WordPress

Jak utworzyć stronę wyciskaną w WordPressie, która konwertuje

  • 27 maja, 2024
  • 7 min read
Jak utworzyć stronę wyciskaną w WordPressie, która konwertuje


Szukasz sposobu na zebranie adresów e-mail od odwiedzających?

Dodanie strony ściskającej to łatwy sposób na zawężenie uwagi użytkowników i zbudowanie listy e-mailowej. Pomaga konwertować odbiorców, oferując zachęty w zamian za ich adres e-mail.

W tym artykule pokażemy, jak utworzyć wyciśniętą stronę w WordPress.

Jak utworzyć wyciśniętą stronę w WordPressJak utworzyć wyciśniętą stronę w WordPress

Co to jest strona wyciskana?

Strona wycisnąć (znana również jako strona wiodąca) to rodzaj strony docelowej, która ma na celu zbieranie lub wyciskanie adresu e-mail i imienia i nazwiska odwiedzającego. W zamian możesz zaoferować cenne źródło informacji, ebook, ekskluzywne materiały edukacyjne lub darmowe produkty.

W przeciwieństwie do standardowej strony docelowej, na której można mieć wiele celów, celem strony typu „przyciśnij” jest nakłonienie użytkowników do rezygnacji ze swoich adresów e-mail.

Oto przykładowa strona specjalisty ds. marketingu cyfrowego, która zachęca użytkowników do zapisania się do biuletynu Insider.

Przykładowa strona wyciśnięta dla marketera cyfrowegoPrzykładowa strona wyciśnięta dla marketera cyfrowego

Zawiera przejrzysty przycisk wezwania do działania, a na stronie znajduje się przejrzysta kopia tego, co użytkownicy otrzymają w zamian. Ponadto nagłówek przyciąga wzrok, a na stronie znajdują się obrazy, które pomagają przyciągnąć uwagę użytkowników.

Utworzenie strony wycisniętej to sprawdzony sposób na zbudowanie listy e-mailowej, którą możesz wykorzystać w przyszłości do promowania swoich produktów lub usług. Zbieranie e-maili umożliwia także rozpoczęcie newslettera i informowanie subskrybentów o nowych produktach, ofertach i kampaniach.

To powiedziawszy, zobaczmy, jak utworzyć wyciśniętą stronę w WordPress.

Tworzenie strony Squeeze w WordPress

Najłatwiejszym sposobem skonfigurowania strony wyciskanej w WordPressie jest użycie SeedProd. Jest to najlepszy i najłatwiejszy w obsłudze WordPress narzędzie do tworzenia witryn i stron docelowych.

Na początek możesz wybierać spośród różnych szablonów o wysokiej konwersji i dostosowywać stronę za pomocą narzędzia do tworzenia przeciągnij i upuść. Wtyczka integruje się także z popularnymi narzędziami do email marketingu.

Oprócz strony ściskanej, SeedProd umożliwia utworzenie strony, która będzie wkrótce dostępna, strony błędu 404, niestandardowej strony logowania i nie tylko. Kreator motywów umożliwia także utworzenie niestandardowego motywu bez edytowania kodu.

Warto przeczytać!  Zoptymalizuj wydajność swojej witryny za pomocą Smush, Hummingbird i The Hub

Pamiętaj, że w tym samouczku użyjemy SeedProd Pro, ponieważ zawiera on więcej szablonów i opcji dostosowywania. Istnieje jednak również wersja SeedProd Lite, z której można korzystać bezpłatnie.

Konfiguracja SeedProd w WordPress

Najpierw musisz zainstalować i aktywować wtyczkę SeedProd. Jeśli potrzebujesz pomocy, zapoznaj się z naszym przewodnikiem dotyczącym instalacji wtyczki WordPress.

Po aktywacji zobaczysz stronę powitalną w panelu WordPress. Na tej stronie możesz wprowadzić klucz licencyjny i kliknąć przycisk „Zweryfikuj klucz”. Jeśli nie masz pewności, gdzie znajduje się klucz, możesz go łatwo znaleźć w obszarze konta SeedProd.

