Marketing

JEDYNE W SWOIM RODZAJU DOŚWIADCZENIE ABSOLUT® COACHELLA POWRACA DO METAVERSE

  • 4 kwietnia, 2023
  • 5 min read
JEDYNE W SWOIM RODZAJU DOŚWIADCZENIE ABSOLUT® COACHELLA POWRACA DO METAVERSE


„Czy to w obliczu powrotu po pandemii, czy chęci zaistnienia na festiwalach, ale bez przyjaciela, który czuje to samo, nowa platforma łączenia Absoluta łączy różne osobowości w ramach wspólnej miłości do muzyki, kultury i koktajli, w sposób sposób, jak nigdy dotąd” – powiedział Matta Foleya, wiceprezes ds. marketingu, Absolut. „Widzimy, jak „figitalne” doświadczenia marketingowe sprzyjają nowym kontaktom i zbliżają ludzi, dlatego Absolut dalej inwestuje w Coachella, aby stworzyć wszechstronne doświadczenie integracyjne”.

Dzięki współpracy z Hej! VINA, znana jako Tinder dla (dziewczęcych) przyjaźni, marki łączą siły, aby pomóc aspirującym bywalcom festiwali poznać ich nowego najlepszego przyjaciela (lub najlepszego przyjaciela!) Dzięki funkcji przesuwania i dopasowywania Znajdź swoją najlepszą przyjaciółkę konsumenci będą mieli okazję spotkać się z najlepszymi przyjaciółmi VINA IRL, w przejęciu zaprojektowanym specjalnie dla nowych przyjaciół Coachelli, a także w metaverse. Partnerstwo obejmuje również quiz, który pozwala użytkownikom dopasować się do podobnie myślących festiwalowych przyjaciół, a nawet daje szansę wygrania biletów na drugi weekend.

„Coachella to miejsce, w którym zawiera się tak wiele nowych przyjaźni, a dzięki Absolutowi i nowemu doświadczeniu w aplikacji „Best Festival Friend” pomagamy ludziom wyprzedzić to, dopasowując się do znajomych przed festiwalem” – mówi Oliwia Czerwiec, założyciel i dyrektor generalny VINA. „Naszym głównym celem w VINA jest umożliwienie ludziom budowania społeczności na całym świecie i nie moglibyśmy być bardziej podekscytowani możliwością wykorzystania naszego algorytmu, aby zrobić to właśnie w najlepszym miejscu do mieszania”.

Warto przeczytać!  Jak Muthoot Finance buduje złote finansowanie dzięki poparciu celebrytów i komunikacji regionalnej

Miłośnicy popkultury i koktajli mogą znaleźć osobowości telewizyjne i prawdziwych przyjaciół Rachela Recchia I Genowefa Paryska na festiwalu lub kultywowanie mocy przyjaźni w domu dzięki specjalnemu zestawowi koktajli prezentujące zabawną i wzniosłą festiwalową lemoniadę Absolut. Każdy zakup limitowanej edycji Absolut Festival Bestie Cocktail Kit powoduje wysłanie drugiego zestawu do wybranego przez ciebie znajomego (21+) i zawiera spersonalizowane bransoletki przyjaźni od Little Words Project. Goście na miejscu będą mieli okazję po raz pierwszy spróbować koktajli z Absolut Wild Berri, zanim ten nowy smak świeżo zebranych jagód, jeżyn i poziomek trafi na półki sklepowe w maju.

Odwiedź www.heyvina.com/absolut i @absolutus #AbsolutLand, aby dowiedzieć się więcej.

Hej! Zastrzeżenie zasad loterii VINA: Żaden zakup nie jest konieczny, aby wziąć udział lub wygrać. Zakup produktu nie zwiększy Twoich szans na wygraną. Musi być legalnym rezydentem (50) Stanów Zjednoczonych lub DC, w wieku co najmniej 21 lat w dniu wjazdu. Rejestracja rozpoczyna się o 12:00 ET 4/3/2023 i kończy o 23:59 ET 4/16/2023. Aby wziąć udział i zapoznać się z pełnymi oficjalnymi zasadami, w tym kwalifikacjami, szczegółami nagród, ARV oraz pytaniami/komentarzami, odwiedź stronę www.mdmgames.com/AbsolutHeyVina. Szanse na wygraną w oparciu o całkowitą liczbę otrzymanych kwalifikujących się wpisów. Żaden napój alkoholowy nie jest częścią żadnej nagrody. Nieważne wszędzie tam, gdzie jest to zabronione lub ograniczone przez prawo. Sponsor: Pernod Ricard USA, 250 Park Avenue, Nowy Jork, NY 10177.


