Marketing

Jak kampania Housing.com dotarła do 106 mln użytkowników, jednocześnie doceniając walkę konsumentów

  • 24 maja, 2023
  • 6 min read
Jak kampania Housing.com dotarła do 106 mln użytkowników, jednocześnie doceniając walkę konsumentów


Kampania Housing.com „Parr .. se Perfect” zachęcała konsumentów do szukania domów, dopóki nie znajdą tego idealnego; gromadząc 689 milionów wyświetleń na różnych platformach.

Kampania Housing.com „Parr..se Perfect” miała na celu nawiązanie głębszego kontaktu z konsumentami. Oto studium przypadku, w jaki sposób to wykonali.

Wprowadzenie do kategorii

Branża nieruchomości ma znaczący wkład w gospodarkę Indii i oczekuje się, że w nadchodzących latach będzie kontynuować trajektorię wzrostu. Przewiduje się, że do 2030 r. wielkość rynku tego sektora osiągnie 1 bilion USD, w porównaniu z 200 mld USD w 2021 r. Oczekuje się również, że do 2025 r. sektor ten przyczyni się do 13% PKB kraju. Oprócz tradycyjnych nieruchomości, handel detaliczny, hotelarstwo, a nieruchomości komercyjne również szybko się rozwijają, zapewniając niezbędną infrastrukturę, aby sprostać rosnącym potrzebom Indii.

Cyfryzacja wywołana pandemią znacznie przyspieszyła rozwój cyfrowych nieruchomości w Indiach. Spadek kosztów transmisji danych doprowadził do szybkiego wzrostu penetracji Internetu i smartfonów, w wyniku czego więcej osób uczestniczy w gospodarce cyfrowej, w tym w kupowaniu i sprzedawaniu online. W rezultacie więcej pieniędzy na ogłoszenia drobne wydaje się w Internecie. Oczekuje się, że do 2025 r. przychody generowane z cyfrowych ogłoszeń drobnych w sektorze nieruchomości wzrosną do 200 mln USD, w porównaniu z obecną wartością rynkową wynoszącą 130 mln USD.

Wprowadzenie marki

Założona w 2012 roku i przejęta przez REA India w 2017 roku, Housing.com jest wiodącą indyjską platformą prop-tech z pełnym stosem dla właścicieli domów/poszukujących domów, właścicieli, deweloperów i agentów nieruchomości. Firma oferuje oferty nowych domów, domów z rynku odsprzedaży, mieszkań do wynajęcia, działek, powierzchni komercyjnych, przestrzeni wspólnych i usług sąsiadujących na najlepszych rynkach nieruchomości w Indiach.

Warto przeczytać!  Czym różni się zielony marketing od zrównoważonego marketingu?

Housing.com zwykle prowadzi kampanie marketingowe 360 ​​stopni i optymalizuje swój zestaw mediów między kanałami cyfrowymi, takimi jak OTT, YouTube, media społecznościowe i telewizja. W ciągu ostatnich dwóch lat marka odnotowała zmianę preferencji konsumentów z punktu widzenia konsumpcji mediów. TG przechodzi od oglądania telewizji do konsumowania treści na nośnikach cyfrowych, stąd wzrasta udział OTT, YouTube i mediów społecznościowych.

Streszczenie

Kampania Housing.com „Parr.. Se Perfect” przyznaje, że kupujący/najemcy lub właściciele domów mogą nie podjąć ostatecznej decyzji o wynajmie, kupnie lub sprzedaży z powodów, które mogą być bardzo charakterystyczne i osobiste.

W tej branży zaangażowanie konsumentów jest zazwyczaj wysokie, co oznacza, że ​​na każdym etapie procesu zakupu, wynajmu i sprzedaży mieszkania klienci często są bombardowani wątpliwościami, pytaniami i zastrzeżeniami.

Cel

Kupowanie wymarzonego domu czasami staje się tylko marzeniem. Pomimo poświęcenia dużo czasu i pieniędzy, zwykle ludzie decydują się na dom, który nie jest idealny dla ich potrzeb z powodu braku opcji. Zwykle konsumenci mają tendencję do ignorowania drobnych wątpliwości, które mogą ich później niepokoić.

Dzięki tej kampanii reklamowej Housing.com zachęca konsumentów do dalszych poszukiwań, dopóki nie znajdą idealnego domu lub najemcy/kupującego. Kampania podkreśla, w jaki sposób Housing.com wita i celebruje każde pytanie lub problem, jaki mogą mieć klienci, i odpowiada na te pytania.

