Jak marki D2C mogą wyjść poza wskaźniki zaangażowania
![Jak marki D2C mogą wyjść poza wskaźniki zaangażowania](https://oen.pl/wp-content/uploads/2023/07/8-69-770x418.jpg)
W rozmowie z opiekunami marki z dynamicznie rozwijającego się sektora D2C w Indiach, Social Samosa bada, w jaki sposób marki w tym sektorze mogą wykraczać poza polubienia, wyświetlenia i udostępniania oraz ustalać zasady korzystania z mediów społecznościowych, aby odnieść sukces.
Indyjskie marki D2C przewodzą konsumentom w drodze od treści do handlu i wykorzystują konwersje za pośrednictwem platform mediów społecznościowych. Podróż nie kończy się na zdobyciu zaangażowania, sprzedaż pozostaje głównym wskaźnikiem. W rozmowie z ekspertami branżowymi odkrywamy, w jaki sposób marki D2C mogą wyjść poza wskaźniki zaangażowania.
Głośniki
- Raghav Bagai, współzałożyciel Sociowash (moderator)
- Harmeet Singh, wiceprezes ds. marketingu i produktów cyfrowych w The Body Shop
- Snigdha Chowdhary, szef działu rozwoju i strategii, Good Media
Indie przodują w tym modelu biznesowym, z ponad 800 markami D2C (stan na kwiecień 2021 r.) obsługującymi ponad 100 mln kupujących online i tworzącymi możliwości rynkowe D2C o wartości ponad 100 mld USD do 2025 r. Od tego czasu ta część rynku detalicznego stale rośnie 2015 i nie wykazuje tendencji spadkowej, z oczekiwanym CAGR na poziomie 25% w okresie 2020-2025. Przyjrzymy się dalej, w jaki sposób marki D2C rozwijają się.
Oto kluczowe wnioski od opiekunów marki głównych marek D2C w Indiach
Harmeeta Singha
- Podczas COVID-19 sprzedaż online stanowiła 10% biznesu, po COVID-19 odnotowaliśmy 25% skok
- Jak gromadzimy dane, tworzymy targetowaną kampanię i personalizujemy, wszystko się zmieniło, a rynek staje się coraz bardziej dynamiczny
- Wszystko w mediach społecznościowych dyktuje nam, kim musimy być i kim jesteśmy dzisiaj
- Ważne jest zachowanie równowagi między treścią a wydajnością
- Dobrze jest zrobić świetną kampanię, ale jeśli nie dotrzemy do konsumenta, tracimy sens
- Influencerzy pozostają skutecznym motorem, gdy musimy dotrzeć do grupy docelowej
- Kierowanie zależy od rodzaju treści, które chcesz opublikować
- Poszukaj odpowiednich influencerów, którzy mogą przekazać odpowiednie składniki i zapewnić odpowiednią skuteczność produktu
- Miej świetny program CRM, więc masz stałych klientów
Przeczytaj także: BotHard: Raper AI, który zatarł granice między reklamą a rozrywką
Snigdha Chowdhary
- COVID-19 zmienił grę dla wszystkich, ponieważ marka ograniczyła wydatki i skupiła się na cyfryzacji, ale platformy takie jak Shark Tank i inne dały impuls markom D2C
- 60% naszych przychodów pochodzi z naszej własnej strony internetowej D2C, a 40% z innych kanałów
- Konsumenci są bardzo świadomi swoich wyborów
- Opowiedz historię marki i dlaczego konsument powinien ją kupić
- Marketing w mediach społecznościowych ma pierwszorzędne znaczenie w zestawieniu mediów, nawet jeśli budżet nie pozwala na TVC
- Twórz zasobniki treści, Instagram różni się od YouTube, a YouTube różni się od Facebooka
- Wirtualna przymiarka i analizatory skóry, które rekomendują produkty na podstawie skóry, to kilka przypadków użycia AI dla marek D2C z sektora Fashion & Cosmetics
- Skoncentruj się na doświadczeniu użytkownika
Raghav Bagai
- Wielobranżowe kanały sprzedaży utrudniają wybór między online a offline
- Strategiczna analiza tego, gdzie wydawać środki, jest kluczem do wykorzystania roli mediów społecznościowych
- Nie musisz robić zdjęć wartych setki tysięcy dolarów, można to zrobić przy minimalnych zasobach dzięki sztucznej inteligencji
Kluczowa rada
Harmeeta Singha
DNA marki to miejsce, w którym fundament jest mocny. Założenie marki w oparciu o twoją ideologię i to, co reprezentuje marka, to sposób, w jaki się wyróżniasz.
Snigdha Chowdhary
Miej historię marki i coś, z czym rezonują konsumenci.
Uwagi