Jeremy Allen White pozuje w bieliźnie Calvin Klein, denim: Zdjęcia
Krótka odpowiedź Jeremy’ego Allena White’a na pytanie o Calvina Kleina
Reklama Calvina Kleina z udziałem Jeremy’ego Allena White’a jest na billboardzie w West Hollywood. Zapytaliśmy aktora, czy ją widział.
Dwóch najlepszych współpracowników roku − Jeremy Allen White i Calvin Klein − ponownie połączyli siły.
We wtorek Calvin Klein zaprezentował swoją najnowszą kampanię, kolekcję na jesień 2024 r., w skład której wchodzą jeansy z prostymi nogawkami, kurtki typu bomber z denimu i nylonu oraz oczywiście męska bielizna.
Podczas sesji zdjęciowej, w której 33-letnia gwiazda „The Bear”, zdobywczyni nagrody Emmy, pozowała przy basenie (tak, często bez koszulki) w malowniczej posiadłości w Los Angeles, White przymierzał takie stroje, jak firmowe slipy marki, a także strój składający się z obcisłych dżinsów i kamizelki z denimu, która eksponowała jego tors. Linia, opisana jako obejmująca fasony o „zrelaksowanym, wyrazistym stylu”, zainspirowała styl White’a tego lata.
„Nie obchodzi mnie, co mówią ludzie – myślę, że denim-on-denim zawsze będzie wyglądać fajnie” – powiedział White w wywiadzie dla GQ o kampanii. „Zrobiliśmy tę sesję w kwietniu, a potem (denim-on-denim) stał się moim podstawowym strojem na letnie wieczory. Było dużo dżinsowych koszul zapinanych na guziki i dżinsów”.
„Tak naprawdę nie jestem fanem mody” – przyznał White. Zauważył jednak, że zdaje sobie sprawę z tego, jak się stylizuje i zwraca uwagę na „sylwetkę, na to, jak koszula leży na ramionach, na to, gdzie dżinsy leżą na talii, na rąbek dżinsu i gdzie to leży na bucie lub tenisówce”.
„Komfort jest naprawdę ważny, a trwałość – lubię móc nosić te same dżinsy w kółko” – powiedział. „Mam pewien cykl z ubraniami: noszę po prostu te same rzeczy lub przynajmniej wariacje pięciu lub sześciu różnych części przez miesiąc, a nawet dwa miesiące”.
Wiosenna kampania Calvina Kleina Jeremy’ego Allena White’a wywołała burzę w sieci
W tej odsłonie współpracy White’a z Calvinem Kleinem na zachodnim wybrzeżu aktor jest bardziej ubrany niż w poprzedniej kampanii, która wystartowała na początku roku i spotkała się z internetowym szaleństwem na punkcie kucharza występującego na ekranie.
W kampanii na wiosnę 2024 r. nowojorski aktor pozował na dachu nowojorskiego budynku. Na tle słynnej panoramy miasta album „Shameless” podciągnął się bez koszulki i wspiął się po drabinie w samych majtkach, by rzucić kamerze ponure spojrzenia i wylegiwać się na sofie.
W wywiadzie dla GQ White opowiedział o tym doświadczeniu i o tym, dlaczego tak bardzo różniło się ono od gry przed kamerą.
„Czułem się niepewnie przed rozpoczęciem sesji zdjęciowej, wydawało mi się to trochę szalone” – powiedział.
„Granie w filmie lub telewizji, a następnie robienie tego rodzaju kampanii lub sesji zdjęciowych, to ogromna różnica — ponieważ w filmie i telewizji twoim zadaniem jest zapomnieć, że kamera tam jest, a w przypadku tego rodzaju sesji twój partner jest w pewnym sensie fotografem i kamerą. I dlatego martwiłem się, czy to zadziała”.
Czy powinniśmy nieco przystopować? „Niedźwiedź” powraca — a wraz z nim nasze pragnienie Jeremy’ego Allena White’a
Pomimo jego wahań, reakcja na sesję zdjęciową była przytłaczająco pozytywna. Zdjęcia nie tylko udostępniono online, ale także na billboardach w Nowym Jorku.
Podczas gali rozdania Złotych Globów 2024, która odbyła się kilka dni po premierze wiosennej kampanii White’a, on i jego koledzy z planu „Niedźwiedzia” zostali zalani pytaniami na temat zdjęć.
Po tym, jak zdobył Złotego Globu dla najlepszego aktora, White pojawił się za kulisami, by odpowiadać na pytania reporterów. Zapytany o doświadczenie, kiedy ludzie więcej mówili o jego tarze na brzuchu niż o aktorstwie, White przyznał: „To były dziwne dni”.
„Jestem z tego powodu jeszcze bardziej dumny” – powiedział o swoim Złotym Globie.