Rozrywka

Jodie Comer i Paul Mescal ekscytują się na imprezie po rozdaniu nagród Oliviera – Deadline

  • 3 kwietnia, 2023
  • 7 min read
Jodie Comer i Paul Mescal ekscytują się na imprezie po rozdaniu nagród Oliviera – Deadline


Jodie Comer złapała „scenicznego bakcyla”. Triumfując w swoim debiutanckim występie w r Prima Faciez zapałem stara się kontynuować kolejną produkcję w nadchodzących latach.

„Na pewno zrobię więcej teatru”, The Zabicie Ewy I Wolny facet gwiazda powiedziała Deadline na after party Olivier Awards, które odbyło się w Muzeum Historii Naturalnej w Kensington w Londynie, tylko podskok, podskok i podskok od Royal Albert Hall, gdzie wcześniej w niedzielny wieczór zgromadziły się luminarze świata teatralnego, aby oddać sobie zasłużoną nagrodę poklepać po plecach.

Aktorka wskazała na Prima Facie producenta Jamesa Biermana i powiedział: „Będę się go trzymał. Pójdę za nim, ponieważ dał mi tę szansę”.

Znakomite występy Comer jako adwokata, który broni gwałcicieli, a następnie jest napastowana seksualnie przez kolegę, przyniosły jej mnóstwo sprzętu dla najlepszej aktorki, w tym statuetkę u Oliviera – odpowiednik nagród Tony na West Endzie.

Intuicja kierowała nią podczas zeszłorocznej premiery dramatu Suzie Miller w Harold Pinter Theatre. W pewnym momencie Tessa, jej bohaterka, wskoczyła na stół. – To był instynkt – wyjaśniła, zauważając, jak bardzo chciała oddać fizyczność Tessy.

Jodie Comer w Prima Facie w Harold Pinter w Londynie

Helenę Murray

„W miarę upływu czasu stawałam się coraz bardziej nieustraszona i dowiedziałam się więcej o sobie, swoich emocjach i instynkcie dzięki graniu jej” – dodała.

Ojciec Comer widział jej pierwszy pokaz i ostatni występ”. Tata był pod wrażeniem. „Powiedział:„ Stałeś się szybszy ”- zaśmiała się, gdy bawiła się z przyjaciółmi na skraju prowizorycznego parkietu do tańca w muzeum.

Od czasu do czasu delikatnie kołysała się do rytmu, ale nie była w trybie totalnego rozpuszczenia.

Najprawdopodobniej oszczędzała energię na lot powrotny do Nowego Jorku, by wznowić próby do broadwayowskiej produkcji Prima Faciektórego pokazy rozpoczynają się 11 kwietnia w Złotym Teatrze, a uroczyste otwarcie 23 kwietnia. Dziesięciotygodniowy limitowany sezon kończy się 18 czerwca.

Warto przeczytać!  Dlaczego Hailey Bieber „boi się” mieć dzieci z Justinem Bieberem

„Odbyliśmy tygodniowe próby, ale musimy się spieszyć z powrotem, aby kontynuować tam, gdzie skończyliśmy” – powiedziała.

Kolejne ruchy

Bierman powiedział nam, że on i Comer omówią kolejne ruchy, gdy aktorka zakończy występ na Broadwayu i zestaw zobowiązań filmowych i telewizyjnych.

„Chcę kontynuować pracę z Jodie nad projektami dla teatru, kiedy będzie gotowa na kolejny krok” — powiedział Bierman. „Jest teraz oddana scenie. W pewnym sensie złapała bakcyla”.

Muzeum Historii Naturalnej pękało w szwach od ludzi i dinozaurów. W jednej z sal wystawowych był tytanozaur, nie włóczący się po okolicy, rozumiesz, ale w postaci szkieletu. Po wejściu imprezowicze zostali zaprezentowani kościanemu płetwalowi błękitnemu zawieszonemu pod sufitem Sali Hintze z całym kunsztem teatralnej formy sztuki, którą właśnie celebrowaliśmy.

Paula Mescala w Royal Albert Hall

Baz Bamigboye/Deadline

Jeden konkretny homo sapien był traktowany jak eksponat pierwszorzędny. Jego imię? Paweł Meskal. Aktor uważa to za „przerażające”, że przyciąga tak wiele uwagi. Gdyby tylko miał na sobie smoking na przyjęciu i nie pokazywał koszuli, która wyglądała na poplamioną.

„Byłem gorący”, uśmiechnął się gwiazdor, gdy znaleźliśmy go wędrującego po ogromnej sali głównej z grupą przyjaciół. Każdy jego ruch był śledzony przez legion kobiet i kilku facetów.

Nagroda Oliviera dla najlepszego aktora (znana jako „Larry” na cześć giganta teatralnego Laurence’a Oliviera), którą Mescal zdobył za swojego palącego Stanleya Kowalskiego w Tramwaj zwany pożądaniem przez Tennessee Williamsa w Almeida Theatre, a teraz przeniesiony do Phoenix Theatre, był w jego prawej ręce.

„Nie odpuszczę, poważnie. Trzymam to blisko – powiedział.

Chciałby zagrać Kowalskiego na Broadwayu, gdyby przeniosła się tam produkcja reżyserowana przez Rebeccę Frecknall. Ale gdzie znajdzie czas? Jak tylko skończy krótki sezon w Phoenix, pojedzie do Maroka, by napiąć muskuły jako Lucjusz w filmie Ridleya Scotta. Gladiator 2.

