JioCinema może wkrótce stać się płatną usługą subskrypcyjną: Oto rzekome ceny
JioCinema to jedna z najpopularniejszych platform streamingowych w kraju. Platforma OTT była oficjalną platformą do przesyłania strumieniowego Mistrzostw Świata FIFA 2022 i transmituje Tata IPL 2023. Obecnie jest oferowana użytkownikom jako bezpłatna usługa.
JioCinema to jedna z najpopularniejszych platform streamingowych w kraju. Platforma OTT była oficjalną platformą do przesyłania strumieniowego Mistrzostw Świata FIFA 2022 i transmituje Tata IPL 2023. Obecnie jest oferowana użytkownikom jako bezpłatna usługa.
Zgodnie z najnowszymi raportami online, JioCinema może wkrótce przyciągnąć opłatę abonamentową. W sieci pojawiła się strona testowa ujawniająca trzy plany subskrypcji.
Zgodnie z najnowszymi raportami online, JioCinema może wkrótce przyciągnąć opłatę abonamentową. W sieci pojawiła się strona testowa ujawniająca trzy plany subskrypcji.
Rzekome zrzuty ekranu strony zostały udostępnione przez użytkownika na Reddicie. Zgodnie z nim firma zaoferuje trzy plany abonamentowe – Gold, Daily i Platinum. Na zrzutach ekranu czytamy, że użytkownicy JioCinema będą mogli oglądać „całą zawartość, na dowolnym urządzeniu, w najwyższej jakości, we wszystkich planach JioCinema Premium”.
Rzekome zrzuty ekranu strony zostały udostępnione przez użytkownika na Reddicie. Zgodnie z nim firma zaoferuje trzy plany abonamentowe – Gold, Daily i Platinum. Na zrzutach ekranu czytamy, że użytkownicy JioCinema będą mogli oglądać „całą zawartość, na dowolnym urządzeniu, w najwyższej jakości, we wszystkich planach JioCinema Premium”.
Oto spojrzenie na plotki dotyczące planów subskrypcji i korzyści, jakie mogą oferować
Oto spojrzenie na plotki dotyczące planów subskrypcji i korzyści, jakie mogą oferować
Codzienna rozkosz: Plan będzie planem jednodniowym i podobno ma być wyceniony ₹29. Plan Daily Delight pozwoli użytkownikom na jednoczesne przesyłanie strumieniowe na dwóch różnych urządzeniach.
Codzienna rozkosz: Plan będzie planem jednodniowym i podobno ma być wyceniony ₹29. Plan Daily Delight pozwoli użytkownikom na jednoczesne przesyłanie strumieniowe na dwóch różnych urządzeniach.
Złoty standard: Prawdopodobnie do wyceny ₹299, plan będzie ważny przez trzy miesiące i będzie obsługiwał dwa urządzenia. Może być oferowany po wstępnej cenie ok ₹99.
Złoty standard: Prawdopodobnie do wyceny ₹299, plan będzie ważny przez trzy miesiące i będzie obsługiwał dwa urządzenia. Może być oferowany po wstępnej cenie ok ₹99.
Moc platyny: Plan JioCinema Platinum Power będzie planem najwyższego poziomu. Jest wyceniony na ₹599 i będzie oferować korzyści, takie jak przesyłanie strumieniowe bez reklam przez 365 dni. Plan będzie obsługiwał do czterech urządzeń.
Moc platyny: Plan JioCinema Platinum Power będzie planem najwyższego poziomu. Jest wyceniony na ₹599 i będzie oferować korzyści, takie jak przesyłanie strumieniowe bez reklam przez 365 dni. Plan będzie obsługiwał do czterech urządzeń.
Niedawno platforma OTT – której właścicielem jest Viacom18 Mukesha Ambaniego – zarejestrowała Rohita Sharmę, kapitana męskiej drużyny krykieta w Indiach, jako ambasadora marki. Krykieciarz będzie opierał się na wizji platformy OTT, aby oglądanie sportu stało się synonimem telewizji cyfrowej, podała firma.
Niedawno platforma OTT – której właścicielem jest Viacom18 Mukesha Ambaniego – zarejestrowała Rohita Sharmę, kapitana męskiej drużyny krykieta w Indiach, jako ambasadora marki. Krykieciarz będzie opierał się na wizji platformy OTT, aby oglądanie sportu stało się synonimem telewizji cyfrowej, podała firma.
Sharma będzie współpracować z zespołem platformy OTT, współpracując nad ich wizją, która koncentruje się na uczynieniu oglądania sportu synonimem cyfrowych inicjatyw poprzez inicjatywy. Firma dodała, że przyjmie jego pierwszą cyfrową propozycję dla wszystkich obiektów sportowych premium, poszerzając bazę fanów.
Sharma będzie współpracować z zespołem platformy OTT, współpracując nad ich wizją, która koncentruje się na uczynieniu oglądania sportu synonimem cyfrowych inicjatyw poprzez inicjatywy. Firma dodała, że przyjmie jego pierwszą cyfrową propozycję dla wszystkich obiektów sportowych premium, poszerzając bazę fanów.