WordPress

Jak korzystać z Asystenta pisania SEO w WordPress, aby poprawić SEO

  • 17 lutego, 2023
  • 8 min read
Jak korzystać z Asystenta pisania SEO w WordPress, aby poprawić SEO


Wielu naszych czytelników pyta nas, jak pisać lepsze treści pod kątem SEO. Niektórzy pytają, czy powinni skupić się na zielonym świetle Yoast SEO.

Cóż, jeśli chodzi o optymalizację treści SEO, używamy innego asystenta pisania SEO. Pomaga nam optymalizować nasze treści pod kątem SEO, dzięki czemu możemy zajmować wyższe pozycje w wyszukiwarkach.

W tym artykule pokażemy, jak korzystać z Asystenta pisania SEO w WordPress, aby poprawić SEO i stworzyć lepszą treść dla Twojej witryny.

Jak korzystać z Asystenta pisania SEO w WordPress, aby poprawić SEO

Co to jest asystent pisania SEO?

SEO Writing Assistant to narzędzie do optymalizacji treści stworzone przez Semrush, jedno z najlepszych narzędzi SEO na rynku. Pozwala sprawdzać treść w czasie rzeczywistym pod kątem sugestii SEO i poprawiać ogólny wynik SEO treści w witrynie WordPress.

Oto jak to działa:

  • Wprowadzasz kluczowe słowa kluczowe, aby generować szablony treści na podstawie 10 najlepszych wyników dla tej frazy.
  • Natychmiast otrzymujesz semantycznie powiązane słowa kluczowe, które możesz umieścić w swoim artykule.
  • Ulepszasz swoje treści dzięki ocenie czytelności opartej na wynikach rywali.
  • Optymalizujesz nagłówek artykułu pod kątem SEO.
  • Długość artykułu dostosowujesz na podstawie średniej długości najlepszych wyników.
  • Sprawdzasz plagiat bez opuszczania swojej strony internetowej.
  • Sprawdzasz ton treści, aby upewnić się, że brzmi naturalnie i swobodnie.

Jest to niezwykle przydatne narzędzie, które może pomóc Ci poprawić SEO, a także styl pisania w Twojej witrynie. Jeśli zarządzasz witryną z wieloma autorami, autorzy mogą stosować te same najlepsze praktyki SEO we wszystkich treściach.

Powiedziawszy to, przyjrzyjmy się, jak korzystać z Asystenta pisania SEO, aby poprawić SEO i zwiększyć ruch związany z wyszukiwaniem w witrynie.

Konfigurowanie asystenta pisania SEO Semrush w WordPress

Pierwszą rzeczą, którą musisz zrobić, to odwiedzić stronę Semrush SEO Writing Assistant i kliknąć przycisk „Utwórz nowy szablon”.

Semrush Przeanalizuj mój tekst

Zostaniesz teraz poproszony o zalogowanie się lub utworzenie bezpłatnego konta.

Semrush oferuje podstawowe bezpłatne konto z tylko 1 darmową rekomendacją treści.

Będziesz musiał zarejestrować się lub przejść na płatną subskrypcję Semrush, aby uzyskać wszystkie funkcje. Jest to całkowicie tego warte, a bezpłatny 7-dniowy okres próbny jest dostępny dla płatnych planów.

Warto przeczytać!  shortcode - wtyczka wstawia treść przed treścią strony
Utwórz bezpłatne konto Semrush

Po zalogowaniu będziesz mógł korzystać z Asystenta pisania SEO ze strony internetowej Semrush.

Możesz wpisać treść lub zaimportować ją z sieci, podać docelowe słowa kluczowe oraz wybrać język i lokalizację docelowych odbiorców.

Korzystanie z Asystenta pisania ze strony internetowej Semrush

Po naciśnięciu przycisku „Pobierz rekomendacje” Semrush przeanalizuje treść i zasugeruje.

Możesz jednak również użyć Asystenta pisania SEO w kokpicie WordPress. Wystarczy podłączyć narzędzie SEO Writing Assistant do swojej witryny WordPress.