Wyłączenie odpowiedzialności dotyczące zasad urządzeń do noszenia NFT: Żaden zakup nie jest konieczny, aby wziąć udział lub wygrać. Zakup produktu nie zwiększy Twoich szans na wygraną. Musi być legalnym rezydentem (50) Stanów Zjednoczonych lub DC, w wieku co najmniej 21 lat w dniu wjazdu. Oferta Absolut.Land NFT dostępna do wyczerpania zapasów. Rejestracja rozpoczyna się o 12:00 ET 14.04.2023 i kończy o 23:59 ET 30.04.2023 lub bezpośrednio po otrzymaniu pierwszych 11 kwalifikujących się uczestników, którzy wykonają wymagane czynności w Absolut.Land, aby otrzymać NFT , do wyczerpania zapasów. Aby wziąć udział i zapoznać się z pełnymi oficjalnymi zasadami, w tym kwalifikacją, sposobem uczestnictwa oraz szczegółami działalności i oferty NFT, odwiedź stronę Absolutland.dcl.eth i postępuj zgodnie z instrukcjami. Nagroda NFT nie ma wartości pieniężnej. Żaden napój alkoholowy nie jest częścią żadnej nagrody. Nieważne wszędzie tam, gdzie jest to zabronione lub ograniczone przez prawo. Sponsor: Pernod Ricard, 250 Park Avenue, Nowy Jork, NY 10177.

Warto przeczytać!  Aktualizacje na żywo, komentarze Fed, inflacja w Australii

ODPOWIEDZIALNIE CIESZ SIĘ
ABSOLUTNIE®. PRODUKT SZWECJA. 40% ALC./OBJ. ©2022. IMPORTOWANE PRZEZ ABSOLUT SPIRITS CO., NOWY JORK, NY.

O PERNOD RICARD USA
Pernod Ricard USA jest czołowym amerykańskim producentem wyrobów spirytusowych i win oraz największą spółką zależną Pernod Ricard SA z siedzibą we Francji, drugiego co do wielkości na świecie producenta wyrobów spirytusowych i win. Pernod Ricard zatrudnia około 19 000 osób na całym świecie, jest notowana na giełdzie Euronext (Ticker: RI) i jest częścią indeksu CAC 40. Do czołowych alkoholi firmy należą tak prestiżowe marki jak: Absolut Vodka, Avión Tequila, Chivas Regal Scotch Whisky, The Glenlivet Single Malt Scotch Whisky, Jameson Irish Whiskey, Kahlúa Liqueur, Malibu, Martell Cognac, Olmeca Altos Tequila, Beefeater Gin, Del Maguey Single Village Mezcal, Código Tequila, Monkey 47 Gin, Seagram’s Extra Dry Gin, Malfy Gin, Likiery Hiram Walker, Midleton Irish Whiskey, Redbreast Irish Whiskey, Aberlour Single Malt Scotch Whisky, Lillet, Jefferson’s Bourbon, TX Whisky, Smooth Ambler Whisky, Rabbit Hole Whisky , Pernoda i Ricarda; takie doskonałe wina jak Jacob’s Creek, Kenwood Vineyards, Campo Viejo i posiadłość Brancotta; oraz tak wykwintne szampany i wina musujące jak Perrier-Jouët Champagne, GH Mumm Champagne i wina musujące Mumm Napa.

Warto przeczytać!  Klienci chcą tego, co może zaoferować DTC 3.0

Pernod Ricard USA ma siedzibę główną w Nowym Jorku i zatrudnia ponad 1000 pracowników w całym kraju. Jako „twórcy serdeczności” jesteśmy zaangażowani w zrównoważone i odpowiedzialne praktyki biznesowe w służbie naszych klientów, konsumentów, pracowników i planety. Pernoda Ricarda USA zachęca wszystkich dorosłych do odpowiedzialnego spożywania produktów i prowadzi aktywny program promujący odpowiedzialne picie. Więcej informacji: www.pernod-ricard-usa.com.

KONTAKT
Joannę Manning
[email protected]

Kate Valauri
[email protected]

ŹRÓDŁO Absolut




Źródło