Rozrywka

Jak Universal wprowadził na rynek film do otwarcia w kasie za 23 miliony dolarów – ostateczny termin

  • 26 lutego, 2023
  • 6 min read
Jak Universal wprowadził na rynek film do otwarcia w kasie za 23 miliony dolarów – ostateczny termin


„Nikt nie lubi patrzeć, jak ludzie są zjadani przez lwy”.

Najwyraźniej była to odpowiedź nieżyjącego już Sumnera Redstone’a podczas jego wystawy National Amusement kilka dni po tym, jak zobaczył pokaz filmu o lwie Toma Skerritta z 1981 roku, Dzikie żniwaprzekazane mi przez źródło wystawy, które go podsłuchało.

Choć reakcja Redstone’a była zabawna, jest to aksjomat, który się sprawdził: niektóre filmy o zwierzętach jedzących ludzi po prostu nie działają. Kinomani zajadają się rekinami, takimi jak filmy Szczęki I Megale inne zdradzieckie filmy o zwierzętach nie nadają się do wysokich debiutów, np. film o aligatorach wytwórni Paramount Czołgać się (12 mln $, 39 mln $ finał krajowy), a ostatnio Universal z tytułem Idris Elba Bestia (otwarcie 11,5 mln USD, końcowe 31,8 mln USD) – co było ruchem lwa.

Jednak w ten weekend Universal udowodnił, że każdy lubi patrzeć, jak ludzie są pożerani przez niedźwiedzie, jak wyreżyserowała ich Elizabeth Banks z oceną R. Niedźwiedź kokainowy otwarte do 23 mln USD.

W jaki sposób Universal pokonał szanse i sprawił, że to zadziałało? Filmy wielogatunkowe, a ten jest komedią grozy, to zazwyczaj pierzaste ryby, co oznacza, że ​​są koszmarami marketingowymi dla studia.

Ale dla Universal nie było nic lepszego niż posiadanie lepkiego tytułu Niedźwiedź kokainowy. Tytuł był prezentem – bez względu na wysokość – takim, z którego widzowie nie mogli się otrząsnąć.

Niedźwiedź kokainowy to kolejna niskobudżetowa wygrana (koszt produkcji w przedziale 30 milionów dolarów) dla Universal po Atomic Monster / Blumhouse M3GAN (30,4 mln dolarów otwarcia, 94,5 mln dolarów krajowych) w styczniu i współpraca studia z 87North na Gwałtowna noc (13,4 mln USD otwarcia, 49,8 mln USD) w korytarzu na początku grudnia.

Warto przeczytać!  Horoskop dzienny na 27 czerwca 2023

Niedźwiedź kokainowy odniósł także wielką błyszczącą wygraną w niskobudżetowych oryginalnych premierach kinowych w kasie w ten weekend, oprócz ponadprzeciętnego tytułu opartego na wierze Lionsgate Jezusowa rewolucja (15,5 miliona dolarów otwarcia) w obliczu drugiego weekendu Disney/Marvel’s Ant-Man i Osa: Quantumania który odnotował najgorszy spadek tytułu MCU -70% z 32,2 mln USD. Zazwyczaj studio jest szalone, by iść przed lub po filmie Marvela, biorąc pod uwagę, jak usuwają całe powietrze z rynku. Boże, to nie wydaje się być nadal prawdą.

Jak więc film o okrutnym niedźwiedziu działa w kasie? Co sprawiło, że publiczność ustawiła się w kolejce Niedźwiedź kokainowy wynikało z tego, że zdjęcie nie było zwykłym horrorem ani krwawą grawitacją Bestia, raczej bardzo kampowa komedia. Śmiechy też działały na korzyść M3GAN I Gwałtowna Noc powodzenie. Aby podkreślić sprzedaż tego zdjęcia w zwiastunach i fragmentach cyfrowych, Banks obsadził popularne media społecznościowe (3,1 miliona obserwujących na TikToku, Instagramie, Facebooku i Twitterze), bezczelnego komika Scotta Seissa, który otrzymuje swoją nagrodę w filmie.

Zdjęcie reklamowało obsadę, która obejmowała Amerykanie członkowie obsady Keri Russell, Matthew Rhys i Margot Martindale, a także nieżyjący już Ray Liotta, a nawet Gwiezdne wojny: historia solowaAldena Ehreinreicha. Ale Uni nie sprzedał ich zdjęcia. Uważano raczej, że stało się bardzo jasne, że jedyną gwiazdą tego filmu był Cokey the Cocaine Bear. Została dziewczyną z plakatu Miasto grzechu-style jeden arkusze i billboardy.

