Rozrywka

Jennifer Coolidge i Mike White łączą siły w reklamie Elf Beauty Super Bowl – The Hollywood Reporter

  • 13 lutego, 2023
  • 3 min read
Jennifer Coolidge i Mike White łączą siły w reklamie Elf Beauty Super Bowl – The Hollywood Reporter


Po raz pierwszy elf Cosmetics, przystępna cenowo marka kosmetyków do makijażu, którą można znaleźć w sklepach takich jak CVS, Target i Ulta Beauty, emituje reklamę telewizyjną podczas Super Bowl 2023 w niedzielę. Dotknęli Biały Lotos” Jennifer Coolidge zagra główną rolę w 30-sekundowej kampanii, a Mike White, twórca przebojowego serialu komediodramatu HBO, napisze scenariusz.

„Jennifer jest fanką elfów. Uwielbia Power Grip Primer i szczególnie pociąga ją nasza postawa wolna od okrucieństwa” – powiedział Kory Marchisotto, dyrektor ds. Marketingu elf Beauty Reporter z Hollywood w oświadczeniu przesłanym pocztą elektroniczną. „Jej autentyczność, humor, piękno i elfia energia, w połączeniu z genialnym pisarstwem Mike’a White’a, ożywiły kampanię w sposób, jakiego nikt inny nie byłby w stanie zrobić. To było dla nas spełnienie marzeń na wielu poziomach.”

elf (co oznacza oczy, usta, twarz) została założona w 2004 roku i wywołała falę przełomu w branży kosmetycznej: ich produkty, które od dawna uważane są za niedrogie, ale wysokiej jakości „duplikaty” dla innych markowych produktów, wszystkie były sprzedawane online za 1 dolara.

Warto przeczytać!  Disney Pitches 30-letni plan ekspansji, nazwany DisneylandForward, dla liderów Anaheim; Projekty, które stworzy 2200 miejsc pracy

Od prawie dwóch dekad ceny nie wzrosły zbytnio. W rzeczywistości współgwiazdy Coolidge’a w tej marce oczy.usta.twarz.lepkie kampania – Power Grip Primer (który stał się wirusowy na TikTok z 68 milionami wyświetleń i wciąż rośnie), Halo Glow Liquid Filter i O FACE Satin Lipstick – w sprzedaży detalicznej odpowiednio za 10 USD, 14 USD i 9 USD.

Pomadka O Face Satin, baza pod podkład Power Grip i filtr w płynie Halo Glow

Dzięki uprzejmości elf Cosmetics, Inc.

Wraz z White’em, współautorem scenariusza reklamy była SHADOW, agencja kreatywnego marketingu i komunikacji elf Beauty, a wyreżyserowali ją Maggie Carey i Neal Brennan.

Reklama ma zostać wyemitowana w drugim kwartale gry i pokaże komik Coolidge odkrywającą lepkość, zdolność chwytania makijażu podkładu i jak zroszoną cerę wygląda po wypróbowaniu. Spot będzie transmitowany w całym kraju w aplikacji Fox Sports, Fox NOW oraz w lokalnych sieciach FOX w wybranych obszarach metropolitalnych w całym kraju.

„Kontynuujemy poszukiwanie sposobów, w jakie elf może wyjść poza tę kategorię i zaistnieć jako super marka w kulturze. Zaczyna się od wyjątkowego punktu widzenia na temat przedstawiania produktu – wyobrażamy sobie światy, w których korzyści z produktu są tak potężne, że wydają się istnieć jako własne prawa natury” – powiedział Brian Vaughan, wykonawczy dyrektor kreatywny i partner w SHADOW THR. „To niewiarygodnie przemyślany wybór talentu, który wg ich własną naturę, autentycznie przyciąga widzów. To połączenie tworzy coś w rodzaju elfiego kinowego wszechświata, który jest w równym stopniu marką, jak i rozrywką”.

Warto przeczytać!  Aktor Barton Cowperthwaite, 31 lat, zdiagnozowano raka mózgu

Inne reklamy Super Bowl z gwiazdami w tym roku to Alicia Silverstone dla Rakuten i Miles Teller dla Bud Light.


Źródło