Marketing

Jak zamienić wyświetlenia TikTok w wizyty w witrynie i konwersje – Plann

  • 21 czerwca, 2023
  • 7 min read
Jak zamienić wyświetlenia TikTok w wizyty w witrynie i konwersje – Plann


TikTok to obecnie najpopularniejsza pobierana aplikacja na świecie, generująca najwyższy wskaźnik zaangażowania na post w porównaniu ze wszystkimi innymi platformami mediów społecznościowych. To jest wpływ!

Twoja strategia TikTok może mieć niesamowitą moc marketingową, jeśli wiesz, jak ją dobrze wdrożyć. Właściwe podejście może pomóc skutecznie zaangażować odbiorców docelowych i łatwo przekształcić wyświetlenia wideo w ruch na stronie, prowadząc nawet do większej liczby konwersji sprzedaży.

Od czego powinieneś zacząć, jeśli chodzi o przyciąganie widzów TikTok do Twojej witryny i innych kanałów sprzedaży? Ty pytasz; Zaplanuj odpowiedzi! Wykonaj następujące kroki, aby rozpocząć.

Skonfiguruj swoje konto firmowe TikTok

Konto firmowe TikTok ma kluczowe znaczenie dla osiągnięcia sukcesu i przyciągania większej liczby odwiedzających witrynę niż kiedykolwiek! Funkcje biznesowe aplikacji mają na celu zapewnienie dostępu do dodatkowych narzędzi marketingowych, w tym szczegółowego pulpitu analitycznego.

Konto biznesowe

Najpierw pobierz aplikację TikTok i użyj swojego adresu e-mail lub numeru telefonu, aby założyć konto.

Po uruchomieniu konta przejdź do swojego profilu i dotknij symbolu wielokropka w prawym górnym rogu ekranu.

Przewiń w dół i wybierz przełączenie na konto firmowe przed zapisaniem zmian i wyjściem z menu ustawień.

Konto firmowe TikTok umożliwia dodanie ważnych informacji o marce, w tym nazwy firmy i danych kontaktowych, a także linku do strony internetowej, który pojawi się u góry Twojego profilu.

Wybierz swoją strategię marketingową TikTok

Jak zawsze, sukces w mediach społecznościowych zaczyna się od silnej strategii treści! Musisz tworzyć angażujące treści, które przemawiają do docelowych odbiorców w znaczący sposób, jednocześnie działając jako sposób na zachęcenie użytkowników do zrobienia kolejnego kroku na ścieżce kupującego.

Warto przeczytać!  5 najważniejszych trendów, które zmienią marketing B2B w 2023 roku

Zacznij od zidentyfikowania docelowych odbiorców i rozważenia, jaki rodzaj treści najprawdopodobniej spodoba się Twojej społeczności. Stawiaj sobie realistyczne cele i wiedz, jak je mierzyć.

Opracuj listę filarów treści, które są zgodne z niszą biznesową i wartościami marki. Zastanów się, jak zakomunikować swoją ofertę i zainteresować odbiorców odwiedzeniem Twojej witryny.

Korzystanie z narzędzia do planowania i planowania mediów społecznościowych, takiego jak Plann, do tworzenia planu treści. Dołącz mieszankę stylów i podejść do filmów, które rezonują z Twoją marką i przyciągają widzów do Twojego profilu i linku do witryny.

Dobrze dobrana strategia treści daje największe szanse na wykorzystanie marketingu organicznego do zwiększenia świadomości marki i zwiększenia ruchu w witrynie. Kluczem jest upewnienie się, że każdy post, który udostępniasz na TikTok, ma jasny cel i cel, aby zmaksymalizować szansę, że widzowie zmienią się w odwiedzających witrynę.

Korzystaj z hashtagów i możliwości współpracy

Algorytm TikTok został zaprojektowany tak, aby zapewnić Ci wspaniałe możliwości rozwoju konta, o ile wiesz, jak najlepiej je wykorzystać. Hashtagi i współpraca mogą mieć duży wpływ na zasięg Twoich treści.

Korzystaj z hashtagów i możliwości współpracy

Za każdym razem, gdy udostępniasz nowy film na TikTok, dodaj kilka bardzo trafnych słów kluczowych jako hashtagi! Dzięki temu Twoje treści będą łatwiejsze do przeszukiwania i łatwiejsze do znalezienia na platformie przez użytkowników.

Porozmawiaj ze swoją społecznością. Połącz się z innymi użytkownikami w swojej niszy lub branży i odkrywaj możliwości współpracy nad nowymi treściami, które zwiększą ruch i zaangażowanie.

Bądź jasny i ukierunkowany. Nie bój się współpracować z influencerami TikTok lub docierać do użytkowników TikTok, którzy mogą być zainteresowani tym, co może zaoferować Twoja marka.

