Marketing

Jak odświeżyć strategię networkingową na rok 2024 – Inman

  • 25 grudnia, 2023
  • 6 min read
Jak odświeżyć strategię networkingową na rok 2024 – Inman


Od kilkudziesięciu lat na pytanie, w jaki sposób agenci luksusu mogą rozwijać swoją sieć, domyślną odpowiedzią są konferencje branżowe i wydarzenia związane z rozwojem zawodowym.

W pewnym stopniu jest to nadal aktualne. Fora te pozostają nieocenione w przypadku bezpośrednich interakcji, które pozostawiają trwałe wrażenia, a uczestnictwo w takich wydarzeniach, ich sponsorowanie, a nawet organizowanie pozwala na znaczący kontakt z potencjalnymi współpracownikami, partnerami i klientami na innych rynkach.

Ale świat się zmienił i pojawiają się nowe strategie sieciowe, podczas gdy stare stają się przestarzałe. Na przykład nadal jest miejsce na tradycyjną reklamę, która pozycjonuje Twoją markę przed szerszą publicznością. Jednak obecnie jest to często część znacznie bardziej dynamicznego zestawu marketingowego. Podobnie mailingi są nadal skuteczne, ale tylko z umiarem; aby uniknąć postrzegania ich jako spamu, musisz tworzyć przemyślane, wartościowe materiały, które przełamują schematy. Jeśli chodzi o zimne rozmowy telefoniczne — na szczęście wkroczyliśmy w erę, w której dostępnych jest znacznie lepszych opcji.


Odświeżenie strategii networkingowej nie zawsze jest łatwe, ale konieczne, jeśli chcesz w dalszym ciągu różnicować swoje usługi i poszerzać swoją strefę wpływów. Oto kilka pomysłów, które pomogą Ci zacząć.

5 wskazówek, jak budować mosty z rówieśnikami

Claire Groome i Angela Wu – międzynarodowy broker nieruchomości Sotheby’s East Side

Stale odświeżam swoje strategie networkingowe i świadomie wybieram, z kim muszę ponownie nawiązać kontakt. Globalne relacje są dla nas priorytetem dla agentów luksusowych, ponieważ pomagają nam zrozumieć trendy i popyt na innych rynkach, a jednocześnie rozwijają naszą sieć poleceń. Jednak relacje lokalne i regionalne pozostają krytyczne, a oto pięć strategii, które mogą w tym pomóc.

Warto przeczytać!  Strategie marketingowe dla nowych firm: 6 skutecznych technik

1. Myśl o większym zasięgu dzięki technologii cyfrowej

Serwisy społecznościowe, takie jak LinkedIn, są oczywiście przydatne, ale sieci cyfrowe to znacznie więcej. Czy Twoja witryna internetowa zawiera atrakcyjne treści prezentujące reprezentowane przez Ciebie właściwości i wyjątkową wiedzę, jaką wnosisz do rozmowy? Prowadzisz bloga lub vloga, zapewniając rozpoznawalny głos i oryginalny punkt widzenia?

Platformy te mogą stanowić autentyczny sposób na skuteczne nawiązanie kontaktu z innymi agentami luksusowymi, a wirtualne spotkania i telekonferencje to wygodny sposób na nawiązanie kontaktu z nimi.

2. Bądź taktowny i taktyczny

Roberta Golubock – Międzynarodowy broker nieruchomości Sotheby’s East Side

Możesz także zoptymalizować podejście do wydarzeń związanych z networkingiem osobistym. Zamiast pozwalać przypadkowemu losowi dyktować, kogo mam spotkać, zwracam uwagę na listę gości i stawiam na to, aby zapoznać się z trzema agentami z każdego miasta. Daje mi to wybór, dzięki czemu zawsze mogę dopasować odpowiedniego klienta do odpowiedniego agenta, polecając go.

3. Stwórz unikalną platformę

Od cotygodniowych podcastów zawierających szczegółowe rozmowy po kanały TikTok przedstawiające luksusowe nieruchomości następnemu pokoleniu – agenci mogą wykazać się kreatywnością w docieraniu do nowych odbiorców. Niedawno rozpocząłem nowy program online o nazwie Za drzwiami — przy okrągłym stole, przy którym czołowi profesjonaliści z branży nieruchomości omawiają rynek — i obecnie odbywa się on na tyłach nowojorskich taksówek.