Najpierw musisz zainstalować i aktywować wtyczkę Semrush SEO Writing Assistant. Aby uzyskać więcej informacji, zapoznaj się z naszym przewodnikiem krok po kroku dotyczącym instalacji wtyczki WordPress.

Po aktywacji musisz edytować artykuł, który chcesz zoptymalizować pod kątem SEO. Na ekranie edycji posta przewiń w dół, aż zobaczysz nową sekcję „Semrush SEO Writing Assistant” pod edytorem treści.

Korzystanie z Asystenta pisania SEO w edytorze treści WordPress

Pokaże ci podstawową czytelność i wynik SEO. Aby uzyskać pełny obraz, kliknij link „Zaloguj się” i zaloguj się na swoje konto Semrush.

Po zalogowaniu zostaniesz poproszony o wyrażenie zgody. Kliknij przycisk „Zatwierdź”, aby kontynuować.

Zezwól WordPressowi na używanie Twojego loginu Semrush

Teraz, gdy podłączyłeś wtyczkę do swojego konta Semrush, możesz wygenerować rekomendacje SEO dla naszego artykułu.

Możesz wprowadzić docelowe słowa kluczowe, wpisując je w polu „Słowa kluczowe” lub klikając przycisk „Wyodrębnij z tekstu”. Jeśli potrzebujesz pomocy w znalezieniu odpowiednich słów kluczowych, zapoznaj się z naszym przewodnikiem dla początkujących dotyczącym wyszukiwania słów kluczowych dla Twojej witryny WordPress.

Korzystanie z Asystenta pisania SEO w WordPress

Następnie powinieneś kliknąć przycisk „Otrzymaj rekomendacje”, a Semrush przeanalizuje Twoje treści.

Rozpocznie się od nadania postowi ogólnej oceny.

Asystent pisania SEO Przełącznik układu

Domyślnie poniższe sekcje zawierają proste podsumowania. Możesz przejść do bardziej szczegółowego raportu, klikając ikonę hamburgera w prawym górnym rogu Semrush SEO Writing Assistant, a następnie wybierając z menu „Przełącz układ”.

Sprawdzanie docelowych słów kluczowych za pomocą Semrush SEO Writing Assistant

Możesz teraz przewinąć w dół do raportu SEO. Semrush sprawdzi 10 najlepszych wyników dla podanych słów kluczowych, aby wygenerować listę semantycznie powiązanych słów kluczowych, które możesz uwzględnić w swojej treści.

Warto przeczytać!  Jak przekierować stronę lub adres URL w WordPress (2 metody)
Asystent pisania SEO Szczegóły słów kluczowych SEO

Słowa kluczowe już zawarte w artykule będą wyświetlane na zielonym tle. W razie potrzeby możesz zacząć dodawać brakujące słowa kluczowe do istniejącej treści lub rozszerzać treść, aby dodać nowe sekcje.

Podczas pisania narzędzie dostosuje również wyniki czytelności i długości artykułów, aby dopasować je do średnich wyników najlepszych wyników.

Sprawdzanie tonu głosu za pomocą Semrush SEO Writing Assistant

Wszyscy eksperci SEO i marketerzy zalecają stosowanie swobodnego tonu we wszystkich artykułach. Wyszukiwarki uważają ten ton konwersacji za bardziej wciągający i przydatny dla większości odbiorców.

Teraz problem polega na tym, że czasami trudniej jest zachować swobodny ton w całym artykule.

Asystent pisania SEO zawiera narzędzie do sprawdzania tonu głosu. To narzędzie oparte na sztucznej inteligencji sprawdza ton Twoich treści i nadaje im ocenę od oficjalnej do swobodnej.

Asystent pisania SEO Ton głosu Szczegóły

Większość artykułów znajduje się gdzieś pośrodku, więc nie martw się, jeśli jest napisane, że Twój artykuł ma neutralny ton.