Warto przeczytać!  Co dyrektorzy generalni powinni wiedzieć o wykorzystywaniu seminariów internetowych w marketingu

Współpracując z innymi odpowiednimi kontami, możesz organicznie dotrzeć do nowych użytkowników, zwiększyć liczbę przeglądających profil i ostatecznie zwiększyć ruch w swojej witrynie.

Zawsze twórz treści wideo TikTok z wyraźnym wezwaniem do działania

Wezwania do działania (CTA) są niezbędne we wszystkich Twoich filmach TikTok! Możesz skierować odbiorców bezpośrednio do swojej witryny, torując nawet drogę do sklepu internetowego.

Za każdym razem, gdy udostępniasz nowy film, wybierz wezwanie do działania, które powie widzom, jakie kroki mają podjąć po obejrzeniu. Mów jasno, zwięźle i od razu do rzeczy.

Używaj wezwań do działania, które zachęcają do większego ruchu na stronie! Udostępnij post na blogu lub połącz stronę internetową. Pokaż użytkownikom, gdzie mogą znaleźć więcej wartości, które wnosisz.

Zwiększ ruch w witrynie, podkreślając problemy, które może rozwiązać Twój produkt lub usługa. Wykorzystaj problemy konsumentów, aby nadać wezwaniom do działania większy wpływ i pilność.

Dobre wezwanie do działania może być kluczem do przeniesienia użytkowników z platformy TikTok do własnych kanałów, takich jak sklep internetowy lub strona internetowa.

Rozważ skorzystanie z płatnych kampanii reklamowych i narzędzi TikTok

Czasami płatna kampania reklamowa to najszybszy i najskuteczniejszy sposób na zwiększenie ruchu i uzyskanie większej liczby konwersji sprzedażowych, które pomogą Twojej firmie odnieść sukces. Na szczęście TikTok oferuje szereg funkcji reklamy natywnej.

Skonfiguruj reklamy TikTok, które podkreślają najlepsze cechy Twojej firmy i twórz treści, które przemawiają do zaangażowanych i zmotywowanych odbiorców kupujących.

Twórz reklamy dla niestandardowych odbiorców, korzystając z wbudowanego menedżera reklam TikTok, aby dostosować swoje doświadczenia z marketingu cyfrowego.

Warto przeczytać!  Rynek odzieży etnicznej osiągnie globalną wartość 177,2 mld USD do 2031 r. przy 7,2% CAGR: Allied Market Research

Użyj reklam TikTok, aby połączyć użytkowników z Twoją witryną lub sklepem internetowym i zachęcić ich do konwersji. Może to być rejestracja w aplikacji, dołączenie do listy mailingowej, a nawet sprzedaż.

Skuteczna reklama lub grupa reklam TikTok może pomóc w szybkim zwiększeniu ruchu w witrynie. Pomyśl o tym jak o wzmocnieniu swojej organicznej strategii i treści TikTok!

Śledź konwersje i zastanów się, jak możesz dalej się rozwijać

Dobry marketing nigdy się nie kończy, nawet jeśli Twoje najnowsze filmy są dostępne na Twoim kanale TikTok! Musisz śledzić konwersje i identyfikować nowe możliwości, aby ulepszyć swoją strategię marketingową.

Śledź konwersje i zastanów się, jak możesz dalej ulepszać.png

Korzystaj z narzędzi konta, aby mierzyć bieżącą wydajność postów i śledzić, ile wyświetleń witryny pochodzi bezpośrednio z Twoich filmów TikTok.

Oceń swoje wskaźniki TikTok i określ, które typy treści i style najskuteczniej zachęcają ludzi do odwiedzenia Twojej witryny.

Dostosowuj swoją strategię raz po raz, korzystając z analiz TikTok, aby podejmować decyzje dotyczące kreatywności teraz i w przyszłości.

Podejście do mediów społecznościowych oparte na danych może pomóc Ci w celowym marketingu, ucząc się, jak służyć odbiorcom i osiągać najlepsze możliwe wyniki dla Twojej firmy.

Zacznij korzystać z marketingu TikTok jak profesjonalista

Czy jesteś gotowy, aby rozpocząć marketing TikTok w celu uzyskania maksymalnej liczby konwersji w Internecie? Kluczem jest upewnienie się, że konsekwentnie pojawiasz się na TikTok z jasnym harmonogramem publikowania.

Zarejestruj się teraz, aby uzyskać BEZPŁATNĄ 7-dniową wersję próbną Plann Pro i zamień swoich obserwujących TikTok w płacących klientów.

Twój ostateczny przewodnik po TikTok i Reels

Zaangażuj odbiorców i zmaksymalizuj swój zasięg dzięki tym wskazówkom




Źródło