Warto przeczytać!  Mieszanka marketingowa Chevron i 4P (aktualizacja 2024)

4. Nadaj priorytet swojej edukacji

Roberta Golubock – Międzynarodowy broker nieruchomości Sotheby’s East Side

Możliwości rozwoju zawodowego procentują, ponieważ możesz organicznie rozszerzyć swoją sieć kontaktów, spotykając innych agentów zapisanych na ten sam kurs. Nawet jeśli tego nie robisz, wciąż rozwijasz swoje możliwości, co jest jedną z najlepszych inwestycji, jakie możesz poczynić jako agent. Osobiście polecam Ninja Selling jako lepszego agenta i networkera.

5. Bądź doskonałym sąsiadem

Jak już wspomniano, powiązania lokalne są równie ważne jak te globalne — dlatego gorąco zachęcam agentów do budowania relacji z profesjonalistami z branży i lokalnymi firmami w ich najbliższej okolicy. Otwiera to drzwi do możliwych partnerstw, z których skorzystają obie strony.

3 sposoby na utrzymanie kontaktu z klientami

Rozwijając swoją reputację wśród współpracowników, możesz także kultywować relacje z obecnymi i potencjalnymi klientami. Oto trzy metody, o których możesz pamiętać, odświeżając swoją strategię sieciową.

1. Podnieś poziom swojej społeczności

Jako agenci nieruchomości mamy szansę być filarami społeczności, które reprezentujemy — a czy jest lepszy sposób na ich podniesienie niż sponsorowanie lub uczestnictwo w organizacjach, na których zależy Twojej docelowej grupie odbiorców? Dołączanie do klubów społecznościowych i wspieranie wydarzeń charytatywnych może pomóc Ci poznać kluczowych graczy.

2. Bądź sprytnym self-marketerem

Harry Nasser – międzynarodowy pośrednik w obrocie nieruchomościami Sotheby’s w East Side

Udoskonalając swoje kanały cyfrowe dla odbiorców z branży luksusowych nieruchomości, twórz treści, które przemówią do konsumentów zajmujących się luksusowym stylem życia. Platformy mediów społecznościowych, takie jak Instagram i X, powinny być tak samo priorytetowe jak LinkedIn i Twoja witryna internetowa, gdy promujesz się wśród potencjalnych i potencjalnych nabywców.

Warto przeczytać!  W ramach strategii PepsiCo polegającej na rozwijaniu kultowego portfolio przekąsek o wartości 21 miliardów dolarów

3. Pielęgnuj kluczowe relacje

Kiedy już nawiążesz silne relacje, nie pozwól, aby z czasem osłabły. Często wysyłam kartki z podziękowaniami i śledzę daty zamknięcia, aby móc wysyłać notatki rocznicowe. Prezenty świąteczne i coroczne przyjęcie lub kolacja dla klientów również pomagają mi się wyróżnić i sprawiają, że moje kontakty mnie zapamiętają.

Połącz strategie, aby zobaczyć rzeczywiste rezultaty

Claire Groome i Angela Wu – międzynarodowy pośrednik w handlu nieruchomościami Sotheby’s w East Side

Żadna z tych strategii nie działa w izolacji. Inicjujesz nowe rozmowy poprzez bezpośrednie wiadomości na platformach społecznościowych, a także opracowujesz wnikliwe e-maile marketingowe, które będą dystrybuowane za pośrednictwem CRM. Zwiększasz zaangażowanie poprzez swoją stronę internetową i wirtualne wycieczki, a także ustalasz osobiste terminy na kawę.

To dużo, ale w dzisiejszych czasach na luksusowych nieruchomościach to konieczność. Niesamowicie satysfakcjonujące jest obserwowanie, jak zintegrowane strategie sieciowe odnoszą sukcesy dla Ciebie i wszystkich, na których wpływasz swoją pracą.

Claire Groome, posiadająca osiągnięcia w swojej branży i ciesząca się dużym szacunkiem klientów, zajmuje się sprzedażą nieruchomości w Nowym Jorku od 2001 roku. Claire, zaliczana do najlepszych agentów nieruchomości REALTrends pod względem wielkości sprzedaży w 2019 roku, jest wielokrotnie nagradzaną agentką, która sprzedała ponad 300 milionów dolarów w nieruchomościach. Sukces Claire wynika z faktu, że dobrze zna swój biznes, zwraca uwagę na wartość i potencjał oraz zapewnia uczciwą obsługę każdemu klientowi. Współpracuje z rozległą globalną siecią poleceń, która umieszcza jej klientów w najlepszych rękach, bez względu na to, gdzie na świecie chcą mieszkać.

Poznaj najnowsze informacje z Sotheby’s International Realty na Instagrama, Facebook, Świergot, Linkedin, Youtube i teraz dalej TIK Tok.




Źródło