Technologia

Jak ukończyć zadanie Hełm Urtkota

  • 19 lutego, 2023
  • 6 min read
Jak ukończyć zadanie Hełm Urtkota


Pomimo przejścia przez chwiejną fazę przedpremierową, Dziedzictwo Hogwartu poprawia się z każdym dniem. Gra osadzona pod koniec XIX wieku zabiera graczy w podróż po czarodziejskim świecie, walcząc z magicznymi istotami i eksplorując zasoby wiedzy czarodziejów, aby poznać gałąź starożytnej magii.

Choć akcja Dziedzictwa Hogwartu nie jest osadzona w fazie „Harry’ego Pottera” na osi czasu czarodziejów, oryginalna historia pomaga graczom budować swoją postać i uczyć się magii jako uczeń Szkoły Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie.

Obrót i trach! Jaka jest twoja wypróbowana i prawdziwa kombinacja zaklęć w walce? #Dziedzictwo Hogwartu

Z ponad 25 godzinami historii w grze, Hogwarts Legacy daje graczom wiele do odkrycia i nauczenia się. Podczas gdy większość jego zadań jest prosta i dotyczy pobierania przedmiotów lub wyświadczania przysług ludziom, niektóre wymagają od gracza eksploracji określonych obszarów i rozwiązywania w nich zagadek, zdobywając w ten sposób relikty ważne dla narracji gry. Jednym z takich zadań jest „Hełm Urtkota”.


Kroki prowadzące do ukończenia głównego zadania „Hełm Urtkota” w Dziedzictwie Hogwartu

Hełm Urtkota to misja w Dziedzictwie Hogwartu, w której bohater musi współpracować z goblinem o imieniu Lodgok, aby znaleźć unikalny relikt stworzony przez goblina. Celem tych poszukiwań jest odwrócenie uwagi Ranroka, goblina, który jest głównym antagonistą gry.

Zgodnie z tradycją Harry’ego Pottera, przedstawioną w filmach i książkach, gobliny uważają twórcę przedmiotu za jego prawowitego właściciela, a nie kupującego. Dotyczy to również Dziedzictwa Hogwartu. Dlatego „uratowanie” reliktu z rąk czarodziejów ma oszukać złego goblina i ujawnić jego plany sprzymierzonemu Lodgokowi.

Warto przeczytać!  MWC 2024: wszystkie telefony, urządzenia do noszenia i gadżety zaprezentowane w Barcelonie

Aby rozpocząć to zadanie, gracze Dziedzictwa Hogwartu będą musieli porozmawiać z Sironą Ryan, właścicielką Trzech Mioteł. Gracze zaprzyjaźniają się z nią na wczesnym etapie Dziedzictwa Hogwartu, zasadniczo przygotowując początek tego zadania.

Po rozmowie z Sironą gracze Dziedzictwa Hogwartu muszą wykonać poniższe czynności, aby ukończyć zadanie:

  1. Sirona i główny bohater porozmawiają o Lodgoku i jego lojalności wobec tego pierwszego. Protagonista wspomni, że musi porozmawiać z goblinem, co doprowadzi do tego, że Sirona ujawni swoją lokalizację jako Świński Łeb.
  2. Udaj się do Gospody Pod Świńskim Łbem i znajdź Lodgoka. Goblina znajdziesz przy stoliku po lewej stronie pubu.
  3. Porozmawiaj z Lodgokiem, który wyjaśni mu swój plan, aby Ranrok ujawnił poufne informacje dotyczące jego dalszych kroków. Tutaj gracze dowiadują się o goblińskim relikcie znanym jako Hełm Urtkota i jego lokalizacji.
  4. Udaj się wraz z Lodgokiem do Jaskini Zbieracza, w której ukryto relikt.
  5. Wejdź do jaskini i podążaj wyznaczoną ścieżką, aż dotrzesz do zamkniętych drzwi, do których przyczepione są dwie ćmy. Skieruj się w lewo, a znajdziesz ćmę, którą możesz zwabić za pomocą Lumos i spocząć w swoim miejscu na drzwiach, odblokowując je w ten sposób.
  6. Po przejściu kontynuuj podążanie ścieżką, aż wejdziesz do dużego okrągłego pokoju. Kolejne drzwi na ćmy znajdują się na drugim końcu tego pokoju, przy czym brakuje wszystkich trzech ćmy. Dwie ćmy można znaleźć po obu stronach pokoju, a trzecią można znaleźć za zepsutymi drzwiami po prawej stronie drzwi na ćmy. Używać Depulso Lub Accio aby otworzyć drzwi.
  7. W następnym pomieszczeniu znajdziesz kilka Inferi, z którymi musisz się uporać. Użyj zaklęć opartych na ogniu, aby zainicjować atak, otwierając nieumarłych wrogów na co drugi atak.
  8. Po oczyszczeniu pokoju opanowanego przez Inferi, podążaj ścieżką, aż znajdziesz się w pokoju z kolejnymi drzwiami w kształcie ćmy. Jednak w tym przypadku będziesz musiał użyć maszyny na środku pokoju, aby wspiąć się do drzwi. Zostanie to zrobione poprzez naprowadzenie ćmy do zbudowanej w niej szczeliny, a następnie zarzucenie Depulso aby go obrócić.
  9. Na niższym poziomie w tym pomieszczeniu są dwie ćmy. Jeden posłuży do obsługi mechanizmu, a drugiego można poprowadzić do drzwi na ćmy na górnym poziomie. Trzecią ćmę znajdziesz po prawej stronie górnego poziomu. Gdy pierwsze dwie ćmy znajdą się w drzwiach ćmy, gracze muszą odłączyć ćmę od mechanizmu, aby użyć jej jako ostatniego klucza do otwarcia drzwi.
  10. Udaj się do kolejnego pomieszczenia, gdzie zobaczysz skrzynię zawieszoną pod sufitem. Użyj podstawowego rzutu, aby go sprowadzić i Depulso aby otworzyć podwójne drzwi po prawej stronie pokoju. Pokój z podwójnymi drzwiami zawiera skrzynię, która pomaga graczom dostać się na wyższe platformy ze skrzyniami.
  11. Upuszczenie wiszącej skrzyni otworzy dziurę w podłodze, przez którą gracz musi przeskoczyć i przejść do kolejnego pomieszczenia.
  12. W tym pokoju będziesz musiał walczyć z mnóstwem Inferi, więc priorytetowo traktuj zaklęcia wykorzystujące ogień, takie jak Konfringo I Pożar.
  13. Po oczyszczeniu Inferi udaj się do kolejnych drzwi ćmy znajdujących się w lewym górnym rogu pokoju. To również jest kontrolowane przez obrotowy mechanizm, który będzie wymagał własnej ćmy do działania.
  14. Dwie ćmy znajdują się po lewej i prawej stronie pomieszczenia, a dwie na górnej platformie. Pozwala to na pozostawienie jednej ćmy w mechanizmie, podczas gdy pozostałe trzy służą do otwierania drzwi. Jednak ćma w lewym dolnym rogu również potrzebuje mechanizmu drzwi, aby się podnieść. Wejdź więc na górną platformę, użyj Depulso podnieść mechanizm i Lumos aby przyciągnąć ostatnią ćmę.
  15. Udaj się na środek ostatniego pokoju, w którym znajduje się trumna. Niestety okaże się, że Hełm został już skradziony z grobowca. Po dokonaniu tego odkrycia opuść grobowiec, otwierając znajdujące się tuż za nim drzwi.
  16. Porozmawiaj z Lodgokiem i udaj się do pobliskiego obozowiska, w którym przebywają złodzieje, którzy ukradli Hełm.
  17. Po przybyciu do obozu oczyść go i przeszukaj dużą skrzynię w otwartym namiocie po prawej stronie. Zawiera Hełm Urtkota. Po tym nastąpi zasadzka na Asdhwinder. Po wyczyszczeniu wróć do Lodgoka i daj mu Hełm.
  18. Zadanie zakończy się w momencie zakończenia rozmowy z Lodgokiem.
Warto przeczytać!  Czego można się spodziewać na Apple WWDC 2023

Główne zadanie „Hełm Urtkota” w Dziedzictwie Hogwartu może być trudne dla graczy, zwłaszcza na bardziej znaczących poziomach trudności. Inferi w grobowcu mogą okazać się wyzwaniem, jeśli nie walczy się z nimi ogniem. Gracze Hogwarts Legacy muszą nadal korzystać z Revelio, aby odkrywać wszystkie możliwe punkty i interesujące przedmioty w grobowcu, takie jak drzwi, jaskinie, przedmioty kolekcjonerskie, ściany do zniszczenia i nie tylko, aby zdobywać łupy lub otwierać dodatkowe przejścia.




Źródło