Dodanie klucza licencyjnego SeedProd do Twojej witryny WordPressDodanie klucza licencyjnego SeedProd do Twojej witryny WordPress

Następnie musisz przejść do stron docelowych SeedProd z panelu administracyjnego.

Stąd wystarczy kliknąć przycisk „+ Dodaj nową stronę docelową”.

Dodaj nową stronę docelowąDodaj nową stronę docelową

Następnie SeedProd zaoferuje różne szablony do wyboru.

Możesz kliknąć filtr „Lead Squeeze” u góry, aby wyświetlić szablony stron wyciskania.

Wybierz opcję i szablon ściskania leaduWybierz opcję i szablon ściskania leadu

Aby wybrać szablon, po prostu najedź na niego kursorem i kliknij pomarańczowy przycisk zaznaczenia.

Następnie otworzy się wyskakujące okienko, w którym możesz wprowadzić nazwę i adres URL swojej strony wyciskanej. Gdy już to zrobisz, kliknij przycisk „Zapisz i rozpocznij edycję strony”.

Wprowadź nazwę strony wyciskanejWprowadź nazwę strony wyciskanej

Następnie zobaczysz narzędzie do tworzenia stron docelowych typu „przeciągnij i upuść” SeedProd.

Dostosowywanie strony Squeeze za pomocą SeedProd

W kreatorze stron możesz edytować różne elementy szablonu. Na przykład istnieją różne bloki do wyboru.

Dostosuj wyciśniętą stronęDostosuj wyciśniętą stronę

Możesz dodawać standardowe bloki, takie jak nagłówki, tekst, listy, przyciski i inne. Lub wybierz zaawansowane bloki, takie jak udostępnianie w mediach społecznościowych, odliczanie, wyskakujące okienko wideo, referencje i inne.

SeedProd pozwala także na dalsze dostosowywanie każdego elementu lub bloku. Na przykład wybranie bloku nagłówka umożliwi edycję tekstu i zmianę jego czcionki, koloru i stylu.

Edytuj elementy na ściskanej stronieEdytuj elementy na ściskanej stronie

Dzięki SeedProd możesz także wykorzystać moc sztucznej inteligencji do automatycznego tworzenia obrazów i tekstu na swojej stronie. Należy jednak pamiętać, że narzędzie do generowania tekstu i obrazu AI jest płatnym dodatkiem.

Warto przeczytać!  Miesiąc w WordPress – marzec 2023 – Aktualności WordPress

Jeśli przejdziesz do zakładki „Sekcje”, znajdziesz całe sekcje, które możesz dodać do swojej wyciskanej strony. Na przykład możesz dodać do swojej strony niestandardowe nagłówki, stopki, przyciski wezwania do działania i inne elementy.

Edytuj sekcje stronyEdytuj sekcje strony

Połączenie narzędzia e-mail marketingu z SeedProd

Po dostosowaniu strony wycisnąć, będziesz musiał połączyć narzędzie do marketingu e-mailowego z SeedProd.

Aby to zrobić, przejdź do zakładki „Połącz”, a zobaczysz różne usługi. Na przykład SeedProd łatwo integruje się z ActiveCampaign, AWeber, Drip, Mailchimp, Constant Contact i innymi.

Podłączenie usług e-mail marketingu do SeedProdPodłączenie usług e-mail marketingu do SeedProd

Po prostu postępuj zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na ekranie, aby połączyć żądaną usługę marketingu e-mailowego z SeedProd.

Sfinalizuj ustawienia strony Squeeze

Następnie musisz przejść do zakładki „Ustawienia strony” w SeedProd.

Tutaj możesz zmienić różne ustawienia i opublikować swoją stronę. Na przykład SeedProd pozwala zmienić tytuł strony, edytować metaopis, dodać Google Analytics i nie tylko.

Po wprowadzeniu zmian nadszedł czas, aby Twoja wyciśnięta strona została opublikowana. Po prostu zmień „Status strony” z wersji roboczej na Publikować.

