Marketing

Jak India Bike Week rozwija społeczność rowerzystów rekreacyjnych w Indiach

  • 3 lutego, 2023
  • 4 min read
Jak India Bike Week rozwija społeczność rowerzystów rekreacyjnych w Indiach


India Bike Week (IBW) to mekka dla tych, którzy jedzą, śpią i oddychają jazdą w Indiach. Jeźdźcy rekreacyjni z całych Indii podróżują samotnie iw grupach do IBW od ponad siedmiu lat. Rozpoczęty z hukiem w 2013 roku, w tym czasie skupiający ponad 5000 entuzjastów motocykli, podróż IBW jest świadectwem pasji tysięcy motocyklistów w całych Indiach. IBW 2022 gościł społeczność entuzjastów motocykli jako święto kultury jazdy, wolności i niezależności.

Wydarzenie było świadkiem podobnie myślących benzyniaków, zapalonych motocyklistów, społeczności rowerowych itp., którzy pokazali swoją miłość i pasję do dwóch kółek. Wydarzenie to było wyjątkową okazją do poznania indyjskiej kultury motocyklowej, a także do promowania i wspierania kultury jazdy konnej i społeczności jeździeckich w Indiach.

W rozmowie z Adgullym, Martin Da Costa, dyrektor generalny 70 EMG i dyrektor festiwalu, mówi o kulturze rowerowej w kraju. O pomyśle powstania India Bike Community, Da Costa powiedział: „Zaczęliśmy IBW w 2013 roku w czasie, gdy 70 EMG, firma, dla której wszyscy pracujemy, była wypełniona młodymi chłopakami i dziewczynami, którzy startowali w każdy weekend na swoich motocyklach do zwiedzania Indii. Tak więc pomysł stworzenia Festiwalu jako corocznego święta najlepszych indyjskich motocyklistów, maszyn i klubów motocyklowych był dla nas naturalnym postępem. Pomysł zrodził się w hotelowym barze przy whisky i cygarze z Anoopem Prakashem, pierwszym dyrektorem generalnym Harley Davidson w 2012 roku. Reszta, jak mówią, jest historią!”

Warto przeczytać!  W jaki sposób sklepy spożywcze mogą poprawić poziom zapasów?

Mówiąc o siedmioletniej podróży tej inicjatywy, powiedział: „Kiedy zaczynaliśmy, obliczyliśmy, że w całych Indiach było mniej niż 100 klubów rowerowych. W 2022 r. kontaktowaliśmy się z ponad 400 osobami. Społeczność rowerzystów rekreacyjnych w Indiach odnotowała ogromny wzrost. India Bike Week odegrał kluczową rolę w tym procesie, nie tylko dzięki naszemu programowi informacyjnemu i festiwalowi, ale także dzięki fenomenalnie udanym przejażdżkom „Chai and Pakoda” w wielu miastach w Indiach. Fakt, że IBW został bardzo szybko i powszechnie uznany za jeden z największych i najbardziej szanowanych corocznych festiwali w Indiach, dał ogromny impuls całej koncepcji kolarstwa dla wypoczynku, niezależnych podróży i zabawy. Co ciekawe, biorąc pod uwagę demografię Indii, przyszły wzrost kolarstwa będzie fenomenalny. Jesteśmy dopiero na początku tej podróży. W następnej dekadzie IBW wzrośnie dziesięciokrotnie i więcej. Zobacz poniżej, jak to zrobimy”.

Mówiąc o czynnikach napędzających rozwój IBW, Da Costa wyjaśnił, że Festiwal zawsze opierał się na trzech rzeczach – samych motocyklistach, braterstwie oraz spotkaniu i świętowaniu z ludźmi, którzy dzielą tę samą pasję, oglądaniu i doświadczaniu najlepszych motocykli na świecie. planeta.

Warto przeczytać!  10 najlepszych programów do marketingu e-mailowego w 2024 r. – Doradca Forbesa

„Nie obchodzi nas, jakim motocyklem jeździsz, kiedy trafiasz do IBW. Może to być mały rower do dojazdów do pracy lub najnowszy Harley Davidson – jeździsz na dwóch kołach, więc jesteś jednym z nas, częścią rodziny. To i fakt, że India Bike Week sam w sobie jest po prostu genialnym, genialnym Festiwalem. Przez lata zdobył wiele nagród za swój rozmiar, skalę, projekt i samą ilość rzeczy, które się dzieją” – dodał.

Omawiając działania marketingowe i promocyjne festiwalu, Da Costa powiedział: „Media społecznościowe i możliwość cyfrowego zaangażowania pozwoliły nam na wiele rozmów z naszą społecznością – o wiele skuteczniejsze narzędzie marketingowe niż nieustająca seria reklam, które kiedyś scharakteryzować marketing wydarzeń i produktów 10 lat temu. W związku z tym w coraz większym stopniu polegamy na bezpośredniej komunikacji z naszymi indyjskimi, bliskowschodnimi i azjatyckimi społecznościami motocyklowymi. Festiwal jest stale ulepszany i zmieniany, aby dostosować się do wymagań i próśb naszych uczestników w czasie rzeczywistym. IBW należy do społeczności rowerowej Indii, a nie tylko do nas. To zawsze była jedna z kluczowych mantr stojących za IBW – a połączony cyfrowy świat pozwala nam żyć zgodnie z tą mantrą każdego dnia w każdym aspekcie marketingu mix. Nasza strategia marketingowa wcale nie jest strategią – każdego dnia po prostu żyjemy faktem, że IBW dotyczy społeczności i rozmowy, której procesu nie nazywamy już „marketingiem”. To rozmowa społeczności i jest to dwukierunkowy, konsekwentnie zaangażowany proces”.

Warto przeczytać!  SHUTTERSTOCK, INC. Dyskusja kierownictwa i analiza sytuacji finansowej i wyników działalności. (formularz 10-K)




Źródło