Technologia

Jak GTA Online stało się grą dla jednego gracza na przestrzeni lat

  • 18 marca, 2023
  • 3 min read
Jak GTA Online stało się grą dla jednego gracza na przestrzeni lat


Przez lata GTA Online ewoluowało od rozgrywki wieloosobowej do gry dla jednego gracza z elementami sieciowymi. Chociaż tytuł został pierwotnie zaprojektowany jako gra wieloosobowa, w której gracze mogliby razem wykonywać misje, stopniowo przeniósł się w stronę treści dla jednego gracza.

Wraz z pojawieniem się niesamowitych aktualizacji DLC, takich jak niedawno wydana aktualizacja Last Dose, z godnymi pochwały fabułami, Rockstar próbował odciąć się od konieczności gry wieloosobowej podczas sesji w grze. Zrobiono to, aby zapewnić płynne przejście z trybu dla wielu graczy do trybu dla jednego gracza.

Ten artykuł wyjaśnia, w jaki sposób ta ogromna zmiana wśród odbiorców pojawiła się w najlepiej sprzedającej się grze Rockstar.


Zrozumienie koncentracji GTA Online na rozgrywce dla jednego gracza

Aktualizacje, takie jak Last Dose i koncentrują się na zawartości dla jednego gracza

Jednym z głównych powodów tej zmiany w GTA Online jest wprowadzenie różnych aktualizacji, które dodały więcej zawartości dla jednego gracza.

Od czasu wydania popularnych aktualizacji, takich jak Cayo Perico Heist i Contract DLC, programiści zaczęli koncentrować się na doświadczeniach dla jednego gracza, takich jak napady, biznesy (Acid Lab w DLC Los Santos Drug Wars) oraz misje, które gracze mogą ukończyć w pojedynkę.

Warto przeczytać!  Bezprzewodowe słuchawki douszne Sennheiser Accentum True wprowadzone na rynek w Indiach: cena, funkcje

Na przykład misje Last Dose można wykonać całkowicie w pojedynkę, bez potrzeby dołączania innych graczy do poczekalni misji. Pozwala to na grę i czerpanie przyjemności z gry bez łączenia drużyn.

Dyrektor projektowy GTA Online, Scott Butchard, powiedział GameMe + w wywiadzie:

„Z biegiem czasu zdaliśmy sobie sprawę, że wiele doświadczeń działa lepiej, gdy zapewniamy większy potencjał czerpania radości z gry na poziomie indywidualnym, a podstawowe wrażenia można następnie zmienić i ulepszyć, grając z innymi”.

Uważa, że ​​wprowadzenie treści dla jednego gracza, takich jak napady, poprawi indywidualne doświadczenia w GTA Online.


Dostosowane i bliższe rzeczywistości wrażenia

Ponadto twórcy gry wprowadzili różne narzędzia i funkcje, które pozwoliły graczom dostosować rozgrywkę do własnych preferencji.

Gracze mogli kupować pojazdy, nieruchomości i firmy i dostosowywać je do swojego stylu. To pozwoliło im mieć większą kontrolę nad swoim doświadczeniem i zaznaczyć swoją obecność w grze bez polegania na innych.

Aktualizacja Last Dose to niedawny przykład różnorodności zawartości dodanej do gry. Firma Acid Lab, wydana jako część DLC Los Santos Drug Wars, została dostosowana do indywidualnych doświadczeń. Gracze mogli teraz polegać na własnej pracy, aby zarobić dobre pieniądze.

Warto przeczytać!  Dokąd idziemy stąd?

Przez lata GTA Online ewoluowało od rozgrywki wieloosobowej do gry dla jednego gracza z elementami sieciowymi. Ta zmiana sprawiła, że ​​gra jest bardziej dostępna dla tych, którzy nie mogą współpracować, umożliwiając im spersonalizowane doświadczenia.

Ta ważna decyzja podjęta przez Rockstar Games pozwoliła grze dotrzeć do szerszej publiczności i stać się bardziej przystępną dla entuzjastów solo. Last Dose DLC jest niesamowitym przykładem tego, jak zrównoważyli skalę rozgrywki indywidualnej i kooperacyjnej.

Edytowany przez
Sijo Samuel Paul


Źródło