Opublikuj wyciśniętą stronęOpublikuj wyciśniętą stronę

Możesz teraz kliknąć przycisk „Zapisz” u góry i wyjść z narzędzia do tworzenia strony docelowej.

Stąd po prostu odwiedź adres URL strony ściskanej i zobacz ją w akcji.

Wyciśnij podgląd stronyWyciśnij podgląd strony

Bonus: wskazówki, jak zwiększyć liczbę konwersji na Twojej stronie Squeeze

Teraz, gdy wiesz, jak utworzyć ścisłą stronę w witrynie WordPress, możesz przenieść ją na wyższy poziom, postępując zgodnie z tymi wskazówkami, aby zwiększyć konwersje.

1. Konwersja wychodzących gości na subskrybentów

Czy wiesz, że 70% odwiedzających opuści Twoją witrynę i nigdy nie wróci? A co, jeśli możesz to zmienić i zwiększyć konwersje na swojej stronie wyciskanej?

Za pomocą OptinMonster możesz wyświetlać użytkownikom spersonalizowane wiadomości w określonym czasie i konwertować ich na subskrybentów.

Warto przeczytać!  kategorie — Uwaga: niezdefiniowana zmienna: id_kategorii

Jest to najlepsze na rynku oprogramowanie do optymalizacji konwersji i generowania leadów, które oferuje technologię Exit-Intent. OptinMonster automatycznie wykryje zachowanie użytkowników i wyświetli wyskakujący komunikat, gdy użytkownik będzie miał zamiar opuścić Twoją wyciśniętą stronę.

Przykładowe studium przypadku zamiaru wyjściaPrzykładowe studium przypadku zamiaru wyjścia

Możesz dowiedzieć się więcej, postępując zgodnie z naszym przewodnikiem na temat tego, jak zwiększyliśmy liczbę subskrybentów e-maili o 600% za pomocą OptinMonster.

2. Zachęć użytkowników do subskrybowania powiadomień push

Możesz dodać przycisk „kliknij, aby subskrybować” na swojej stronie wyciskania i zachęcać użytkowników do zapisywania się na powiadomienia push.

Powiadomienia push to niestandardowe wiadomości z linkami, które możesz wysyłać swoim subskrybentom. Świetnie nadają się do ponownego przyciągania użytkowników do Twojej witryny, zachęcania do zamieszczania treści i zwiększania sprzedaży.

Podgląd powiadomień push na pulpiciePodgląd powiadomień push na pulpicie

Jednym z najlepszych sposobów skonfigurowania powiadomień push w WordPressie jest użycie PushEngage. Jest to najlepsze oprogramowanie do powiadamiania push i jest bardzo łatwe w obsłudze.

Więcej szczegółów znajdziesz w naszym poradniku dotyczącym dodawania powiadomień web push do witryny WordPress.

3. Wykorzystaj siłę dowodu społecznego, aby zwiększyć konwersje

Możesz także użyć dowodu społecznościowego, aby zwiększyć liczbę osób, które podają swoje adresy e-mail na stronie wyciskanej.

Możesz na przykład pokazać innych użytkowników, którzy zapisali się na Twoją listę e-mailową. Dzięki temu inni odwiedzający czują się bardziej komfortowo i pomagają budować zaufanie.

Użyj dowodu społecznościowegoUżyj dowodu społecznościowego

Możesz zapoznać się z naszym przewodnikiem na temat korzystania z FOMO w witrynie WordPress w celu zwiększenia konwersji, aby dowiedzieć się więcej.

Mamy nadzieję, że ten artykuł pomógł Ci dowiedzieć się, jak utworzyć wyciśniętą stronę w WordPress. Możesz także zapoznać się z naszym przewodnikiem po sprawdzonych sposobach zarabiania pieniędzy w Internecie i zwiększaniu ruchu na blogu.

Jeśli spodobał Ci się ten artykuł, zasubskrybuj nasz kanał YouTube, aby zapoznać się z samouczkami wideo WordPress. Można nas znaleźć także na Świergot i Facebooku.




Źródło