Warto przeczytać!  Christopher Mintz-Plasse jest zaręczony z Britt Bowman po pięciu latach randek w Wigilię

Podczas gdy Uni podsycił swoją młodą rzeszę fanów upiorną tańczącą lalką robota z MEGANA na TikTok, wieczorne pokazy i akrobacje zespołów tanecznych w miejscach publicznych, studio nie mogło po prostu skopiować i wkleić z podręcznika marketingu gatunku, ponieważ Niedźwiedź kokainowy powtórzył kolejny oryginalny film. Podczas gdy tańczące lalki na TikToku były najlepsze M3GANtłum nastolatków, Niedźwiedź kokainowy był skierowany do starszych facetów, dlatego miejsce na Super Bowl przed meczem było najlepszym miejscem, aby dotrzeć do tego demo. RelishMix poinformował, że 24-godzinny ruch po grze w mediach społecznościowych dla tego zwiastuna był bliski 15 milionów na wszystkich platformach we wszechświecie mediów społecznościowych, który zbliżał się do 150 milionów w przypadku tytułu wyreżyserowanego przez Banks.

Niedźwiedź kokainowy jest inspirowany prawdziwą historią z 1985 roku, kiedy kokaina zaginęła w lesie w Georgii po katastrofie lotniczej przemytnika narkotyków, a czarny niedźwiedź pożerał towar. W filmie bestia szaleje, pokonując gliniarzy, przestępców i turystów. Media społecznościowe, natch, są niezbędne w każdej kampanii marketingowej, a to, co zrobiła Uni, to udzielenie głosu Cokey.

Na Twitterze i TikToku poinformowano, że w Oceanie Spokojnym u wybrzeży Nowej Zelandii odkryto 3,5 tony kokainy, a „Cocaine Shark” stał się gorącym tematem w ciągu dnia. Cokey nie marnował czasu, włączając się do rozmowy, włączając w to odpowiedź AMC Theatres na pojedynek Niedźwiedź/Rekin. Ta wymiana uzyskała ponad 50 000 wyświetleń i 1000 polubień. W mediach cyfrowych i społecznościowych był też PSA w stylu retro z lat 80., To Niedźwiedź Na Narkotykachwraz z pomocnym filmem online, Wskazówki dotyczące spotkania z niedźwiedziemktórego gospodarzami są Jesse Tyler Ferguson i Margo Martindale.

Warto przeczytać!  Reżyser „Strefy interesów” Jonathan Glazer wygłasza oświadczenie w Strefie Gazy w przemówieniu podczas ceremonii wręczenia Oscarów

Potem był zwiastun, który uderzył jak wybuch nuklearny 30 listopada 2022 roku z ponad 90 milionami wyświetleń na całym świecie. Sztuczka dla Uni w przyszłości polegała na utrzymaniu tej świadomości i zainteresowania. Zwiastun pojawił się przed innymi zdjęciami z gatunku Uni Gwałtowna noc I M3GAN.

W drodze na Super Bowl @cocainebear kontynuowała komentowanie kultury popularnej, najpierw witając Wielką Grę zdjęciem, na którym wciąga białe linie na boisku, które zostało szeroko odebrane, gromadząc 67 000 polubień, 5000 retweetów i ponad 2,5 miliona wyświetleń w mediach społecznościowych.

Spoty telewizyjne były również emitowane w AFC & NFC Championship Games, NBA, WWE Raw, NCAAB, Premier League, sponsoring UFC 284, NHL, Liga MX, Liga Mistrzów UEFA i programy takie jak Kawaler, American Auto, Celebrity Special Forces, Bob’s Burgers, 9-1-1 Lonestar, i Opady śniegu premiera.

A Rise of Pablo Escobear 8Bit uruchomiono również grę, w której użytkownicy stają się Kokainowym Niedźwiedziem ścigającym ofiary Pac-man inspirowana gra wideo.

Spotykać się z kimś, M3GANktóry jest PG-13 i na Peacock, osiągnął ponad 3-krotną wielokrotność (94,5 mln USD) wyniku B Cinemascore, 78% wyniku Rotten Tomatoes i 3 1/2 gwiazdki w PostTrak Comscore/Screen Engine. Niedźwiedź kokainowy znajduje się w tej samej okolicy, z B-CinemaScore, wskaźnikiem oglądalności 75% RT i 4 gwiazdkami w PostTrak.

Podobny do M3GAN, prognoza jest taka Niedźwiedź kokainowydługoterminowe perspektywy kasowe przewyższają liczbę wyjść widzów. Jedna projekcja dla Niedźwiedź kokainowy na północ od 60 milionów dolarów.


Źródło