Biznes

Jutro premiera Bajaj Pulsar NS400: Wszystko, co wiemy o największym jak dotąd Pulsarze – Bike News

  • 2 maja, 2024
  • 4 min read
Jutro premiera Bajaj Pulsar NS400: Wszystko, co wiemy o największym jak dotąd Pulsarze – Bike News


Po premierze Bajaj Pulsar NS400 zmierzy się z takimi modelami jak KTM Duke 390, Husqvarna Svartpilen 401, Hero Mavrick 440 i Triumph Speed ​​400.

Bajaj Auto oficjalnie potwierdziło wprowadzenie na rynek nowego Pulsara o pojemności 400 cm3 zaplanowanego na 3 maja 2024 r. Nowy model, który prawdopodobnie będzie nosił nazwę Pulsar NS400, będzie stanowić uzupełnienie gamy Pulsara, w której obecnie znajduje się niedawno zaktualizowany model N250. Przed premierą Bajaj zaczął drażnić nadchodzący Pulsar o pojemności 400 cm3 za pomocą krótkich klipów na portalach społecznościowych firmy.

Niedawno z fabryki wyciekły zdjęcia szpiegowskie ostatecznej wersji produkcyjnej Pulsara NS400, co podkreśliło konstrukcję motocykla. Ostatnie kliknięcia szpiegowskie i zwiastuny mówią nam wiele o nadchodzącym Pulsarze o pojemności 400 cm3. Sprawdźmy je.

Bajaj Pulsar NS400: Radykalny design

Zdjęcia, które wyciekły, ujawniły bardzo radykalny projekt Pulsara NS400, szczególnie jeśli chodzi o przedni zderzak. Przód jest zdominowany przez reflektor projektora z pojedynczą kapsułą, po obu stronach których znajdują się diody LED do jazdy dziennej w kształcie błyskawicy, co nadaje motocyklowi surowy wygląd. Sam klaster jest zamknięty w skomplikowanym układzie.

Warto przeczytać!  Paweł Kowal: najważniejsze jest utrwalanie koalicji na Zachodzie na rzecz Ukrainy

BS-VI Royal Enfield Classic 350 wprowadzony na rynek w cenie 1,65 lakh rupii w dwóch nowych wersjach kolorystycznych

Bajaja Pulsara 400

Bajaj Pulsar NS400 wyciekł przed premierą – otrzymuje nowe oblicze i konfigurację reflektorów

Bajaja Pulsara 220F

Bajaj po cichu wprowadza na rynek zaktualizowany Pulsar 220F – otrzymuje nową konsolę instrumentów

5 hulajnog w Indiach z najniższą wysokością siodełka dla niskich osób: TVS Scooty, Honda Activa i wiele więcej!

Przód Bajaj Pulsar NS400
Przód Bajaj Pulsar NS400 (Zdjęcie: Instagram/v12allies.in)

Pulsar o pojemności 400 cm3 podkreśla swoją sportową sylwetkę dzięki muskularnemu zbiornikowi paliwa z wydłużonymi osłonami. Tył przypomina najnowszy zestaw Pulsarów z pływającą częścią tylną, dzielonymi poręczami, dzielonymi siedzeniami, uchwytem na oponę i podwójnymi tylnymi światłami LED. Jednostka widoczna na najnowszym zdjęciu szpiegowskim jest ubrana w czerwoną kolorystykę. Inne atrakcyjne elementy wizualne obejmują czarne felgi aluminiowe i widelce USD w kolorze złotym.

Niedawne zdjęcie, które wyciekło, sugeruje, że Bajaj będzie oferować NS400 w czterech dwukolorowych wersjach kolorystycznych, w tym – Glossy Ebony Black, Metallic Pearl White, Cocktail Wine Red i Pewter Grey.

Warto przeczytać!  Jakie znicze kupić na grób? Te będą się paliły najdłużej

Bajaj Pulsar NS400: Oczekiwane funkcje i sprzęt

Ponieważ w przyszłości będzie to flagowy Pulsar, spodziewamy się, że nowy Pulsar NS400 będzie wyposażony w najbardziej egzotyczny sprzęt. Należą do nich w pełni cyfrowa konsola wskaźników z łącznością Bluetooth za pośrednictwem aplikacji Bajaj Ride Connect, szczegółowa nawigacja, powiadomienia o połączeniach i SMS-ach oraz port ładowania USB.

Podobnie jak niedawno zmodernizowany ćwierćlitrowy Pulsar, Pulsar NS200 będzie korzystał z pomocy elektronicznych, takich jak kontrola trakcji i wiele trybów ABS: Droga, Deszcz i Off-road. Jeśli chodzi o sprzęt, zdjęcia szpiegowskie sugerują, że opiera się on na tej samej ramie obwodowej zawieszonej co Pulsar NS200, która jest zawieszona na przednim widelcu typu upside-down o średnicy 43 mm w kolorze złotym i tylnym monoamortyzatorze.

Za hamowanie odpowiadać będą hamulce tarczowe po obu stronach, wspomagane przez dwukanałowy ABS. Rower stoi na 17-calowych przednich i tylnych felgach aluminiowych obutych w grube opony.

Bajaj Pulsar NS400: Oczekiwany układ napędowy

Nadal istnieją pewne niejasności dotyczące silnika Pulsara NS400. Większość raportów wskazuje, że Bajaj zastosuje jednocylindrowy, chłodzony cieczą silnik o pojemności 373 cm3, stosowany w Dominarach 400 i KTM 390 starszej generacji. Oczekuje się, że silnik ten będzie miał taką samą moc wyjściową jak Dominar, tj. 40 KM i 35 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Współpracuje z 6-biegową skrzynią biegów ze sprzęgłem poślizgowym i wspomaganiem.

Warto przeczytać!  Najczęściej padają łupem złodziei. Masz jedno z tych aut? Uważaj




Źródło