhinebeck oraz wiosek Gardiner i New Paltz — domyślna mieszanka jest w 100% odnawialna.

Klienci mogą zrezygnować z domyślnego zestawu dostaw. Aby sprawdzić swoje stawki za pośrednictwem CCA, skorzystaj z kalkulatora Hudson Valley Community Power i wprowadź nazwę swojego miasta lub wsi.

I jest „gwiazdka” w miksie 50/50. Joule’s Weinberg wyjaśnił, że Nowy Jork nie uważa energii odnawialnej wytwarzanej poza granicami stanu za w 100 procentach odnawialną. Mieszanka 50/50 Joule’a dla CCA w środkowym Hudson to w połowie odnawialne źródła energii pochodzące z tego stanu, a w połowie „głównie energia wiatrowa ze środkowo-zachodnich stanów”, powiedział.

Domański powiedział, że chociaż istnieje premia kosztowa za dostawy w 100 procentach ze źródeł odnawialnych (około 12 centów za kWh w porównaniu z 11 centami za mieszankę 50/50 i nieco mniej niż 10 centów za mieszankę paliw kopalnych w Central Hudson), istnieją dwa dobre powody, dla których warto dokonać takiego wyboru: „Pomaga w tworzeniu miejsc pracy w naszym stanie i prowadzi do czystszego powietrza w okolicy”, ponieważ mniej wytwarza się z paliw kopalnych, takich jak gaz ziemny.

„Więc to jest powód, dla którego ktoś może chcieć zapłacić dodatkowy grosz lub dwa, aby wesprzeć paliwa odnawialne z Nowego Jorku”.

Dane do faktury

Klienci w CCA mają trzy opcje stawek i dostaw: pozostań przy wyborze swojego miasta, przejdź na 100 procent lub 50/50 ze źródeł odnawialnych (w zależności od decyzji podjętej przez twoje miasto) lub przejdź na mieszankę opartą na paliwach kopalnych o stałej stawce Central Hudson.

Jest też czwarta opcja: zrezygnowanie całkowicie, co przywraca ceny rynkowe Central Hudson za dostawy oparte na paliwach kopalnych. Central Hudson zachowuje władzę rozliczeniową, niezależnie od tego, jaką decyzję podejmą klienci.

Zgoda a rezygnacja

Nadzorca miasta Rhinebeck, Elizabeth Spinzia, rozumie, że jej wyborcy są zdezorientowani niewypłacalnością CCA. Ale widzi dwie kluczowe zalety: po pierwsze, nie będzie „szoku” w rachunkach za energię z powodu różnych dostaw z miesiąca na miesiąc, ponieważ ceny są stałe.

„Nasza stawka zostanie zablokowana, a źródło energii będzie w 100 procentach odnawialne” – powiedziała. „To dla nas ważne, aby móc zaoferować to naszej społeczności”.

Ponadto pytanie o zgodę i rezygnację nie jest wynalazkiem żadnego miasta. Zamiast tego, ramy autoryzacyjne Państwowej Komisji Usług Publicznych z 2016 r. uniemożliwiają inną strukturę CCA – a Spinzia zwróciła uwagę, że wszyscy klienci Central Hudson utknęli w strukturze, której prawdopodobnie też nie kochają.

Burmistrz wioski New Paltz, Tim Rogers, dodał, że chociaż poprzedni CCA upadł, „nakrętki i śruby CCA są nadal takie same. I zamiast domyślnej generacji pochodzącej od kogokolwiek chce Central Hudson, przeprowadziliśmy proces przetargowy, aby był konkurencyjny i bardziej ekologiczny”.

Co jeśli Twoje miasto nie należy do CCA?

Po spotkaniu w Rhinebeck Eleanor Pupko nie była zadowolona. Mieszka we wsi Rhinebeck, a nie w mieście, a wieś nie przystąpiła do CCA.

„Jestem bardzo zirytowany zachowaniem burmistrza. Będę na następnym spotkaniu (zarządu wioski) i zapytam, jakie są postępy w tej sprawie”.

Burmistrz Gary Bassett powiedział, że on i zarząd wioski są bardzo zainteresowani projektem CCA i jego przyjęciem w mieście Rhinebeck i będą go nadal monitorować.

„Jesteśmy szczególnie zainteresowani tym, co miasto Kingston robi ze swoją CCA, która jest większą platformą, która wykracza poza masowe zasilanie, aby zająć się emisjami gazów cieplarnianych z budynków i sektora transportowego” – dodał.

Domański wyjaśnił, że gminy nadal mogą przystąpić do CCA po rozpoczęciu okresu obowiązywania umowy na lata 2023-25. Tak więc nadal istnieje szansa dla wioski Rhinebeck i innych miast w regionie Mid-Hudson i dalej, aby dołączyć do tego CCA lub innego CCA w Nowym Jorku.


Źródło