Rozrywka

„Johna Wicka 5”? Reżyser Chad Stahelski mówi: „Jesteśmy na to otwarci”. — Reporter z Hollywoodu

  • 2 kwietnia, 2023
  • 4 min read
„Johna Wicka 5”?  Reżyser Chad Stahelski mówi: „Jesteśmy na to otwarci”.  — Reporter z Hollywoodu


John Wick: Rozdział 4 reżyser Chad Stahelski przyznaje, że jest otwarty na piąty film ze swojej serii zabójców z Keanu Reevesem dla Lionsgate, po Rozdział 4wielki debiut. W drugi weekend film zarobił już na całym świecie 245 milionów dolarów.

„To dla nich bardzo pochlebne, że wracają i, wiesz, mówią„ Chcemy więcej ”i nie jest to tylko grabież gotówki. To uzasadnione, że publiczność chce więcej”, mówi w nowym odcinku Reporter z Hollywood’S Za ekranem Podcast serii. „Myślę, że wszyscy potrzebujemy tej odrobiny czasu, aby powiedzieć:„ Uff. Zobaczmy, co będzie dalej. … Jeśli Keanu i ja za kilka miesięcy znowu usiądziemy w barze whisky w Japonii i powiemy: „Tak, nigdy więcej tego nie zrobimy”, a potem nagle powiemy: „Tak, ale ja masz pomysł, jesteśmy na to otwarci”.

Przewodniczący Lionsgate Motion Picture Group, Joe Drake, powiedział wcześniej THR że „jest wola i otwartość”, jeśli zespół znajdzie „wiarygodny” sposób na dostarczenie piątej raty po Johna Wicka 4występ kasowy.

W odcinku podcastu do reżysera dołącza dwukrotny nominowany do Oscara operator Dan Laustsen (który również Rozdziały 2 I 3 w serii) i redaktor Nathan Orloff (Pogromcy duchów: życie pozagrobowe), aby szczegółowo opisać tworzenie Johna Wicka 4który obejmował zdjęcia w Japonii, Francji, Jordanii, Niemczech i Nowym Jorku.

Warto przeczytać!  Pierwsze reakcje na Borderlands nazywają to „końcem gry”

Obejmuje to zagłębianie się w sekwencje akcji, takie jak jedna rozgrywająca się wokół Łuku Triumfalnego w Paryżu i kolejna na 270 schodach prowadzących do bazyliki Sacré Cœur na szczycie wzgórza.

„Byliśmy [scouting] na szczycie Sacré Cœur właśnie zaszło słońce. Spojrzeliśmy w dół po schodach z góry i powiedzieliśmy: „Och, ktoś tu schodzi”” — mówi reżyser, dodając „dosłownie jesteśmy jak, nie tylko on schodzi, ale będziemy walczyć z Johnem Wickiem jego droga w górę. Zrzucimy go z powrotem, a potem będziemy mieć go i Donniego [Yen’s] postać Caine zrób coś z Butcha i Sundance i wejdź na szczyt… Zrobimy muzykę i zrobimy z tego western. Sprawimy, że będzie walczył aż na szczyt i zwiąże się tylko po to, abyśmy mogli zobaczyć, kto zabija się nawzajem na szczycie.

Stahelski dodaje, że on i Laustsen nadali nocnej scenie na schodach inspirowaną nastrojową atmosferą Egzorcystawykorzystując „jak najwięcej praktycznego oświetlenia ze słupów latarni i [we] podnieś nasze dźwigi, aby trochę wypełnić i spróbuj cofnąć się od tego z atmosferą. ”

Rozmawiali także o złożonej pracy kamery, która obejmowała Steadicam, handheld, a także Spydercam, aby uchwycić upadek. Stahelski mówi: „Kiedy widzisz, jak Keanu wbiega po schodach, a kamera biegnie razem z nim, to facet ze 120-kilogramowym Steadicamem biegnie za nim”.

Warto przeczytać!  Eminem i Diana Ross weszli na scenę

W trakcie rozmowy Stahelski, który jest także kaskaderem, przedstawił swoją opinię na temat możliwości, by akrobacje stały się kategorią oscarową. „Nie sądzę, że można znaleźć argument lub osobę z argumentem, który mówi, że akrobacje nie zasługują na Oscara. Nie sądzę, żeby to był problem. Po prostu nie wydaje mi się, żebyśmy kiedykolwiek o tym rozmawiali” — mówi. „Pracuję w branży od 35 lat i nigdy nie spotkałem kaskadera, który usiadłby z członkiem Akademii, ani członka Akademii, który kiedykolwiek usiadłby z przedstawicielem kaskaderów. To chyba pierwszy problem. Nikt tak naprawdę nie rozmawiał.

Dodaje: „Myślę, że tak naprawdę chodzi o to, aby usiąść przy stole i zapytać Akademię, jak to zrobić [to structure an award]”.

Można odsłuchać w całości Za ekranem wywiad tutaj:


Źródło