Mescal budował swoje bicepsy od miesięcy przygotowując się do funkcja buzzera. Następnie musi szybko odrzucić muskularną budowę, aby wystąpić w dramacie z I wojny światowej Historia dźwięków u boku Josha O’Connora (Korona, Własny kraj Boga) dla reżysera Olivera Hermanusa (Żyjący). Rola najwyraźniej wymaga więcej mózgu niż salceson.

Paul Mescal ze swoją nagrodą „Larry”: „Nie odpuszczę, poważnie” – powiedział.

Dave Benett/Getty Images

Tramwaj zwany pożądaniem zdobyła dwa inne wyróżnienia: dla najlepszego przebudzenia i najlepszej aktorki drugoplanowej dla Anjany Vasan za jej Stellę. Elektryzująca Blanche DuBois Patsy Ferran kandydowała do nagrody dla najlepszej aktorki – jej portret południowej szlachty zakotwiczył produkcję, ale nagrodę wieczoru zdobyła Comer.

Warto przeczytać!  Andy Cohen reaguje na plotki o randkach Johna Mayera po komentarzu „zakochany”.

Ale przedstawienia Teatru Almeida miały cholernie gorącą noc, z trofeami dla Tramwaj oraz Will Keen, który otrzymał nagrodę dla najlepszego aktora drugoplanowego za rolę Władimira Putina w sztuce Petera Morgana Patriociwyreżyserowany przez szefa artystycznego Almeidy, Ruperta Goulda (Judy). Patrioci przenosi się do Noel Coward Theatre na 12-tygodniowy bieg od 26 maja.

Zubin Varla i Katie Brayben zwyciężyli za swoje role w Tammy Faye dla którego Elton John zapewnił wynik. Niektórzy mieli nadzieję, że gwiazda rocka mogła zagrać numer lub dwa na after-party, ale szczerze mówiąc, właśnie zagrał pierwszy z dziesięciu koncertów w 02 po południowej stronie Tamizy w Greenwich.

„Nigdy tego nie było na kartach” — powiedział Gould, który również wyreżyserował Tammy Faye.

Radosne sceny

Inni też mieli powody do radości.

Ludzie z Royal Shakespeare Company byli bardziej niż szczęśliwi z wielkiej szóstki, którą zdobyli za adaptację klasycznego filmu animowanego Studio Ghibli Hayao Miyazakiego Mój Sąsiad Totoro. Zwycięstwa w programie obejmowały najlepszego reżysera dla Phelima McDermotta oraz najlepszą rozrywkę lub sztukę komediową. RSC ogłosiło to w zeszłym tygodniu Mój Sąsiad Totoro powróci do londyńskiego Barbican na 17-tygodniowy drugi sezon od 21 listopada.

Mei Mac: nominacja dla najlepszej aktorki za film „Mój sąsiad Totoro”

Baz Bamigboye/Deadline

Rywal RSC, Teatr Narodowy, zgarnął dwie nagrody Oliviera, w tym za najlepszą oryginalną ścieżkę dźwiękową. To trafiło do Richarda Hawleya za wspaniały musical Stojąc na krawędzi niebaktórym podzielił się z orkiestratorem Tomem Deeringiem.

Warto przeczytać!  Miss USA Noelia Voigt rezygnuje z tytułu ze względu na zdrowie psychiczne

Hawley wygłosił żywe przemówienie, które zawierało wspomnienie oddawania moczu w eleganckim publicznym miejscu, gdy był dzieckiem. Na pewno niezrozumiałe, ale publiczność i tak go dopingowała.

Deadline nie widział po nim śladu w Muzeum Historii Naturalnej. Zamiast tego udał się do Stojąc na krawędzi niebajest na prywatnej imprezie w modnej restauracji i klubie Laylow po drugiej stronie miasta, na drugim końcu Notting Hill.

Spektakl, wyprodukowany przez National i Rupert Lord’s Different Productions, został uznany za najlepszy musical. Podobnie jak odpowiednik gong nagrody Tony, to wielka sprawa.

Beverley Knight również miała wielką noc, ze swoim pierwszym Olivierem dla najlepszej aktorki drugoplanowej w musicalu Sylwia, upamiętniającą życie aktywistki feministycznej Sylvii Pankhurst. Knight opowiedziała o sobie porywającą relację, kiedy firma serialu wykonała numer na rozdaniu nagród. Piosenkarka, która została aktorką, pojawiła się już w scenie z filmu Akt siostryw którym zagrała w zeszłym roku.

Hannah Waddingham w Royal Albert Hall

Baz Bamigboye/Deadline

Teda Lasso Gwiazda i gospodarz nagród, Hannah Waddingham, była w swoim żywiole, oglądając występy muzyczne, wykorzystując całą swoją siłę woli, by nie wskoczyć i nie dołączyć do nich.

Poprowadziła oryginalny numer otwierający i cieszylibyśmy się kolejnym, ale tak się nie stało. To powiedziawszy, pokaz na żywo był już o wiele za długi i trwał około trzech i pół godziny.

Być może w przyszłym roku podkomisja Olivier Awards Towarzystwa Londyńskiego Theatre mogłaby skrócić przedstawienie, ale gdzie wtedy umieścić więcej śpiewu Hannah Waddingham?


Źródło