Zobaczysz także listę swoich najbardziej swobodnych zdań. Możesz rozważyć przepisanie ich, aby były mniej swobodne.

Linki odgrywają kluczową rolę w SEO, a Asystent pisania SEO pomaga śledzić linki w artykule.

Powiadomi Cię, jeśli Twój artykuł nie ma optymalnej liczby linków wewnętrznych. Sprawdzi również linki zewnętrzne i linki do Twojej strony głównej.

Asystent raportowania SEO zgłasza problemy z linkami

To narzędzie jest przydatne, jeśli masz innych autorów pracujących nad artykułami. Redaktorzy mogą szybko sprawdzić, czy artykuł zawiera wewnętrzne linki do innych postów w Twojej witrynie.

Sprawdzanie plagiatu w WordPress za pomocą Asystenta pisania SEO

Jeśli zatrudniasz pisarzy do publikowania artykułów na swoim blogu, musisz upewnić się, że artykuły, które przesyłają, są oryginalną treścią.

Zwykle redaktorzy i właściciele witryn używają narzędzi do sprawdzania plagiatu, takich jak Grammarly, CopyScape lub Google, aby sprawdzić, czy artykuł jest oryginalny.

Warto przeczytać!  5 powodów, dla których WPBeginner przeszedł z Sucuri na Cloudflare

Asystent pisania SEO ułatwia to dzięki wbudowanemu narzędziu do sprawdzania plagiatu.

Korzystanie z narzędzia do sprawdzania plagiatu SEO Writing Assistant

Minusem jest to, że nawet przy płatnych planach można wykonać tylko ograniczoną liczbę czeków.

Jeśli potrzebujesz więcej, możesz kupić dodatkowe czeki na stronie subskrypcji na pulpicie nawigacyjnym Semrush.

Uzyskanie idealnego wyniku SEO dla Twojego artykułu

W miarę wdrażania sugestii dostarczonych przez narzędzie SEO Writing Assistant, Twój ogólny wynik również się poprawi.

Ogólny wynik asystenta pisania SEO

Ogólny pasek wyników uwzględnia wszystkie parametry i sugestie wyświetlane przez wtyczkę. Musisz upewnić się, że każda linia na wykresie zmieni kolor na zielony, aby uzyskać lepsze rankingi SEO.

Czasami jednak wtyczka może sugerować słowa kluczowe LSI, które mogą nie pasować do treści. Możesz je bezpiecznie zignorować, zamiast wpychać je do swojego artykułu.

Pamiętaj, że chociaż te narzędzia SEO dostarczają rekomendacji, znasz swoich odbiorców lepiej niż te narzędzia kiedykolwiek. Pamiętaj o użytkownikach i upewnij się, że uznają Twoje treści za przydatne i interesujące.

Śledzenie wydajności SEO w WordPress

Po pewnym czasie korzystania z Asystenta pisania SEO możesz chcieć śledzić, jak wpływa to na pozycje Twojej witryny w wyszukiwaniu.

Mamy szczegółowy przewodnik, jak śledzić rankingi słów kluczowych Twojej witryny za pomocą Semrush i innych narzędzi.

Możesz także chcieć mieć oko na swoje najlepsze treści za pomocą Google Analytics. Najlepszym sposobem na to jest użycie MonsterInsights. Przenosi raporty Google Analytics do WordPress i wyświetla je w formacie czytelnym dla człowieka.

Mamy nadzieję, że ten artykuł pomógł Ci dowiedzieć się, jak korzystać z Asystenta pisania SEO w WordPress, aby poprawić SEO. Możesz także dowiedzieć się, jak tworzyć zautomatyzowane przepływy pracy w WordPress lub zapoznać się z naszą listą najlepszych wtyczek mediów społecznościowych.

Jeśli podobał Ci się ten artykuł, zasubskrybuj nasz kanał YouTube, aby zobaczyć samouczki wideo WordPress. Możesz nas również znaleźć na Świergot i Facebooka.




Źródło