Warto przeczytać!  Agencja Experience Marketing George P. Johnson ogłasza, że ​​Edward Scott zostanie dyrektorem operacyjnym

Mając 40 crore zainwestowanych w kampanię w ciągu 12 miesięcy na różnych platformach, celem było osiągnięcie ponad 100 milionów wyświetleń.

Krótki

Zadanie powierzone agencji polegało na wykorzystaniu silnego wglądu marki i stworzeniu zapadającej w pamięć i wywierającej wrażenie kampanii zgodnej z jej tonem, która nie tylko zwiększy rozpoznawalność Housing.com, ale także zwiększy preferencje dla marki.

Przeczytaj także: Nadążanie za zmieniającym się krajobrazem medialnym: Anisha Iyer o podróży OMD do Indii

Kreatywny pomysł

W dążeniu do uproszczenia procesu zakupu, wynajmu i sprzedaży domu za pomocą tej nowej kampanii firma przyznaje, że kupujący/najemcy lub właściciele domów mogą nie podjąć ostatecznej decyzji o wynajmie, kupnie lub sprzedaży z powodów, które mogą być bardzo charakterystyczny i osobisty.

Kampania reklamowa Housing.com, w której biorą udział różni artyści, przedstawia podstawową zasadę firmy działającej na rynku nieruchomości, polegającą na zapewnieniu maksymalnego wyboru nabywcom domów, właścicielom i najemcom, za pomocą sprytnej gry słownej na hinduskim słowie Parr (co oznacza „ale”, odnoszące się do wielu wątpliwości, które pojawiają się w umysłach każdego, kto zajmuje się kwestią sprzedaży i zakupu nieruchomości) w swoim haśle Parr… se Perfect. Dowcipne, pełne humoru i zwięzłe filmy reklamowe przedstawiają współczesnych ludzi z ich wymaganiami i oczekiwaniami związanymi z nową erą oraz zaangażowaniem firmy z branży nieruchomości w spełnianie oczekiwań, jakie mogą mieć wobec idealnego domu.

Warto przeczytać!  CMO mają trudności ze zrównoważeniem potrzeb w zakresie danych własnych z tworzeniem wartości

Wykonanie

Kampania „Parr.. Se Perfect” realizowana była w mediach społecznościowych, w tym na Twitterze, Facebooku i Instagramie.

Oprócz podążania drogą cyfrową, marka miała również dobrą obecność w telewizji. Filmy z kampanii były obecne w programach, takich jak Kapil Sharma Show, Kaun Banega Crorepati, Khatron Ke Khiladi, Indian Idol, Superstar Singer i Jhalak Dikhla Jaa, a także pojawiały się z dużą częstotliwością w kanałach informacyjnych w języku hindi i angielskim

Kampania Hosuing.com była prezentowana w transmisjach na żywo w krykieta i w ważnych obiektach, takich jak Mistrzostwa Świata T20, Puchar Azji, seria Indie kontra Australia, sezon 2 rekina, Indie kontra Republika Południowej Afryki, Indie kontra Sri Lanka i YouTube.

Wyniki

Czas trwania Kanał Wrażenia
(w milionach)
Skumulowany zasięg
(w milionach)
telewizja 39 13
Youtube 110 15
Media społecznościowe 17 17
Gorąca gwiazda
(Puchar Azji, Ind. Vs Aus
i Ind kontra SA)
20 6
Gorąca gwiazda WC T20 30 4
Telewizja – JFM 93 19
Gorąca gwiazda Ind vs Aus 310 25
Ind kontra SL 12 2
Ind Vs Nz 12 2
SonyLiv Zbiornik rekinów 46 3
Całkowity 689 106

Snehil Gautam, Chief Growth and Marketing Officer, Housing.com, powiedział: „Dzięki naszej kampanii reklamowej udało nam się przekazać naszym odbiorcom wiadomość, że nie ma nic złego w posiadaniu wątpliwości, jeśli chodzi o kupno, sprzedaż lub wynajem domu. Wszyscy mamy wątpliwości i nie powinniśmy ich zakopywać. Na Housing.com świętujemy nawet najmniejsze wątpliwości, ponieważ jesteśmy zobowiązani do zapewnienia maksymalnych opcji nieruchomości osobom poszukującym domu i maksymalnej liczby klientów sprzedawcom i właścicielom”.


Uwagi




Źródło